Voi kyllä, mitään aikarajaa ei editoinnille ole.Naturalisti kirjoitti: ↑16 Huhti 2023, 08:40 Voiko blogikirjoitusta päivittää jälkikäteen esimerkiksi havaittujen virheiden vuoksi tai käydyn keskustelun perusteella?
Tiedepalsta.fi -keskusteluryhmän kehittämisehdotuksia
- KultaKikkare
- Reactions:
Re: Tiedepalsta.fi -keskusteluryhmän kehittämisehdotuksia
Be stronger than your excuses
- Minimus Yahves
- Reactions:
Minä tykkään kovasti tuosta keken monologiryhmästä. Voisiko sitä parantaa niin että kaikki keken viestit menee vain sinne?
Minä en näe keken viestejä, koska yritin taas hetken, mutta liian hapanta. Lisäksi keke paikallisena diktaattorina on estänyt minun kirjoittamisen niihin. En siis näe, kuule tai voi kommentoida, Loistavaa. Ei osu vahingossakaan keket okulaariin, joten emme häiritse toistemme todellisuuksia.
Minä en näe keken viestejä, koska yritin taas hetken, mutta liian hapanta. Lisäksi keke paikallisena diktaattorina on estänyt minun kirjoittamisen niihin. En siis näe, kuule tai voi kommentoida, Loistavaa. Ei osu vahingossakaan keket okulaariin, joten emme häiritse toistemme todellisuuksia.
Can I pet that dog?
Valhetta jälleen kerran. Ei ole harhakaan erillinen yksilö, se vasta paljon kaltaisiaan vaatiikin selviytyäkseen.Minimus Yahves kirjoitti: ↑21 Huhti 2023, 10:25 Lisäksi keke paikallisena diktaattorina on estänyt minun kirjoittamisen niihin.
Totuus kun on se, että ei olla estetty kirjoittamista blokiin.. Se on joko muiden moderaattorien tai palsta softan bugi.
Same same but different
Olihan se hyvä jos nuo säännöt olisi julkista tietoa, ja keitä tai kenen kirkoituksia syrjitään ja perustelut miksi.
"Minä en ymmärrä sinua, siksi sinun kirjoituksesi vaikuttavat minun mielessäni tyhmiltä."
"Minä en ymmärrä sinua, siksi sinun kirjoituksesi vaikuttavat minun mielessäni tyhmiltä."
Same same but different
Mielenkiintoista olisi tosiaan tietää, mistä tai kenestä tuo johtuu?Keijona kirjoitti: ↑21 Huhti 2023, 10:45Valhetta jälleen kerran. Ei ole harhakaan erillinen yksilö, se vasta paljon kaltaisiaan vaatiikin selviytyäkseen.Minimus Yahves kirjoitti: ↑21 Huhti 2023, 10:25 Lisäksi keke paikallisena diktaattorina on estänyt minun kirjoittamisen niihin.
Totuus kun on se, että ei olla estetty kirjoittamista blokiin.. Se on joko muiden moderaattorien tai palsta softan bugi.
Same same but different
Ethän sinä muiden kommenteista piittaa, joten mitä väliä?Keijona kirjoitti: ↑22 Huhti 2023, 10:34Mielenkiintoista olisi tosiaan tietää, mistä tai kenestä tuo johtuu?Keijona kirjoitti: ↑21 Huhti 2023, 10:45Valhetta jälleen kerran. Ei ole harhakaan erillinen yksilö, se vasta paljon kaltaisiaan vaatiikin selviytyäkseen.Minimus Yahves kirjoitti: ↑21 Huhti 2023, 10:25 Lisäksi keke paikallisena diktaattorina on estänyt minun kirjoittamisen niihin.
-
Naturalisti
- Reactions:
Koska keskustelut tuppaavat usein muuttumaan ikuisuusprojekteiksi, joissa toistetaan uudelleen ja uudelleen samoja asioita, ajattelin sen välttämiseksi aloittaa Naturalistin keinomieliblogissa seuraavan käytännön:
Blogijutut ovat julkaisun jälkeen avoimena keskustelulle ennalta ilmoitetun ajan tai blogin pitäjän harkinnan mukaan niin kauan kuin aiheeseen liittyviä kommentteja piisaa.
Keskustelun päätyttyä blogin pitäjä kirjoittaa keskustelusta yhteenvedon blogijutun loppuun tai tekee siitä uuden jutun jatkokeskustelun avaukseksi.
Suljettujen keskustelujen kommentteihin voi ilmeisesti edelleen viitata kommenttilinkeillä kaikissa keskusteluissa.
Keskustelun avaajan näkökulmasta menettely helpottaisi keskustelujen seuraamista ja vastaamista, kun seurattavaa olisi kulloinkin rajallinen määrä.
Olisko tämmöisestä käytännöstä keskustelijoiden näkökulmasta mitään hyötyä tai haittaa?
Blogijutut ovat julkaisun jälkeen avoimena keskustelulle ennalta ilmoitetun ajan tai blogin pitäjän harkinnan mukaan niin kauan kuin aiheeseen liittyviä kommentteja piisaa.
Keskustelun päätyttyä blogin pitäjä kirjoittaa keskustelusta yhteenvedon blogijutun loppuun tai tekee siitä uuden jutun jatkokeskustelun avaukseksi.
Suljettujen keskustelujen kommentteihin voi ilmeisesti edelleen viitata kommenttilinkeillä kaikissa keskusteluissa.
Keskustelun avaajan näkökulmasta menettely helpottaisi keskustelujen seuraamista ja vastaamista, kun seurattavaa olisi kulloinkin rajallinen määrä.
Olisko tämmöisestä käytännöstä keskustelijoiden näkökulmasta mitään hyötyä tai haittaa?
Filosofia on vasta esitieteellistä pohdiskelua. Ollakseen hyödyllistä, sen perustana on oltava naturalistinen luonnontiede: jokaisella fyysisellä ja mentaalisella tapatumalla on kausaalisnen-sulkeuma-argumentin mukainen fyysinen syy tai selitys.
"Keskustelun päätyttyä blogin pitäjä kirjoittaa keskustelusta yhteenvedon blogijutun loppuun"Naturalisti kirjoitti: ↑25 Huhti 2023, 11:50 Koska keskustelut tuppaavat usein muuttumaan ikuisuusprojekteiksi, joissa toistetaan uudelleen ja uudelleen samoja asioita, ajattelin sen välttämiseksi aloittaa Naturalistin keinomieliblogissa seuraavan käytännön:
Heh, sopimaton punakynällä piiloon ja Kekkoslovakian virallinen, munmielestä, totuus.
Laita vaan että "minä määrään" blogissani, mutta se ei tarkoita että muita blogeja alettaisiin sensuroimaan.
Same same but different
-
Naturalisti
- Reactions:
Ajattelin, että blogin pitäjä on velvollinen antamaan perusteltu vastaus kommentoijille, jos avaa blogijutun keskustelulle. Toki sen lisäksi vastata voi myös keskustelussa.Keijona kirjoitti: ↑25 Huhti 2023, 11:52"Keskustelun päätyttyä blogin pitäjä kirjoittaa keskustelusta yhteenvedon blogijutun loppuun"Naturalisti kirjoitti: ↑25 Huhti 2023, 11:50 Koska keskustelut tuppaavat usein muuttumaan ikuisuusprojekteiksi, joissa toistetaan uudelleen ja uudelleen samoja asioita, ajattelin sen välttämiseksi aloittaa Naturalistin keinomieliblogissa seuraavan käytännön:
Heh, sopimaton punakynällä piiloon ja Kekkoslovakian virallinen, munmielestä, totuus.
Laita vaan että "minä määrään" blogissani, mutta se ei tarkoita että muita blogeja alettaisiin sensuroimaan.
Jos yhteenvetovastaus ei jotakin miellytä hän voi tehdä vastineen avaamalla asiasta oman keskustelun. Myös blogin pitäjä itse voi avata yhteenvedon jatkokeskustelulle.
Mistään se suurista ei todellakaan ole kysymys. Kaikki kommentit jäävät jäljelle sellaisenaan ja niihin voi luullakseni viitata kommenttilinkeillä.
En yriitä sekaantua muiden blogien käytäntöihin. Esitän tätä käytäntöä vain Naturalistin keinomieliblogiin.
Minkäänlaista sensuroinnista ei todellakaan ole kysymys. Kannan huolta vain siitä, että resursseja riittää vastata asiallisesti kaikkiin kommentteihin.
Filosofia on vasta esitieteellistä pohdiskelua. Ollakseen hyödyllistä, sen perustana on oltava naturalistinen luonnontiede: jokaisella fyysisellä ja mentaalisella tapatumalla on kausaalisnen-sulkeuma-argumentin mukainen fyysinen syy tai selitys.
Joo joo, kokeilua ja palstan eri muotojen hakemistahan tämä on.Naturalisti kirjoitti: ↑25 Huhti 2023, 12:27Ajattelin, että blogin pitäjä on velvollinen antamaan perusteltu vastaus kommentoijille, jos avaa blogijutun keskustelulle. Toki sen lisäksi vastata voi myös keskustelussa.Keijona kirjoitti: ↑25 Huhti 2023, 11:52"Keskustelun päätyttyä blogin pitäjä kirjoittaa keskustelusta yhteenvedon blogijutun loppuun"Naturalisti kirjoitti: ↑25 Huhti 2023, 11:50 Koska keskustelut tuppaavat usein muuttumaan ikuisuusprojekteiksi, joissa toistetaan uudelleen ja uudelleen samoja asioita, ajattelin sen välttämiseksi aloittaa Naturalistin keinomieliblogissa seuraavan käytännön:
Jos yhteenvetovastaus ei jotakin miellytä hän voi tehdä vastineen avaamalla asiasta oman keskustelun. Myös blogin pitäjä itse voi avata yhteenvedon jatkokeskustelulle.
Mistään se suurista ei todellakaan ole kysymys. Kaikki kommentit jäävät jäljelle sellaisenaan ja niihin voi luullakseni viitata kommenttilinkeillä.
En yriitä sekaantua muiden blogien käytäntöihin. Esitän tätä käytäntöä vain Naturalistin keinomieliblogiin.
Minkäänlaista sensuroinnista ei todellakaan ole kysymys. Kannan huolta vain siitä, että resursseja riittää vastata asiallisesti kaikkiin kommentteihin.
Same same but different