Mitä tein tänään?
Re: Mitä tein tänään?
Täsmennetään nyt vielä. Leikkauksen jälkeen eilen illalla katetrilla tuli pissaa melkein litra. Aamuyöstä rakko alkoi toimia " normaalisti ", niin kuin minulla on toiminut. Ei minulla rakko ole aikoihin tyhjentynyt kerralla kokonaan.
Paranemista ja toipumista toivotan sulle.Erakko kirjoitti: ↑20 Marras 2025, 15:57Nivustyrä. Se on ollut kauan. Nuorena se aiheutti alkavana luulotaudin. Kipu oli, mutta ei ulkoisia merkkejä.
Hoitajilla oli sellainen laite, joka mittaa virtsan määrän rakossa. Sellainen olisi mielenkiintoista omistaa eturauhasvaivan takia. Kun lähdin pois, rakossani oli 1,6 dl. En saanut tulemaan ulos.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Mahdoll. KIVUTONTA/SIEDETTÄVÄÄ & TERVEHENKISTÄ MARRASkuun jatkoa KAIKILLEkin! 
Hirveä takaisku, talon ainoa iso rälläkkä rääkäisi viimeisen kerran kolmepäivää sitten, rattaat sileänä ja raudat jäi siksi katkomatta ja homma jäihin, tilasin heti uuden, tuli pari tuntia sitten ja nyt jo koeponnistettu, hyvältä vaikuttaa Milwaukee, ihan peruslaite 2200W ja 230mm laikka.
Huomenna jos luoja suo huulilatat ja sivuvahvikkeet kiinni, hitsaukset loppuun ja eikun testaamaan.
Rummunlaittoon kohtsiltään.
Huomenna jos luoja suo huulilatat ja sivuvahvikkeet kiinni, hitsaukset loppuun ja eikun testaamaan.
Rummunlaittoon kohtsiltään.
Minun mielestä noin.
Iltapäivällä herättyäni ulos, koska mukavan raikas sää, -5 astetta tällä hetkellä. Illaksi suunnitteilla mössöä eli itsetehtyjä hampurilaisia ja ranskalaisia. Joskus on nautinnollista ahtaa itsensä lähes koomaan.
Hyvää entisestään hämärtyvää pvää! Vasta ehdin & jaksoin vilkaista tänne. 
Vihdoinkin kahmari kasassa ja toiminee. Itse homma mihin tuo on tehty siirtyy ensiviikkoon koska laturin hihnat loppu ajokoneesta, ei lataa ja kiristysmahdollisuus tapissa, ts vääränlaiset hihnat laitettu aikaisemmin, ihan itse töpätty.
Puristelin nyt kuitenkin kuuppia yhteen tuossa pihalla koko voimalla mitä koneesta löytyy ja kasassa pysyivät.
Laataamattomuus aiheuttaa muitakin ongelmia kuin vain akun tyhjenemisen, jännite on väärä ja tuo vaikuttaa kuormaimen sähköohjaukseen selvästi, ainakin luulen niin.
Puristelin nyt kuitenkin kuuppia yhteen tuossa pihalla koko voimalla mitä koneesta löytyy ja kasassa pysyivät.
Laataamattomuus aiheuttaa muitakin ongelmia kuin vain akun tyhjenemisen, jännite on väärä ja tuo vaikuttaa kuormaimen sähköohjaukseen selvästi, ainakin luulen niin.
Minun mielestä noin.
Ensimmäistä kertaa uusi uuni päällä
Se on vielä väärässä huoneessakin eli ei edes keittiössä. Tilattiin tuollainen uunikaappi sille. Seuraavaksi tilataan tiskiallas laatikosto.
Uunikaappi
https://www.ikea.com/fi/fi/images/produ ... 5.jpg?f=xl
Uunikin on hieno!
Olisin laittanut uunin kuvan mutta mies sanoi ketä ihmettä meidän uuni ketään kiinnostaa. YHtä vähän kuin meitä niiden uunit
Ihan sama kuulemma kuin menisin s-marketin parkkipaikalle esittelemään oudoille ihmisille meidän uunia "Hei meillä on tällainen" .
Uunikaappi
Uunikin on hieno!
Olisin laittanut uunin kuvan mutta mies sanoi ketä ihmettä meidän uuni ketään kiinnostaa. YHtä vähän kuin meitä niiden uunit
Ihan sama kuulemma kuin menisin s-marketin parkkipaikalle esittelemään oudoille ihmisille meidän uunia "Hei meillä on tällainen" .
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Märkäruuti
- Reactions:
Onhan se vähän niinkin, että kel´ onni on se onnen kätkeköön. Itse osaisin olla uudesta uunista tyytyväinen ja ehkä jopa onnellinen ainakin jonkin aikaa, mutta naapuri jolle sitä esittelisin kokisi korkeintaan kateutta.
Elä yhtään vähättele noita hankintojesi kiinnostavuutta. Meillä on ihasteltu ja lähinnä opeteltu käyttämään AEG-uusia vempeleitä. Induktioliesi, jossa on liesituuletin siinä keittiö levyssä itsessään kiinni. Aika mainio ja hyvin toimiva systeemi ja liesituulettimenkin voi pestä astianpesukoneessa. Toinen uusi asia pyykinpesua helpottava pesutorni ja ei helpommaksi enää pyykkääminen enää mennä. Tosin kuivuri tekee selvää jälkeä vanhoista ja kuluneista tekstiileistä, sen olen merkille pannut.Kissatäti kirjoitti: ↑22 Marras 2025, 20:59 Ensimmäistä kertaa uusi uuni päälläSe on vielä väärässä huoneessakin eli ei edes keittiössä. Tilattiin tuollainen uunikaappi sille. Seuraavaksi tilataan tiskiallas laatikosto.
Uunikaappi
Uunikin on hieno!
Ihan sama kuulemma kuin menisin s-marketin parkkipaikalle esittelemään oudoille ihmisille meidän uunia "Hei meillä on tällainen" .![]()
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... HgQAvD_BwE
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Pitänee tässä hankkia ilmeisesti uusi hella. Tällä viikolla meni vanhan hellan yksi keittolevy rikki (ei kuumene) ja yhdestä kodinkonehuollosta, kun tiedustelin korjauksen hintaa, se olisi n. 90-150 euroa. Uusi 50 cm valurautahella maksaa 349 tarjouksessa tai jos ei ehdi ostaa tiistaihin mennessä niin se maksaa 379 euroa.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... -valkoinen
Hella on ainakin 14 vuotta vanha, koska olen asunut tässä asunnossa 14 vuotta vanha ja hellaa en ole vaihtanut. Uusi hella olisi myös helpompaa pitää puhtaana. Isä ainakin neuvoi ostamaan kokonaan uuden hellan.
Induktiohellaa en halua, koska sitten pitää uusi kaikki kattilat ja keraamisen osalta pelkään, etten osaa pitää sitä puhtaana.
Hella on ainakin 14 vuotta vanha, koska olen asunut tässä asunnossa 14 vuotta vanha ja hellaa en ole vaihtanut. Uusi hella olisi myös helpompaa pitää puhtaana. Isä ainakin neuvoi ostamaan kokonaan uuden hellan.
Induktiohellaa en halua, koska sitten pitää uusi kaikki kattilat ja keraamisen osalta pelkään, etten osaa pitää sitä puhtaana.
Uusi hella tilattu verkkokaupasta. https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... -valkoinenTomijk kirjoitti: ↑23 Marras 2025, 11:20 Pitänee tässä hankkia ilmeisesti uusi hella. Tällä viikolla meni vanhan hellan yksi keittolevy rikki (ei kuumene) ja yhdestä kodinkonehuollosta, kun tiedustelin korjauksen hintaa, se olisi n. 90-150 euroa. Uusi 50 cm valurautahella maksaa 349 tarjouksessa tai jos ei ehdi ostaa tiistaihin mennessä niin se maksaa 379 euroa.
Kotiinkuljetuksen ja asennuksen kanssa 464 euroa.
-
Brainwashed
- Reactions:
Tuskin lohduttaa todeta ettei tuollainen ole vittumainen vaiva per se, vaan mulkkumainen...
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Onnistuin myös jäämään auton alle suojatiellä tässä joku päivä sitten. Tai pikemminkin konepellin päälle. Itseasiassa jos päätyy auton alle kirjaimellisesti on se aika fakiirisuoritus. Täytyy alkaa käyttää niitä heijastinliivejä kai. Tosin jos kuski on umpijurrissa tai täysin aineista sekaisin ei liivitkään auta. Muutenkaan en käytä suojateita kuin pakosta. Jos löydän reitin tavalla ettei tietä tarvitse ylittää käytän sitä. Kun vaikka menen vanhemille on reittini sellainen että siinä on yksi suojatien ylitys.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Teitä ylittäessä pitääkin katsoa todella tarkkaan antaako auto tietä vai ei tai onko autoja lähellä. Itselläni on heijastavat hanskat. Maksaa Prismassa n. 15 euroa. Bussi ja auto silloin minut parhaiten pimeällä.Deimos kirjoitti: ↑23 Marras 2025, 16:26 Onnistuin myös jäämään auton alle suojatiellä tässä joku päivä sitten. Tai pikemminkin konepellin päälle. Itseasiassa jos päätyy auton alle kirjaimellisesti on se aika fakiirisuoritus. Täytyy alkaa käyttää niitä heijastinliivejä kai. Tosin jos kuski on umpijurrissa tai täysin aineista sekaisin ei liivitkään auta. Muutenkaan en käytä suojateita kuin pakosta. Jos löydän reitin tavalla ettei tietä tarvitse ylittää käytän sitä. Kun vaikka menen vanhemille on reittini sellainen että siinä on yksi suojatien ylitys.