Vapaat sosiaaliset mediat

Onko taipuvaisuutta nörttiyteen? Saa esittää omia nörtti-projekteja
Deimos
Reactions:

Vapaat sosiaaliset mediat

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Olen jo jonkun aikaa tutustunut Mastodontiin. Mastodon on vapaa ja voittoa tavoittelematon sosiaalinen media. MMitä nyt olen kahteen instanssiin tutustunut niin meno on asiallista ja aikuismaista. Aika useat omalla nimellään ja nimimerkkienkin taakse suojautuneet asiallisia.

Koska olen wanha niin näen tuossa risteytyksen uutisryhmistä ja Twitteristä. Tosin yksi käyttäjä sanoi että aika kultaa muistot kun otin esiin uutisryhmät. Kyllä sieläkin flame warssit käytiin läpi, totta. Itsellä aika paljon opeteltavaa siellä kuten myös täällä tässä palvelussa. Laitan tähän pari linkkiä joilla päästä alkuun jos kiinnostaa sosiaalinen media ilman vihapuhetta, trollaamista jne...

https://mstdn.social/

https://mastodontti.fi/getting-started
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
SHT
Reactions:

Re: Vapaat sosiaaliset mediat

Viesti Kirjoittaja SHT »

Luin otsikon väärin: Vapaat sosiaalidemokraatit. :D
Deimos
Reactions:

SHT kirjoitti: 30 Marras 2022, 09:48 Luin otsikon väärin: Vapaat sosiaalidemokraatit. :D
Hommataan 4K näytöt :lol: :lol: :lol: ! Mullakin tulee jatkuvasti vanhalla ja uudella palstalla luetun ymmärtämisessä sekaannuksia. Neutroni sanoi että 4K ero on huomattava esim. mun resoon 2560X1440. Tosin väsyneenä noita sattuu vielä enemmän :lol: . Saapahan itselleen hupia kun lukee päin mäkeä suurimman osan otsikoista ja teksteistä :lol: 8-) .
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Mulla on 4K näyttö ollut vuoden. Juu, ja nyt on se ongelma, et pitää käyttää selaimissa zoomia, koska aikas pieniä kaikki sivustot nytten. Koko 4K:n villitys on tavallaan yliarvostettua tällä hetkellä koska monet softat vieläkin vanhoilla grafiikoilla. Reason 12 musa-ohjelma siirtyi onnex 4K maailmaan, jee!
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Deimos
Reactions:

deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 05:14 Mulla on 4K näyttö ollut vuoden. Juu, ja nyt on se ongelma, et pitää käyttää selaimissa zoomia, koska aikas pieniä kaikki sivustot nytten. Koko 4K:n villitys on tavallaan yliarvostettua tällä hetkellä koska monet softat vieläkin vanhoilla grafiikoilla. Reason 12 musa-ohjelma siirtyi onnex 4K maailmaan, jee!
Eilen katselin 4K HDR ---> 144 Hz näyttöjä. Luovuin ajatuksesta. HDR ja vähintään 144 Hz tuo aika paljon lisää hintaa. Sitten kyllä kokokin saisi olla jo 32 ". Täytyy miettiä kun tätä konkurssiani olen hetken vähentänyt.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin