Mitä tein tänään?

Goswell
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

No nyt on kukkola putipuhdas ja keuhkot täyteen pöllyä.
Minun mielestä noin.
Tomijk
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tomijk »

Kävin jalkaterapia Ilossa Jalkahoidossa, koska minulla on kynsisientä ja kovettumia kantapäissä, viilaisivat ja ohensivat kynnet ja neuvoivat apteekkiin ostamaan kovettumavoidetta (Flexitol) sen lisäksi, että käytän jalkoihin locobasea, ettei jalat olisi niin kuivia.
Hieman myös hieroivat jalkapohjia.
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Heräsin kun näin unta töistäni. Pikku happihyppely ulkona seuraavaksi ja myöhemmin nachopelti, johon mm. jauhelihaa, valkosipulia, itsekasvatettuja chilejä ja jalapenoa. Dippikastikkeenkin teen itse. Leffailta ja nachopelti on hyvä yhdistelmä.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Metsä soi konsertissa kävin ja se oli koko perheen konsertti konservatoriolla. Ilmaista hupia ja Sibeliuksen musiikkia ja hänestä kertovaa elämäntarinaa oli tarjolla. Ihan mahtava tilaisuus ilman pönötystä...ja samalla tuli liikuntaa n. 3 kilometriä yhteensä...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Kippimahdollisuuden tutkinta ajokoneen sorakuuppaan käynnissä, ns köyhänmiehen kippi. Yksinkertaiset saranat kuuppaan takapäähän ja kuormaimella kippaaminen nostamalla etupäästä, vajaan kuupan jaksaa kuormaaja kallistaa, luukku pitää myös väkertää kuuppaan. Syy, kahmarilla ei saa kuuppaa täysin tyhjäksi, kahmarin ja kuupan muotokielet ei kohtaa, kippaamalla saisi kuupan tyhjäksi.
Rälläköin jo ennen kukkolan siivousta mahdolliset sarana-aihiot vanhasta niittomurskaimen kiinnikeestä, kyläsepän tekemä kiinnike joskus 70-luvulla.
Huomaatteko että mitään rautaa ei kannata hävittää, tuokin pötkäle odottanut lähes 50 vuotta uutta elämää, löysin sen ihan sattumalta.
Minun mielestä noin.
Paikalla
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Tämä voi antaa selvästi paremman pakkaussuhteen kuin mikään klassinen esiaskarrus.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

E-M kirjoitti: Eilen, 13:42 Olis vaan jaksettava ja jaksettava! :jep:
Outo ajattelutapa. Mutta jokaisella on varmasti omansa.

Ainakin itse sitten kun en jaksa niin en jaksa. Sitten narun jatkoksi, ilmakupla piikillä suoneen, junan alle .... Kai noita keinoja keksii. Mielestäni vain ihan kaikkea ei tarvitse kestää. Tuska ei kirkasta, tuskalla ei ole yhtään mitään syytä. Tuska ei todellakaan tee sinusta parempaa ihmistä.

Jos nyt sitten haluaa olla jeesus kristus vaikka itsellensä niin siitä vain. Kai joku sitten myöntää kaiken tuskan koettuasi mitalin tai orjantappurakruunun. Olen aina ihmetellyt tuota kristinuskon kärsimys/itsesäälimentaliteetia. Jos uskonnon valitsee on maailmassa terveellisempiäkin uskontoja.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Tomijk
Reactions:

Hankin museokortin, kun oli Black Friday tarjous 69 euroa hinta. En ole paljoa käynyt museoissa ja en ole aiemmin hankkinut. Täytyy nyt keksiä käyttöä. Mitkä olisi hyviä museoita, joissa ei ole kamalasti jonoa, jossa voisi käydä?
Deimos
Reactions:

Eläke nousi muutaman euron tämän vuoden alusta. KELA päätti että rikastuin ihan helvetisti ja leikkasi asumistukea noin 20 euroa. Samaan aikaan vuokra nousi 80 euroa ja kotivakuutus 100 %. Nyt KELA leikkaa asumustukea vielä yli 30 euroa lisää.

Valitus tehtävä kirjallisena, postitettava tai vietävä KELAan... Täytyy ottaa yhteyttä psyk. polin. "Sosiaalityöntekijään" jos siellä sellainen on. Psyk. pol. voisi joskus tehdä muutakin kuin pyöritellä peukaloita tai työntää ne kumpasakin pyllyreikäänsä.

Tätä menoa maksan koko vuokran jo ensi vuonna itse. Nyt siis tulen maksamaan jo yli 3/4 vuorastani itse.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tomijk kirjoitti: Tänään, 08:47 Hankin museokortin, kun oli Black Friday tarjous 69 euroa hinta. En ole paljoa käynyt museoissa ja en ole aiemmin hankkinut. Täytyy nyt keksiä käyttöä. Mitkä olisi hyviä museoita, joissa ei ole kamalasti jonoa, jossa voisi käydä?
Riippuu käynnin ajasta, mutta harvoin on jonoja. Jonkun erikoisen näyttelyt kauden alussa voi olla.

Missä päin liikut?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Tomijk
Reactions:

MooM kirjoitti: Tänään, 10:10
Tomijk kirjoitti: Tänään, 08:47 Hankin museokortin, kun oli Black Friday tarjous 69 euroa hinta. En ole paljoa käynyt museoissa ja en ole aiemmin hankkinut. Täytyy nyt keksiä käyttöä. Mitkä olisi hyviä museoita, joissa ei ole kamalasti jonoa, jossa voisi käydä?
Riippuu käynnin ajasta, mutta harvoin on jonoja. Jonkun erikoisen näyttelyt kauden alussa voi olla.

Missä päin liikut?
Espoossa asun ja minulla on AB-kortti joukkoliikennekortti 5.12. asti ja hankin siihen 90 päivää lisäaikaa viimeistään joulukuun 9 päivä alkaen ja sen jälkeenkin ainakin 60 päivää kun en halua pyörällä kulkea työmatkoja sepeliteillä. Hyvinkään, Riihimäen ja Lahden museoissa olen käynyt viimeisen kahden vuoden aikana. Kiinnostaisi myöskin mielenkiintoiset museot PK-seudun lähellä.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

No isot museot Helsingissä, eli Ateneum, Kiasma, Amos Rex, Tekniikan museo, Luonnontieteellinen museo. Kansallismuseo kai on yhä remontissa. Tapiolan EMMA. Heurekaankin pääsee sillä. Pienempiä kannattaa googlailla Helsingin museot yms
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Summasin mitä ihmiset ovat minulle velkaa tällä hetkellä, kun on itsellänikin tiukkaa rahan suhteen moninaisten pakollisten menojen takia, ja totesin että olen aivan liian kiltti. Osasta olen melko varma että maksavat velkansa, toisista en, nimittäin neekerit eivät ole luottamuksen arvoisia, heidän osaltaan jää saamatta 80% luotoista.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Tomijk
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: Tänään, 11:59 Summasin mitä ihmiset ovat minulle velkaa tällä hetkellä, kun on itsellänikin tiukkaa rahan suhteen moninaisten pakollisten menojen takia, ja totesin että olen aivan liian kiltti. Osasta olen melko varma että maksavat velkansa, toisista en, nimittäin neekerit eivät ole luottamuksen arvoisia, heidän osaltaan jää saamatta 80% luotoista.

8-)
Olen päättänyt yhden lapsuuden huonomman kaverin huonomman velan maksun ja sen jälkeisten ystävyyden loppumisen jälkeen, että kavereille en lainaa rahaa. Jos toisen ajatus velasta on löperömpi, niin ei mene ystävyys. Muillekaan en ole lainannut rahaa.
Deimos
Reactions:

Katsoin yöllä yhden naisen pelistriimiä Alan Wake II-pelistä. Ajattelin että varmaan vuosia vanhaa tavaraa. Eipä ollut. Muutaman tunnin vanhaa. Oli todella hauska nähdä kuinka nainen eläytyi peliin ja Remedy-Universumiin. Läksyt olivat hyvin tehty.

Tuosta voisi jo maksaakin. Muutama euroa että tukee striimaajaa joka tekee hyvää jälkeä. Tosin 160000 seuraajaa niin tarvitseeko tukea?
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin