Mitä tein tänään?
Re: Mitä tein tänään?
Löysin nymfin kaljastani. Täytynee tsekata oliko parasiitit vaan kaljan perässä, vai oliko se vaan rohkasuryyppy.
Guild can only exist in a person who can act
Muutama päivä sitten oli huvittava herätys aamulla. Heräsin siihen että harakka yritti vetää mun safkat - tyhmä kun olin - ja sitä hätistellessäni huomasin meteliä sivustassa. Käännyin katsomaan kuka siellä loikkii ja peurahan se siinä. Eväät vaan olivat niin hyvät, ettei loikkinut karkuun, vaan ensisäikähdyksen jälkeen jäi ihan raivona vauhkoamaan kuin haukkuva koira haastaen eväistäni. Huomattuaan ettei mua kiinnosta lähti sitten jolkottelemaan poies.
E: Aluksi luulin että se haastaa salaatistani, mutta myöhemmin muistin että olin jättänyt sille pullapitkoa jota se popsi heräämiseeni saakka. Oli se sen myöhemmin viimeistellyt.
E: Aluksi luulin että se haastaa salaatistani, mutta myöhemmin muistin että olin jättänyt sille pullapitkoa jota se popsi heräämiseeni saakka. Oli se sen myöhemmin viimeistellyt.
Viimeksi muokannut Kohina, 12 Kesä 2023, 15:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- John Carter
- Käyttäjätunnus suljettu
- Reactions:
Voimailin ja soitin hälytyskeskuksesta apua jollekin tyypille, joka oli joutunut hieman huonoon happeen.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
On siinä vieressä ketun kolokin, jonka ikävä kyllä telkesin, kun ovat niin kehveleitä. Varmistin kyllä ettei ole himassa ja näinkin sen jolkottelevan myöhemmin. Avaan sen lähdettyäni. Siellä oli poikasten paskaa hyvällä spotilla, niin lisääntykööt siellä villikanien vuoksi.
Toisaalta taas olen vahvasti sitä mieltä että kettuja pitää vetää turpaan, jos vain ylettää lyödä.
Rakastin saatanan hellästi, söin pika-aamiaisen ja kävin salilla ja lenkillä. Söin enemmän ja otin torkut. Kävin rannalla, otin aurinkoa ja kävin kastautumassa. Oli kylmää. Nyt laitan ruokaa.
Mene mene tekel upharsin.
- Minimus Yahves
- Reactions:
Orkut ja torkut oli mullakin ohjelma. Ei saatana salia sentään sekoittamaan elimistöä. Ja syön vasta illalla.
Can I pet that dog?
- Minimus Yahves
- Reactions:
Puristeltava babe lähti viideksi päiväksi kotilomalle (kilometrin päähän) ja kasvatettava beibi tulee tilalle.
Toivottavasti ei tule eroahdistus, vaikka kyllä äitipuoli syömään tulee ainakin parina iltana.
Toivottavasti ei tule eroahdistus, vaikka kyllä äitipuoli syömään tulee ainakin parina iltana.
Can I pet that dog?
Nyt olen todella hämmentynyt.
Brigitte sanoi että kertoi olevansa Aramhidey vaan sen takia, että en uskonut hänen olevan se REAL THING. Kyllästyi mun jankutukseen.
Hittolainen ja kiinalainen on tulossa tänne kohta.
Brigitte sanoi että kertoi olevansa Aramhidey vaan sen takia, että en uskonut hänen olevan se REAL THING. Kyllästyi mun jankutukseen.
Hittolainen ja kiinalainen on tulossa tänne kohta.
Tää on nyt ehkä vähän turhan helppoa.
Kilotkin alakanttiin, joten sensuuri. Tossa ei edes ole kaikki askeleet, sillä luuri oli joku 4 timmaa laturissa.
Kilotkin alakanttiin, joten sensuuri. Tossa ei edes ole kaikki askeleet, sillä luuri oli joku 4 timmaa laturissa.
Viimeksi muokannut Kohina, 12 Kesä 2023, 22:09. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Heräsin hetki sitten. Laitoin kaikki koneet jylläämään kun sähkö on nyt ilmaista. Oikeastaan tänään on ihan hyvä fiilis siivota. Sain tietää että talkooväkeä tulee useammaksi päiväksi ensiviikolla tekemään terassia. Jospa homma etenisi hieman. 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Teetkö sä muuta kuin siivoat? Kuka edes ehtii sotkea paikkoja, kun olet jo heti siivoamassa?
Mene mene tekel upharsin.