Päävarastolta saisi uuden pään jos jollakin on pään vaihtotarve. Mutta älkää vaihtako uuteen vaan paljon käytettyyn päähän.
Miten suhtaudutte wanhenemiseen?
Re: Miten suhtaudutte wanhenemiseen?
Kävin eilen töiden jälkeen Hervannan kirjastossa. Vähän harmitti, kun polvi vihoitteli sen verran, että menin hissillä ylös. Kirjaston hississä on iso peili ja peilikuvaani olin oikein tyytyväinen. Tuohon kiteytyy osa siitä, mitä ajattelen vanhenemisesta. Harmittaa, että nivelkivut ajoittain rajoittaa liikkumista, mutta olen olemukseeni tyytyväinen. Mielestäni olen ikäisekseni hyväkuntoisen, terveen ja ryhdikkään näköinen. Hieman narsismia havaittavissa? Tyytyväisyys johtuu osin siitä, että noin kolmekymppisenä olin huonokuntoinen ja ylipainoinen, enkä todella pitänyt peilikuvastani. Pidän myös siitä, että iän myötä suhtaudun kaikenlaiseen elämän draamaan paljon rauhallisemmin ja ajattelen asioista positiivisemmin kuin nuorempana.
Mene mene tekel upharsin.
Wanheneminen on hyvä, koska muutoin maailma olisi vielä pahemmin täysin jumissa, kun Kekkonen olisi vallassa vielä seuraavat 500 vuotta.
Vanheneminen on osa ihmisen elämänkaarta. En haluaisi olla nuorempi enkä vanhempi kuin olen nyt.
Tämä elämänvaihe on ihan hyvä, vaikka ikääntymisen tuomia kremppoja onkin varsinkin öisin.
Tämä elämänvaihe on ihan hyvä, vaikka ikääntymisen tuomia kremppoja onkin varsinkin öisin.
- Minimus Yahves
- Reactions:
Kylähän lisääntyvät harmaat vituttaa, mutta voi sen kanssa elää.
Olen kohtalaisessa kunnossa ja yhä tosi nopea. Mutta kyllä kuolema jo lähestyy selvästi.
En minä nuoremmaksi kaipaa, mutta saisi vanheneminen pitää taukoa nyt alkaen 20-30 vuotta.
Olen kohtalaisessa kunnossa ja yhä tosi nopea. Mutta kyllä kuolema jo lähestyy selvästi.
En minä nuoremmaksi kaipaa, mutta saisi vanheneminen pitää taukoa nyt alkaen 20-30 vuotta.
Can I pet that dog?