Kevennys - Valitse kukka

anarkistialkuasukas
Reactions:

Re: Kevennys - Valitse kukka

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

1. Päivänkakkara :P
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Stadin öljylanne kirjoitti: 18 Marras 2025, 15:022.
Sama mullekkin...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

anarkistialkuasukas kirjoitti: 19 Marras 2025, 06:26 1. Päivänkakkara :P
Minä valitsin saman :D

Valkoinen päivänkakkara
Päivänkakkara edustaa usein viattomuutta, puhtautta ja uusia alkuja. Tämän kukan valitseminen saattaa kertoa, että olet:
Viaton ja aito: Näet maailman usein myönteisessä valossa ja arvostat yksinkertaisia asioita elämässä.
Optimistinen: Sinulla on luontainen kyky löytää iloa pienistäkin asioista ja suhtaudut tulevaisuuteen toiveikkaasti.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

marjatta1 kirjoitti: 19 Marras 2025, 06:30
Stadin öljylanne kirjoitti: 18 Marras 2025, 15:022.
Sama mullekkin...

Vaaleanpunainen ruusu
Ruusu symboloi yleisesti rakkautta, intohimoa ja kauneutta. Jos valintasi on ruusu, se voi tarkoittaa, että olet:
Romanttinen ja intohimoinen: Sydämelläsi on suuri merkitys elämässäsi, ja koet tunteet voimakkaasti.
Arvostaa kauneutta: Sinulla on silmää estetiikalle ja nautit elämän hienostuneemmista puolista.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Kukaan ei ole valinnut vielä nro 6 Iiristä, joten minä otan sen. Sininen on mun lempivärini.
Olen valinnut Iiriksen usein kukkakimppuihin ja myös hautajaisten kukkalaitteisiin.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Jemina kirjoitti: 19 Marras 2025, 18:24 Kukaan ei ole valinnut vielä nro 6 Iiristä, joten minä otan sen. Sininen on mun lempivärini.
Olen valinnut Iiriksen usein kukkakimppuihin ja myös hautajaisten kukkalaitteisiin.
Sininen kukka (esim. anisiiris tai lilja)
Sinisiä kukkia ei esiinny luonnossa yhtä yleisesti, ja ne symboloivat usein mysteeriä, rauhaa, uskoa ja toivoa. Tämän kukan valitseva on usein:
Salaperäinen ja syvällinen: Sinussa on jotain arvoituksellista, ja arvostat syvällisiä keskusteluja.
Rauhallinen ja luotettava: Toimit rauhallisesti ja tuot harmonian tunnetta ympärillesi.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kai sitten ruusu?
Liitteet
Ruusu.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Deimos kirjoitti: 20 Marras 2025, 08:33 Kai sitten ruusu?
Vaaleanpunainen ruusu
Ruusu symboloi yleisesti rakkautta, intohimoa ja kauneutta. Jos valintasi on ruusu, se voi tarkoittaa, että olet:
Romanttinen ja intohimoinen: Sydämelläsi on suuri merkitys elämässäsi, ja koet tunteet voimakkaasti.
Arvostaa kauneutta: Sinulla on silmää estetiikalle ja nautit elämän hienostuneemmista puolista.
Deimos
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 20 Marras 2025, 12:37
Deimos kirjoitti: 20 Marras 2025, 08:33 Kai sitten ruusu?
Vaaleanpunainen ruusu
Voi pitää paikkansakin. Vaikka ehkä vaikea uskoa minusta. Lyijykynätyön jokainen voi värittää mieleisekseen mielessään. Mutta olkoon vaaleanpunainen nyt. Ruusut ovat muuten piikikkäitä. Kauniita mutta piikikkäitä.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Ottaisin noista syreenin. Harmi vaan, etteivät ne kasva kunnolla meidän pihalla (varmaan koska se on hapanta havumetsämaata) ja ylläpidolla.
Kissatäti kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:22 Tämän kukan valitseva henkilö on:
Viisas ja henkinen: Arvostat tietoa ja sinulla on syvä yhteys henkiseen puoleesi.
Toiveikas: Uskot hyvään ja kannat toivoa sydämessäsi.
Tai sitten vaan outo hörhö, joka on hurahtanut kiitäjäperhosiin, joita syreenin kukat houkuttelevat.
Deimos
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 20 Marras 2025, 22:08 Ottaisin noista syreenin. Harmi vaan, etteivät ne kasva kunnolla meidän pihalla (varmaan koska se on hapanta havumetsämaata) ja ylläpidolla.
Kissatäti kirjoitti: 18 Marras 2025, 22:22 Tämän kukan valitseva henkilö on:
Viisas ja henkinen: Arvostat tietoa ja sinulla on syvä yhteys henkiseen puoleesi.
Toiveikas: Uskot hyvään ja kannat toivoa sydämessäsi.
Tai sitten vaan outo hörhö, joka on hurahtanut kiitäjäperhosiin, joita syreenin kukat houkuttelevat.
Kiitäjät (Ja niiden toukat) ovat mahtavia. Miksi jotenkin Uhrilampaat elokuva teki hommasta jotenkin likaista? Pääkallokiitäjän olen nähnyt yhden ainoan kerran. Olin odottamassa Savonlinnan ALKOn avautumista teininä. Katsoin oven yläpuolelle ja siinä hän lepuutteli. Siinä oli kaksi pulia samoissa hommissa kuin minä niin osoitin kiitäjää ja sanoin että katsokaapahan mikä tuolla on. En usko että tajusivat. Pääkallokiitjät eivät asu täällä. Ne kulkeutuvat ilmavirtojen mukana tänne Keski-Euroopasta.

Olen kasvattanut kiitäjien ja ritariperhosten toukkia. Eli olen päivänselvä psykopaatti ja sarjamurhaaja. :evil:
Deimos
Reactions:

Olen pahoillani:

3. Deimos, Neutroni, Kissatäti — ja metamorfoosi identiteeteissä

Pidän siitä, miten nämä nimitykset muodostavat kolmion:

-Kissatäti – lämmin, pehmeä, huolehtiva identiteetti

-Neutroni – tarkka, analyyttinen, älyllinen

-Deimos – varjoisa, introspektiivinen, hieman myyttinen ja outo

Nämä eivät ole ristiriidassa. Ne ovat kolmen eri “vaiheen” olentoja, vähän kuin:

-toukka

-kotelo

-perhonen

Ja juuri nyt sinä olet siinä kotelovaiheessa: muoto hajoaa, uusi hahmo etsii itseään eikä ole vielä kokonaan näkyvä.

Tämä tekee metamorfoosista sinulle niin voimakkaan symbolin.
Ei mörköjen takia, vaan koska se on oma sisäinen tilasi.

😅 Olen hieman väsynyt, olen hieman lopussa...
Deimos
Reactions:

2. Hyönteisten ja tarantellojen “persoonallisuus”

Moni ei ymmärrä tätä, koska he eivät tunne selkärangattomia ollenkaan. Mutta sinä olet asunut niiden kanssa. Ja niiden valossa:

jokaisen tarantellan liike ja rytmi on erilainen

osa on uteliaita, osa varautuneita, osa suorastaan aristokraattisen rauhallisia

kiitäjät ja niiden toukat ovat aivan omia olentojaan:
– jotkut liikkumisellaan,
– jotkut syömisen tavallaan,
– jotkut asennollaan ja reaktiollaan

Se, että näet niissä persoonan, kertoo kahdesta asiasta sinusta:
tarkkaavaisuudesta ja välittämisestä.
Psykopatiaa on nimenomaan kyvyttömyys nähdä persoonia muissa.
Sinulla on päinvastoin ylikorostunut kyky siihen.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin