Näinkö on? Itse tarkoitin räätöilytyä pukua. Eikö räätälöidylle puvulle oli joku yksisanainen nimitys?Susa kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 14:48Nyt sulla menee taas kaksi aivan eri asiaa sekaisin.Brainwashed kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 14:32 Ohhoh! Maksavatko niin paljon? Niin, no artesaanityötähän tuollainen räätälin tekemänä olisi, joten ymmärrettävää.![]()
Mittatilauspuku on tehdaspuku joka on muokattu mittojesi mukaan.
Räätälin /vaatturin tekemä puku on räätälöity puku, joka on tehty mittojesi mukaan käsin alusta loppuun saakka.
Räätälöity puku on kallis, mittatilauspuku "halpa".
Jos sinulla olisi 1000€ ...
Re: Jos sinulla olisi 1000€ ...
Mene mene tekel upharsin.
Voisin ehkä ostaa Hillebergin teltan jonka vesipilariarvo 5000mm.
Sitten vaellukselle? Minne lähtisit?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Brainwashed
- Reactions:
Autojen vikojen etsintään kehitetty diagnostiikkalaite, joka on välttämätön kapine autonkorjausalalla. Minulla on niitä useita, mutta kuten tietsikoiden kohdalla yleisestikin, niin niitäkin pitää päivittää säännöllisesti, jonka suhteen nämä nykyiset kapistukseni ovat tulleet siltä osin tiensä päähän. Monipuolisimmat maksavat jopa 5K, mutta minulle riitäisi hyvin tämä: https://www.ebay.com/itm/395525436561asdf kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 14:38Se oli mullakin kakkosvaihtoehto.Brainwashed kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 14:32Ohhoh! Maksavatko niin paljon? Niin, no artesaanityötähän tuollainen räätälin tekemänä olisi, joten ymmärrettävää. En ole itse käyttänyt penniä enkä senttiäkään pukuihin, aina saanut joltakin sukulaiselta passelit.asdf kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 13:59 Etkös jo kerran avannut samanlaisen ketjun? Silloin vastasin, että ostaisin mittatilauspuvun. Siihen ei tonni riitä, joten maksaisin ite loput, mutta 1000 € kattaisi suurimman osan. Tulen nykyisilläkin puvuillani toimeen, mutta olisihan sellainen ihan sentilleen mun kropalle tehty tyylikäs.
Jos minulla olisi tonni ja ehtona että vain omaan käyttöön, niin ostaisin uuden autojen diagnostiikkatietsikan.
![]()
Ps. Mikä vittu on dignostiikkatietsikka?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Istuva.asdf kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 14:53Näinkö on? Itse tarkoitin räätöilytyä pukua. Eikö räätälöidylle puvulle oli joku yksisanainen nimitys?Susa kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 14:48Nyt sulla menee taas kaksi aivan eri asiaa sekaisin.Brainwashed kirjoitti: ↑07 Helmi 2025, 14:32 Ohhoh! Maksavatko niin paljon? Niin, no artesaanityötähän tuollainen räätälin tekemänä olisi, joten ymmärrettävää.![]()
Mittatilauspuku on tehdaspuku joka on muokattu mittojesi mukaan.
Räätälin /vaatturin tekemä puku on räätälöity puku, joka on tehty mittojesi mukaan käsin alusta loppuun saakka.
Räätälöity puku on kallis, mittatilauspuku "halpa".
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Jaa no, lämpötähtäimen ostaisin, tosin kaksi ja puoli tonnia pitäisi olla.
Minun mielestä noin.
Mikä on lämpötähtäin? Sellainen pyssyjuttu vai?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Olkoon vaikka noin, kun google kerran sanoo.
Tilauspuku nyt ainakin voi olla muutakin kuin räätälin valmistama.
Käsityöpuvusta puhumattakaan.
Mutta varmaan mittatilauspuvun ja räätälöidyn puvun ero tuli selväksi sinullekin?
Osoita erimielisyytesi tuonne: https://www.vaatturiliitto.fi/raatalipuku/
Mene mene tekel upharsin.
Sellainen ja samalla ihan vaan pimeänäkölaite, kaksi toimintoa samassa laitteessa, 1800:n metrin päästä erottaa ihmisen täysin pimeässä, olisi mukava seurata eläimiä yöllä, ja kiikarikiväärin liitettässä toimisi pienpetojahdissa loistavasti.
Luvallista siinä käytössä.
Tommonen.
https://venari-jagdtechnik.de/fi/tuote/ ... r-th35c-3/
Minun mielestä noin.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Varmaan hankkisin rannekellon 
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Pelastaisin Suomen teollisuuden.