Minä olen viksu kaveri, mutta ehkä meikäläinenkin voisi ihan läpällä lähettää.
Mikä se ois puhtaasti fyysisen vetovoiman kannalta?
Re: Mikä se ois puhtaasti fyysisen vetovoiman kannalta?
Mulla on kai jotain kolmosen ja nelosen väliltä, tosin vyötäröllä vähän läskiä. Salitreenin jälkeen katson kroppaani salin pukuhuoneen peilistä, ja ajattelen, ettei hassumpi ikäisekseen. Tyttöystävä tykkää kropastani, ja yritän esitellä sitä hänelle mukamas huomaamattani vaikka viivyttelemällä pukeutumista suihkun jälkeen. Sixpäkkiä ei ole. Hyvänä aamuna on 4-pack.
Mene mene tekel upharsin.
Ollut 3/4, nyt 7. 
Viimeksi muokannut Eusa, 17 Helmi 2025, 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
-
Märkäruuti
- Reactions:
Nyt saattaa olla banni lähellä ja ainakin palstan naisten syvä halveksunta on seuraavalla kommentilla ansaittu. Mutta en malta.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 10:12 Mitäköhän se voisi olla ja miten siitä pääsisi eroon?
Vielä silloin, kun sana oli vapaa, ongelmaan saattoi kertoa ratkaisun vaikka työpaikan kahvipöydässä:
Läskistä pääsee eroon sillä, että vaihtaa akan 20 vuotta nuorempaan.
Mielenkiintoista että miesten kropasta voidaan puhua tähän malliin rennosti, mutta autappa armias kun joku alkaa palstoilla läähättämään Kulumnien perään, ni johan on woken terävä veitsi kurkulla.
Eri asia arvostella piirroskuvia kuin tiettyä ihmistä. Varsinin, jos tämä ei ole julkisuudessa nimenomaan ulkonäkönsä kannalta (esim. missejä voi ruotia enemmän, vaikkei miten tahansa heitäkään)
Ihan hyvin voi naisistakin laittaa vastaavan kuvasarjan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Veikkaisin, että naiset keskenään voivat puhua kropistaan ihan rennosti myös.
Kulmunien ja kumppanien perän jättäisin läähättämättä.
No totta. Tosin en kyllä itse tiedä edes kuka Kulumni on, tiedän vain kulumnit.
Kannattaako sinun sitten Kulumnista kirjoittaa, jos et tiedä kuka hän on?apetteri kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 11:12No totta. Tosin en kyllä itse tiedä edes kuka Kulumni on, tiedän vain kulumnit.
Kannattaako sinun sitten Kulumnista kirjoittaa, jos et tiedä kuka hän on?apetteri kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 11:12No totta. Tosin en kyllä itse tiedä edes kuka Kulumni on, tiedän vain kulumnit.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Tarkoitit varmaan korkeuskasvua. Se päättyy yleensä murkkuiän jälkeen, mutta pituuskasvu alkaa monilla viiden kympin nurkilla vain yltymään.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 11:24 En olisi hirvittävän huolissaan, jos pituuskasvu on jo päättynyt ja mieli virkeä.
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
Minulla on ysin habitus mutta ykkösen käsivarret. Olen salaa suunnitellut meneväni jollekin hierojalle, jonka onnistuisi työntää läskiä IPA-daisareistani käsivarsiini, mutta yritän pitää tämän omana tietonani, jotta salaisuuttani ei käytettäisi minua vastaan täällä tiedepalstalla.
Se on muuten tosi järkevää miettiä, mitä täällä paljastaa.Stadin öljylanne kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 14:17 Minulla on ysin habitus mutta ykkösen käsivarret. Olen salaa suunnitellut meneväni jollekin hierojalle, jonka onnistuisi työntää läskiä IPA-daisareistani käsivarsiini, mutta yritän pitää tämän omana tietonani, jotta salaisuuttani ei käytettäisi minua vastaan täällä tiedepalstalla.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Brainwashed
- Reactions:
Taidan olla ainoa jonka ”luku” on laskenut iän myötä. Olin aika salskeassa kunnossa 25-35 välillä, mutta sittemmin on habitus lähentynyt teinivuosien riukua. Ehkä vain hyvä, eipä tule revittyä itseään sillai rikki enää kuten nuorempana usein. Nykyään käytän enemmän aivoja ja koneita kropan sijasta töitä tehdessäni.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Märkäruuti
- Reactions:
Näen jo sieluni silmin kansikuvan.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 15:52 Haaveilette aivan selvästi Tiedepalsta-poikakalenterista
TIETEEN YSTÄVÄT
Kuvassa varttunut urho: Rimppakintut, suuri rellukkamaha, kohtuullisesti rintakarvoja miestissien välissä ja päällä pelkästään tiukat pyöräilyshortsit.
Narutangoja, tankotanssia, pariposeerausta, vietteleviä asentoja...
Kyllä meidän porukasta sellaisen kalenterin saisi, että k-18 ei riittäisi ikärajaksi lähimainkaan.