Jos sinulla olisi 1000€ ...

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kissatäti
Reactions:

Jos sinulla olisi 1000€ ...

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Jos sinulla olisi 1000€ joka pitää käyttää itseesi, mitä tekisit/ostaisit?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
apetteri
Reactions:

Re: Jos sinulla olisi 1000€ ...

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Minulta ei puutu oikeastaan mitään tavaraa, mitä tuolla rahalla saisi, jota pitäisi hankkia tai uusia, joten raha menisi todennäköisesti ihan oman arjen pyöritykseen, mutta jos se pitäisi nyt johonkin huvitteluun käyttää, ja ei olisi esim. lasten hoito yms. velvotteita, niin varmaan kävisin piipahtamassa välimerellä viikon reissun.
apetteri
Reactions:

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Entäpä mitä ketjun aloittaja itse tekisi tuolla?
Kissatäti
Reactions:

apetteri kirjoitti: 07 Helmi 2025, 13:35 Entäpä mitä ketjun aloittaja itse tekisi tuolla?
Kävisin kampaajalla, manikyyrissä ja jalkahoidossa. Sitten viettäisin kaupunkilomaviikonlopun jossain kivassa hotellissa :D Unelmoida aina saa. Meillä on nyt vähän tiukkaa kun tuli vesivahinko. Vakuutus korvaa noin puolet mutta itselle jää aika paljon maksettavaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 07 Helmi 2025, 13:37
apetteri kirjoitti: 07 Helmi 2025, 13:35 Entäpä mitä ketjun aloittaja itse tekisi tuolla?
Kävisin kampaajalla, manikyyrissä ja jalkahoidossa. Sitten viettäisin kaupunkilomaviikonlopun jossain kivassa hotellissa :D Unelmoida aina saa. Meillä on nyt vähän tiukkaa kun tuli vesivahinko. Vakuutus korvaa noin puolet mutta itselle jää aika paljon maksettavaa.
Kurja juttu tuo vesivahinko.

Mitähän sitä tonnilla tekisi.... Voisin ainakin ostaa uudet nastasaappaat, tekisi mieli Riekerin systeemiä, joissa nastat saa käännettyä pois. Olisi hyvä lenkeillä, jos käy kaupassa.

SItten voisin mennä jollekin viikonloppukurssille. Tekisinn mieli leppoisalle ratsatusvaellukselle hienoihin maisemiin, mutta en ole ihan varma, miten perse kestäisi, kun en ole harrastanut lajia vuosikausiin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kissatäti
Reactions:

MooM kirjoitti: 07 Helmi 2025, 13:44
Kissatäti kirjoitti: 07 Helmi 2025, 13:37
Kurja juttu tuo vesivahinko.

Mitähän sitä tonnilla tekisi.... Voisin ainakin ostaa uudet nastasaappaat, tekisi mieli Riekerin systeemiä, joissa nastat saa käännettyä pois. Olisi hyvä lenkeillä, jos käy kaupassa.

SItten voisin mennä jollekin viikonloppukurssille. Tekisinn mieli leppoisalle ratsatusvaellukselle hienoihin maisemiin, mutta en ole ihan varma, miten perse kestäisi, kun en ole harrastanut lajia vuosikausiin.
Ratsastusvaellus kuulostaa hienolta! Ja saappaat kans. Minä olen ratsastanut elämäni aikana kaksi kertaa ja kummallakin kerralla pelotti :D
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Etkös jo kerran avannut samanlaisen ketjun? Silloin vastasin, että ostaisin mittatilauspuvun. Siihen ei tonni riitä, joten maksaisin ite loput, mutta 1000 € kattaisi suurimman osan. Tulen nykyisilläkin puvuillani toimeen, mutta olisihan sellainen ihan sentilleen mun kropalle tehty tyylikäs.
Mene mene tekel upharsin.
Kissatäti
Reactions:

asdf kirjoitti: 07 Helmi 2025, 13:59 Etkös jo kerran avannut samanlaisen ketjun? Silloin vastasin, että ostaisin mittatilauspuvun. Siihen ei tonni riitä, joten maksaisin ite loput, mutta 1000 € kattaisi suurimman osan. Tulen nykyisilläkin puvuillani toimeen, mutta olisihan sellainen ihan sentilleen mun kropalle tehty tyylikäs.
En muista jos olen avannut. Harva pää jossa on tällä hetkellä ruuhkaa :lol: Mittatilauspuvusta muistan joskus lukeneeni!
Vapaaherra
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Vapaaherra »

900€ viinaan ja naisiin, loput tuhlaisin :lol2: :tykkään:
Susa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Susa »

Vapaaherra kirjoitti: 07 Helmi 2025, 14:14 900€ viinaan ja naisiin, loput tuhlaisin :lol2: :tykkään:
Toisin sanoen, viettäisit kunnon viikonlopun.

:lentosuukko: :kippistä2:
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 07 Helmi 2025, 13:59 Etkös jo kerran avannut samanlaisen ketjun? Silloin vastasin, että ostaisin mittatilauspuvun. Siihen ei tonni riitä, joten maksaisin ite loput, mutta 1000 € kattaisi suurimman osan. Tulen nykyisilläkin puvuillani toimeen, mutta olisihan sellainen ihan sentilleen mun kropalle tehty tyylikäs.
Ohhoh! Maksavatko niin paljon? Niin, no artesaanityötähän tuollainen räätälin tekemänä olisi, joten ymmärrettävää. En ole itse käyttänyt penniä enkä senttiäkään pukuihin, aina saanut joltakin sukulaiselta passelit.
Jos minulla olisi tonni ja ehtona että vain omaan käyttöön, niin ostaisin uuden autojen diagnostiikkatietsikan.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
asdf
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 07 Helmi 2025, 14:32
Ohhoh! Maksavatko niin paljon? Niin, no artesaanityötähän tuollainen räätälin tekemänä olisi, joten ymmärrettävää. En ole itse käyttänyt penniä enkä senttiäkään pukuihin, aina saanut joltakin sukulaiselta passelit.
Jos minulla olisi tonni ja ehtona että vain omaan käyttöön, niin ostaisin uuden autojen diagnostiikkatietsikan.

8-)
Se oli mullakin kakkosvaihtoehto.

Ps. Mikä vittu on dignostiikkatietsikka?
asdf
Reactions:

Tein useamman haun siitä edellisestä muistamastani ketjusta, eikä löydy mitään. Se oli luultavasti Sanoman palstalla, eikä tällä. Mutta esim. BW vastasi, kun sanoin, että yksi pukuni, jonka hankin, ennen kuin alkoin taas treenaamaan, alkaa käymään pieneksi rinnasta ja hartioista, niin siihen BW, että kannattaako treenata itsensä Arnoldiksi, kun... taas jotain mitä en muista.
Susa
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 07 Helmi 2025, 14:32 Ohhoh! Maksavatko niin paljon? Niin, no artesaanityötähän tuollainen räätälin tekemänä olisi, joten ymmärrettävää.
Nyt sulla menee taas kaksi aivan eri asiaa sekaisin. :D

Mittatilauspuku on tehdaspuku joka on muokattu mittojesi mukaan.
Räätälin /vaatturin tekemä puku on räätälöity puku, joka on tehty mittojesi mukaan käsin alusta loppuun saakka.
Räätälöity puku on kallis, mittatilauspuku "halpa".
Susa
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 07 Helmi 2025, 14:32 Jos minulla olisi tonni ja ehtona että vain omaan käyttöön, niin ostaisin uuden autojen diagnostiikkatietsikan.
Tuota en hoksannutkaan miettiessäni, voisi olla vaihtoehto minullakin, tai ehkä kuitenkin reilu 5-kiloa koiranpentua.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin