Oletko ylpeä nenästäsi?
Oletko ylpeä nenästäsi?
JULKAISTU 26.11.2022 18:55
Japanilaistutkimus selvitti, onko nenän koon ja peniksen pituuden välillä yhteyttä.
Unohda kengän koko – nyt on selvitetty, voiko nenän koosta päätellä jotain intiimialueista.
Japanilaiset tutkijat Kioton prefektuurin lääketieteellisestä yliopistosta löysivät nimittäin yhteyden miesten nenän koon ja peniksen pituuden välillä. Tutkijat kertovat, että tämä on ensimmäinen yhteyden osoittanut tutkimus, uutisoivat New York Post ja Daily Mail.
Yhteyttä selvittääkseen tutkijat ottivat tarkasteluun 126 hiljattain menehtynyttä keski-ikäistä miestä.
Näin nenän koko vaikutti
Basic and Clinical Andrology -julkaisussa esitelleessä tutkimuksessa tutkijat vertailivat nenän mittoja venytetyn peniksen mittaan.
Selvisi, että niillä miehillä, joilla oli suuri, noin 5,6-senttinen nenä mitattuna silmistä sieraimiin, todella oli suurempi peniskin – noin 13,42-senttinen. Jos nenä oli pienempi kuin 4,5 senttiä, venytetty penis oli korkeintaan 10,37-senttinen.
Jos nenä oli jotain näiden mittojen väliltä, penis oli keskimäärin 11,4-senttinen, joka on aiemman tutkimuksen mukaan keskiverto peniksen pituus Japanissa.
Se, että nenän koko on yhteydessä peniksen pituuteen venytettynä, viittaa tutkijoiden mukaan siihen, että peniksen pituutta ei määritä ikä, pituus tai kehonpaino, vaan peniksen pituus on määritetty jo ennen syntymää. Syytä nenän ja peniksen väliselle yhteydelle tutkijat eivät kuitenkaan vielä keksineet, ja lisätutkimuksia vaadittaneenkin aiheesta.
Nenän koon ja velton peniksen pituuden välillä ei löytynyt yhteyttä.
Aiemmin on tutkittu muun muassa yhteyttä miesten sormien ja peniksen pituuden välillä.
Japskeilla on aika pienet jöllit.
Suomalainen keskimitta lienee joku 18cm.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tal ... la/8579148
Mittasin oman nenän. 6cm.
Japanilaistutkimus selvitti, onko nenän koon ja peniksen pituuden välillä yhteyttä.
Unohda kengän koko – nyt on selvitetty, voiko nenän koosta päätellä jotain intiimialueista.
Japanilaiset tutkijat Kioton prefektuurin lääketieteellisestä yliopistosta löysivät nimittäin yhteyden miesten nenän koon ja peniksen pituuden välillä. Tutkijat kertovat, että tämä on ensimmäinen yhteyden osoittanut tutkimus, uutisoivat New York Post ja Daily Mail.
Yhteyttä selvittääkseen tutkijat ottivat tarkasteluun 126 hiljattain menehtynyttä keski-ikäistä miestä.
Näin nenän koko vaikutti
Basic and Clinical Andrology -julkaisussa esitelleessä tutkimuksessa tutkijat vertailivat nenän mittoja venytetyn peniksen mittaan.
Selvisi, että niillä miehillä, joilla oli suuri, noin 5,6-senttinen nenä mitattuna silmistä sieraimiin, todella oli suurempi peniskin – noin 13,42-senttinen. Jos nenä oli pienempi kuin 4,5 senttiä, venytetty penis oli korkeintaan 10,37-senttinen.
Jos nenä oli jotain näiden mittojen väliltä, penis oli keskimäärin 11,4-senttinen, joka on aiemman tutkimuksen mukaan keskiverto peniksen pituus Japanissa.
Se, että nenän koko on yhteydessä peniksen pituuteen venytettynä, viittaa tutkijoiden mukaan siihen, että peniksen pituutta ei määritä ikä, pituus tai kehonpaino, vaan peniksen pituus on määritetty jo ennen syntymää. Syytä nenän ja peniksen väliselle yhteydelle tutkijat eivät kuitenkaan vielä keksineet, ja lisätutkimuksia vaadittaneenkin aiheesta.
Nenän koon ja velton peniksen pituuden välillä ei löytynyt yhteyttä.
Aiemmin on tutkittu muun muassa yhteyttä miesten sormien ja peniksen pituuden välillä.
Japskeilla on aika pienet jöllit.
Suomalainen keskimitta lienee joku 18cm.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tal ... la/8579148
Mittasin oman nenän. 6cm.
Re: Oletko ylpeä nenästäsi?
Mulla on jyhee 6cm nokka, kristuksen ulkonäöksi luonnehdittu, historian opettaja vertasi aikanaan kreikkalaiseen jumalaan.
Just do it!
Entä naisten nenät? Minulla on suurehko nenä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Morningstar
- Reactions:
Eli kysyjä haluaa tietää olenko ylpeä peniksestäni?
No oletko?
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Onnittelut nenästäs Raspu! Mutta löytyykö myös komea perseenreikä, hähh?
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Voin ottaa kuvaa jos saa laittaa?deep purpose kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 15:54 Onnittelut nenästäs Raspu! Mutta löytyykö myös komea perseenreikä, hähh?
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Raspu, haluut sä pelästyttä taas Kissatädin?Raspu kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 15:59Voin ottaa kuvaa jos saa laittaa?deep purpose kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 15:54 Onnittelut nenästäs Raspu! Mutta löytyykö myös komea perseenreikä, hähh?
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Kyllä naiset tietää että mä oon pelkkä halinalle.deep purpose kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 16:55Raspu, haluut sä pelästyttä taas Kissatädin?Raspu kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 15:59Voin ottaa kuvaa jos saa laittaa?deep purpose kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 15:54 Onnittelut nenästäs Raspu! Mutta löytyykö myös komea perseenreikä, hähh?
- KultaKikkare
- Reactions:
En mä osaa olla ylpeä mistään mikä ei ole mun omaa ansiota. Mut oon tyytyväinen nenääni.
Be stronger than your excuses
- KultaKikkare
- Reactions:
Jos mies haluaa laittaa kuvan omasta persereiästään internettiin niin mikä mä olen sitä kieltämään. Anna mennä vaan. 
Olishan se eräänlainen pelinavaus tällekin palstalle.
Olishan se eräänlainen pelinavaus tällekin palstalle.
Be stronger than your excuses