Pelien pelaaminen

Pelaatko pelejä (Videopelejä, lautapelejä, korttipelejä)

Satunnaisesti
10
40%
Pelaan aika paljon
3
12%
Pelit ovat jokapäiväistä elämääni
5
20%
En pelaa
6
24%
Pelit??? Mitä ne ovat? Jotain lapsille?
1
4%

Ääniä yhteensä: 25

apetteri
Reactions:

Re: Pelien pelaaminen

Viesti Kirjoittaja apetteri »

KultaKikkare kirjoitti: 20 Marras 2025, 14:35 Ai saakeli kun uus AC Rally näyttää hyvältä, ja kaikki fysiikka täysin oikealta kun katsoo ratin ja poljinten käyttöä. Juuri noin tarkkaa voi kuvitella B-ryhmäläisellä Stratoksella ajamisen olevankin. 8-) Kaasu on harvoin pohjassa, useimmiten jossain puolivälissä. Tossa on panostettu valtavasti renkaiden ja alustan fysiikkamallinnukseen ja sen kyllä huomaa.

Pitää rakennella kunnollinen simracing rig heti kun kerkeää, kun olis tilat nyt.

Videolla siis ohjaimet, kädet ja jalat on oikeat ja loput tulee taustalla olevilta näytöiltä. :)
On kyllä hienon näköistä. Tekisi itsekkin mieli ostaa vehkeet nykyiseen asuntoon, mutta jostain syystä vaisto varoittaa, kun meidän 8 ja 5 vuotiaat peliaddikti herkät mukelot on puolet ajasta täällä .. flight simulator ohjaimetkin on syvällä kaappien perällä piilossa mistä ne kaivan omaan käyttöön kun on se hetki.
Paikalla
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Sellainen kunnon penkki sitten. Mihin saa ratin ja polkimet kunnolla kiinni. Ja mukava istua. Se vie tilaa. Mutta Formula- ja rallipeleissä melkein ehdoton.

Ainakin minulla kun joudun pelaamaan pöydän ääressä polkimet liiruavat välillä ties missä kun on paljon toimintaa. Mutta myös mun ratti ja polkimet ovat ihan paskat. Täytyy katsoa tuo video kun jaksaa laittaa virrat päälle tietokoneeseen.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

KultaKikkare kirjoitti: 20 Marras 2025, 14:35 Pitää rakennella kunnollinen simracing rig heti kun kerkeää, kun olis tilat nyt.
Minä olen kanssa painiskelut ajatuksen kanssa kauan, että pitäsiikö sitä vielä kokeilla jotain autopelejä. Toisaalta nuo näyttävät olevan superhienoja, mutta toisaalta sitä on niin hidas ja kankea, että kaikissa edes etäisesti realistisissa pelimoodeissa pitäisi varmaan körötellä pappa-ajoa kuin työmatkaa.
apetteri
Reactions:

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Yksi juoppo kaveri, jolla on aikaa juopottelun välissä pelata, on täysin hurahtanut noihin ralleihin, siinä on parhaat kuluttajahintaiset laitteet, ja olen itsekkin sen luona tahkonut tunti tolkullla ralllia, sen fiilis vaan on ihan toista kun se ratti pistää aikuisen oikeesti vastaan ja 30min. jälkeen on handut hapoilla.
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

KultaKikkare kirjoitti: 20 Marras 2025, 14:35 Videolla siis ohjaimet, kädet ja jalat on oikeat ja loput tulee taustalla olevilta näytöiltä
On näköjään aika paljon muutettu tuota. Ei ollut b ryhmän Lanciassa tuollaisia näyttöjä kojelaudassa. Olin aikoinaan Jyväskylässä katsomassa kun Alen veti tuollaisella Lancialla aivan helvetin kovaa.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin