Pikkiriikkisen mädättäjistä

RaspuReturn
Reactions:

Re: Pikkiriikkisen mädättäjistä

Viesti Kirjoittaja RaspuReturn »

Moilanen kirjoitti: 02 Syys 2025, 07:26
RaspuReturn kirjoitti: 02 Syys 2025, 04:56
KultaKikkare kirjoitti: 02 Syys 2025, 01:33
RaspuReturn kirjoitti: 01 Syys 2025, 15:55
Märkäruuti kirjoitti: 01 Syys 2025, 15:42
RaspuReturn kirjoitti: 01 Syys 2025, 15:41 Kyllä ton horon voisi ampua.
Luitko alkuperäisen artikkelin? Se oli aivan asiallista tekstiä ja sinä olisit ampumassa. Ei jumankekka, mitä persuilua.
Vankiloiden poistamisista ja raskareiden vapaudesta puhuttiin. Wittu sä olet tyhmä jätkä.
Tollasista puhui ainoastaan partisaanin "toimittaja". Sulla taitaa olla ruuvit löystyny entisestään, kun katsoo mitä shaissea sä netistä luet.

Älä postaile linkkejä tai kuvia mistään vtun trollimedioista äläkä ainakaan availe niiden vuoksi uusia ketjuja.
Haista kikkare taas wittu!
Sulla ei ole mitään otetta muhun.
Tää palsta tarvii mua enemmän kuin mä tätä palstaa.
Sä voit laittaa mulle bannit, sillä seurauksella että palsta hiljenee
taas parissa viikossa hautausmaan hiljaisuuteen.
Minä kyllä pärjään hyvin ilman lampaita ja hiekkavittuja.🤣🤣🤣
Etpä näköjään pärjää 😂. Kyllähän sulta sisältöä tänne tulee, mutta enimmäkseen yksinkertaisen ja vihaisen miehen tylsää avautumista ja lapsellista räyhäämistä.
Eikö Thaimaassa ole juttuseuraa enää, vai pelottaako se iso muslimiväestö, niin ettei Ile baariinkaan uskalla dokaamaan?
Molaska taas määkii. BÄÄÄÄÄ!🤣🤣🤣
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

ID10T kirjoitti: 02 Syys 2025, 08:36 Mitään tuosta ei vaan voi toteuttaa. Joku sortaa aina jotakuta, raiskauksia on aina ja joku pitää aina itseään muita parempana.
Ei kai siitä ole kysekään, että tuo olisi toteutettavissa. Se on suunta, jota kohti kuljetaan. Vähän kuin Mauno Koiviston lanseeraama bernsteinilaisuus: "Päämäärä ei ole mitään, liike on kaikki kaikessa"

Jos kehityksestä luovutaan sen takia, ettei tavoitetta voida kokonaan saavutta, toteutuu vanha sanonta: "Täydellisyys on hyvän pahin vihollinen."
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

RaspuReturn kirjoitti: 02 Syys 2025, 04:56
KultaKikkare kirjoitti: 02 Syys 2025, 01:33
RaspuReturn kirjoitti: 01 Syys 2025, 15:55
Märkäruuti kirjoitti: 01 Syys 2025, 15:42
RaspuReturn kirjoitti: 01 Syys 2025, 15:41 Kyllä ton horon voisi ampua.
Luitko alkuperäisen artikkelin? Se oli aivan asiallista tekstiä ja sinä olisit ampumassa. Ei jumankekka, mitä persuilua.
Vankiloiden poistamisista ja raskareiden vapaudesta puhuttiin. Wittu sä olet tyhmä jätkä.
Tollasista puhui ainoastaan partisaanin "toimittaja". Sulla taitaa olla ruuvit löystyny entisestään, kun katsoo mitä shaissea sä netistä luet.

Älä postaile linkkejä tai kuvia mistään vtun trollimedioista äläkä ainakaan availe niiden vuoksi uusia ketjuja.
Haista kikkare taas wittu!
Sulla ei ole mitään otetta muhun.
Tää palsta tarvii mua enemmän kuin mä tätä palstaa.
Minä kyllä pärjään hyvin ilman lampaita ja hiekkavittuja.🤣🤣🤣
Sanoit että sun huono käytös johtui viimeksi siitä että purit pahaa oloasi palstalle.

Tuliko näin nopeasti uutta pahoinvointia? Kyllä sun täytyy nyt poistua.

Avasin palomuurista Thaimaan ihan sun takia, että sais vähän tasapainoo näille vihvastrolleille. Mut sä oot liian sekasin.
Be stronger than your excuses
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

RaspuReturn kirjoitti: 02 Syys 2025, 09:43
MooM kirjoitti: 02 Syys 2025, 09:37
Moilanen kirjoitti: 02 Syys 2025, 09:22
MooM kirjoitti: 02 Syys 2025, 08:47
Märkäruuti kirjoitti: 02 Syys 2025, 08:40
RaspuReturn kirjoitti: 02 Syys 2025, 04:56 Tää palsta tarvii mua enemmän kuin mä tätä palstaa.
Olen ollut nyt palstalla vähän yli vuoden. En tiedä, mitä nikkiä mahdollisesti olet käyttänyt aikaisemmin, mutta palsta on ollut vireä ennen nykyisen nikkisi ilmestymistä. Sinulla tuntuu olevan varsin suuret luulot itsestäsi.

Jos minulta kysyttäisiin, niin harrastamastasi varhaismurkkuikäisen kielenkäytöstä napsahtaisi bannia. Palstalle ilmestymisesi on laskenut palstan keskustelujen tasoa selvästi.
Mutta minultahan ei banneista kysytä ja sinun kommenttisi voin aina ohittaa turhina.
Tästä on keskusteltu. Varmaan kaikilla ylläpitäillä ja modeilla oli ajatus katsoa, miten homma etenee. Aiemminhan ko kirjoittaja häipyi, kun palstan moderaatiota tiukennettiin (kyllä, vaikka se uskomattomalta tuntuukin, kun varsin vapaata on edelleen).

EHkä tässä on muutenkin vähän ryhdistäytymisen paikka pakstan hygieniassa ja sen ylläpidossa. Älytön videospämmi, linkit ilman mitään selitystä ja yleinen haukkuminen ja nimittely on taas ryöpsähtänyt. Keskustelu saa käydä kuumana ja siinä hiiltyminenkin on ihan ymmärrettävää. Samoin se, jos sanailu menee välillä molemminpuolisesti alatyylin puolelle. Se, että kommentoidaan suoriltaan eri mieltä olevalle, että kommarivatipää, pedofiilinatsi tai hiekkapillu, ei ole ok.
No itse kyllä näkisin edelleen, että julkisuuden henkilöiden ja palstalaisten raiskaamiseen pahoinpitelyyn kannustaminen on ehkä vakavampi juttu, kuin miesten puolitestolla käuväksi hiekkapilluksi kutsuminen :) Mut Rapsulla on joku maaninen pakko-oirevaihe/känniputki päällä, tai perhe jossain lomailemassa, kun on 444 viestiä kahdessa viikossa tykittänyt. Ensimmäiset päivät panosti itsehillintään, mutta aika nopeasti taantui normitasolleen. Sieltä on nyt tullut jo ne perusteesit kyykkäämisestä, miljoonasta ym. itsekehut. Jatko on sitten puhdasta suwakkihuorittelua, veikkaan.
Raspu saa kertoa kyykkäyksistään ja lauluistaan siinä, missä Tuulispää ropelistaan tai asdf kokkailuistaan. Itsekehujakin pitänee palstan hengen mukaisesti sietää.

Raiskausfantasiat ja nimeltä mainittujen sivullisten mielenterveysdiagnoosit ovat oma juttunsa.
Ihan eri tyypeillä on raiskausfantasioita. Minulla ei.
Sanoinko, että olisi?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Märkäruuti kirjoitti: 02 Syys 2025, 08:33
Tonttu kirjoitti: 02 Syys 2025, 00:02 Haukut toista tyhmäksi vaikka et itse tiedä mitä eroa on sananvapaudella ja salassapitovelvollisuudella
Täydellinen sananvapaus ei mahdollista myöskään salassapitovelvollisuutta. Salassapitovelvollisuus on sananvapauden rajoittamista.

Ja vaikka ei puhuttaisi salassapitovelvollisuudestakaan, niin yhdessäkään sivistysvaltiossa ei ole täydellistä sananvapautta, eikä tule olemaan. Halla-ahokin teki tutkintapyynnön, kun joku oli nimittänyt häntä natsiksi, vaikka persut saarnaavat sananvapaudesta. Elämänsankarillekin sai hänen mukaansa sanoa mitä tahtoo, mutta näytti se kuitenkin käyvän luonnolle, kun kirjoitin suoraan, mitä ajattelen.

Ei, viina ei ole pilannut päätäni. Onko sinun kohdallasi jo dementia?
Luulisi entisen upseerin tietävän mitä eroa on noilla
Elämänsankari
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Tonttu kirjoitti: 02 Syys 2025, 16:45
Märkäruuti kirjoitti: 02 Syys 2025, 08:33
Tonttu kirjoitti: 02 Syys 2025, 00:02 Haukut toista tyhmäksi vaikka et itse tiedä mitä eroa on sananvapaudella ja salassapitovelvollisuudella
Täydellinen sananvapaus ei mahdollista myöskään salassapitovelvollisuutta. Salassapitovelvollisuus on sananvapauden rajoittamista.

Ja vaikka ei puhuttaisi salassapitovelvollisuudestakaan, niin yhdessäkään sivistysvaltiossa ei ole täydellistä sananvapautta, eikä tule olemaan. Halla-ahokin teki tutkintapyynnön, kun joku oli nimittänyt häntä natsiksi, vaikka persut saarnaavat sananvapaudesta. Elämänsankarillekin sai hänen mukaansa sanoa mitä tahtoo, mutta näytti se kuitenkin käyvän luonnolle, kun kirjoitin suoraan, mitä ajattelen.

Ei, viina ei ole pilannut päätäni. Onko sinun kohdallasi jo dementia?
Luulisi entisen upseerin tietävän mitä eroa on noilla
Ei kannata luulla.

Kun joku ei ymmärrä niin ei ymmärrä, ei kaikki voi ymmärtää mutta sellaisiakin pitäisi muka ymmärtää.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Tonttu kirjoitti: 02 Syys 2025, 16:45 Luulisi entisen upseerin tietävän mitä eroa on noilla
Ymmärtämisen vaikeus taitaa olla sinulla itselläsi. Täydellinen sananvapaus, jota Elämänsankari peräänkuuluttaa, ei voi sisältää vaitiolovelvollisuuksia. Se on täydellisen sananvapauden rajoittamista. Miten näin yksinkerttainen asia on sinulle ja Elämänsankarille liian vaikea ymmärtää.

Lisätään sitten pari esimerkkiä, joita ei vaitiolovelvollisuus sido.
Voinko sananvapauden nimissä levittää julkisesti naapuristani väitettä, että hän on pedofiili, vaikka hän ei sitä olisi?
Entä saanko sananvapauden nimissä mennä kehitysvammalaitoksen pihalle herjaamaan vammaisia?
Saanko levittää tunnetuista persupoliitikoista väittetä, että he ovat rasistisia uusnatseja jotka suunnittelevat äärioikeistolaista vallankumousta, jossa väärän väriset suljetaan keskitysleireihin tai eliminoidaan?

Teidän sananvapautenne tarkoittaa lähinnä sitä, ettei rasistisista ulostuloista saisi antaa sanktioita. Mutta kun teidän kunniaanne loukataan, niin ei hyvä haise (...kuten Halla-ahon tekemä tutkintapyyntökin osoitti)
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin