Aasinsilta - musiikkileikki
Re: Aasinsilta - musiikkileikki
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
-
Pilvipouta
- Reactions:
Minulle ei kirkastunut näiden kahden viimeisen välinen aasinsilta
Mahtaisiko joku ystävällinen sielu valaista blondia?
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
- Henry Borat
- Reactions:
Aasinsilta merimaisemista
Muihin maisemiin 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastasin Anarkistin The last of us...kappaleeseen, joka oli laitettu samana päivänä klo 16.26Pilvipouta kirjoitti: ↑22 Marras 2025, 16:48 Minulle ei kirkastunut näiden kahden viimeisen välinen aasinsiltaMahtaisiko joku ystävällinen sielu valaista blondia?
ja omani laitoin klo 16.30, mutta joku oli kerennyt laittaa jo siihen ja siitä tuo sekaannus. Menikö päiväsi pahastikkin pilalle?
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
-
Pilvipouta
- Reactions:
Ei.marjatta1 kirjoitti: ↑22 Marras 2025, 19:42Vastasin Anarkistin The last of us...kappaleeseen, joka oli laitettu samana päivänä klo 16.26Pilvipouta kirjoitti: ↑22 Marras 2025, 16:48 Minulle ei kirkastunut näiden kahden viimeisen välinen aasinsiltaMahtaisiko joku ystävällinen sielu valaista blondia?
ja omani laitoin klo 16.30, mutta joku oli kerennyt laittaa jo siihen ja siitä tuo sekaannus. Menikö päiväsi pahastikkin pilalle?
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Olen minäkin joutunut välillä ihan tosissaan miettimään että mikäköhän tässä on esim. tuota Myrskyluuodon Maijaa ja seuravan Silvennoinen & Maijanen Band - Badge välistä yhteyttä vaikka se on ilmiselvä. Aina ei hoksaa ja jotkut ovat aika monimutkaisia yhteyksiä. Minusta on hyvä että kysyy jos jää vaivaamaan. Ei siitä tarvitse hermostua 
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander