MOIT lukijoille!
...jos vaihtoehtojoukoista jätetään pois, "ollen valveilla",
niin, setä on heräillä o3:58, koska meni lappeelleen liian aikaisin,
on jopa käynyt niin jotta punaotsalampun kaan kekkaroidessa pihamaalla,04-05 välisä naapuri on soittanu jotta v--tu mee takas pehkuihin, jottei haeta Piirille, tuolloin en saanut nukuttua kun leikkauslääkitykityksen vuoksi vaan olin opettelemassa tähtikuvioita..
Hääolilähössäkeikalle kuorkilla..
eräs syy aamuvarhaisen/loppuyön menoihin on ns "kanssaeläjät".. luonnon otukset tahi lemmikit..
Noin Yleisesti, meilläpäin Pohjolassa on sanonta "huoneilma pöhö"... sinänsä pienesti sivussa..
umutta ed viitaten,, ihmisen sisäisnenkello ilman raittiissa ulkoilmassa toimimista, tahtoo kääntää outilasta sisäistakelloa myöhäsemmälle jatäten vääntämään aamu unta jatkumaan myöhäisemmälle?
YT, Molli
Ps. en tuhlaa aikaa kirj virh korj..
Miksi valvon klo 03:58?
Re: Miksi valvon klo 03:58?
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
- KultaKikkare
- Reactions:
Mun mielestä kyllä tossa asiassa olet idiootti. Ei millään pahalla.Keckuli kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 19:53Slotteja.Eli olen idiootti.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Joulu 2022, 13:19 En pelaa lainkaan pelejä joissa on negatiivinen odotusarvo, koska silloin tunnen itseni idiootiksi enkä halua olla idiootti.
Be stronger than your excuses
Keckman kirjoitti: Eli olen idiootti.
Eli olen idiootti sanoessani itseäni idiootiksi, eli en vissiin olekaan idiootti?
Noin näin minä ajattelen
- KultaKikkare
- Reactions:
Ei ne mun rahoja ole.
Be stronger than your excuses