Mielikuvitus-Saat auton viikonlopuksi käyttöösi - minkä auton valitset?

Neutroni
Reactions:

Re: Mielikuvitus-Saat auton viikonlopuksi käyttöösi - minkä auton valitset?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Wiesti kirjoitti: 25 Kesä 2025, 14:53 Eipä ollut tuttua proportionaalinen. Olen vain hämmästellyt näitä epämukavan oloisia kiihdyttämisiä.
Kannattaa kokeilla painaa vain vähän. Se tekee tavallisellakin autolla ajamisen paljon mukavammaksi.
Mutta meneehän siinä raha hukkaan, jollei hevosvoimia päästä ainakin joskus irti, kun on kalliisti hevosia ostellut.
Ei tämän kyselyn autojen tarkoitus ole olla nopeita tai tehokkaita, vaan näyttää omistajansa yhteiskunnallista statusta (liikaa rahaa) ja luonnetta (hätäinen kerskailija). Alle kymmenesosalla noista halvimman hinnalla saa tehokkaamman auton kuin tehokkainkaan noista on, jos rakentaa jonkun katulaillisen kiihdytysauton.
Rere
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Rere »

Pappa-Ladalla olisi mukava huristella. Jäi aikoinaan testaamatta. Siperiassa olin kuitenkin kerran sellaisen kyydissä
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Autot 5. ja 13. on näköjään varattu, joten minä valitsen sitten nro 16. ja itse sitä ajaisin.
Sen merkkiä en tunne...
E-M
Reactions:

Viesti Kirjoittaja E-M »

No 10:n, ilm. Alfa Romeon, valitsisin plsoni huristeltavaksi yht. vkonloppuajelullemme lähirannikkoseudulla. Saihan hän juuri ajokortinkin uusittua 5:deksi vuodeksi - senkin kunniaksi! Uudet silmäklasitkin (vaikkei oikein kuule).
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Aika monet sopisivat paremmin vapaammille nopeusrajoituksille kuin Suomeen. Tai jopa radalle.

Mutta, jos pysytään kotimaassa niin 13 tai 14 Rolls. Riippuisi keleistä, että kumpi niistä.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Jemina kirjoitti: 25 Kesä 2025, 16:16 Autot 5. ja 13. on näköjään varattu, joten minä valitsen sitten nro 16. ja itse sitä ajaisin.
Sen merkkiä en tunne...
Maserati GranTurismo MC Stradale :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
ROOSTER
Reactions:

Viesti Kirjoittaja ROOSTER »

Stadin öljylanne kirjoitti: 25 Kesä 2025, 14:47 Kaivinkone minulle. Olisi hauskaa kaivaa kaivinkoneella kuoppaa.
Ääni kaivinkoneelle.

Miehekkyyden ja viihdyttävyyden asteikoilla kaivinkone voittaa nuo hassunnäköiset autot mennentullen.

Pienellä sormen liikkeellä aiheutettu 2 tonnin kivimöhkäleen siirto tai puolen kuution kuopan syntyminen on aivan käsittämättömän voimakas miehiintymisen aiheuttaja.
Yleinen mielipide on aina väärässä.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

KultaKikkare kirjoitti: 25 Kesä 2025, 11:17 Bugatti vois olla ihan jees. Itse ajelen tietysti, johonkin mukaville hyväpintaisille mutkasille asfalttiteille missä on mutkissa hyvä näkyvyys. Tai ehkä ajelen Saksaan ja palautan sinne. Et pääsee 300kmh kerhoon, ristinmerkki ennen kiihdytystä ja sit vaan luotetaan elektroniikkaan.

Eli 17. Bugatti Divo

Syy, ton päivävuokra on n. 30000€ eikä sitä saa tietääkseni edes vuokrattua suomesta. 1479hp on riittävästi vaikka onkin painava möhkäle, melkein 2000kg. En ole ikinä ajanut Bugatilla enkä tule koskaan ajamaankaan, paitsi tietty nyt kun saan sen viikonlopuksi. :)
Bugatissa olis hohtoo, sen miekin ottaisin...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

4. Lokinsiipiovinen Mercedes-Benz 300 SL olisi mun valinta näistä :P
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Rere kirjoitti: 25 Kesä 2025, 15:50 Pappa-Ladalla olisi mukava huristella. Jäi aikoinaan testaamatta. Siperiassa olin kuitenkin kerran sellaisen kyydissä
Tuli sellaisella ajettua aivan tarpeeksi töissä. 2107 vielä menetteli, mutta Samara oli täysin paska.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

marjatta1 kirjoitti: 25 Kesä 2025, 17:16
KultaKikkare kirjoitti: 25 Kesä 2025, 11:17 Bugatti vois olla ihan jees. Itse ajelen tietysti, johonkin mukaville hyväpintaisille mutkasille asfalttiteille missä on mutkissa hyvä näkyvyys. Tai ehkä ajelen Saksaan ja palautan sinne. Et pääsee 300kmh kerhoon, ristinmerkki ennen kiihdytystä ja sit vaan luotetaan elektroniikkaan.

Eli 17. Bugatti Divo

Syy, ton päivävuokra on n. 30000€ eikä sitä saa tietääkseni edes vuokrattua suomesta. 1479hp on riittävästi vaikka onkin painava möhkäle, melkein 2000kg. En ole ikinä ajanut Bugatilla enkä tule koskaan ajamaankaan, paitsi tietty nyt kun saan sen viikonlopuksi. :)
Joo siinä on. Noi Ferrarit ja McLarenit on sellasia tusinamiljonäärien leluja, jonka periaatteessa vois itsekin vuokrata päiväksi jos yolottaa. Bugatilla taas ajelee lähinnä öljysheikit sun muut joilla on vähintään satoja miljoonia ylimääräistä. Niin kovaa mua ei voi yolottaa että laittaisin 30000€ päivän autovuokraan.
Be stronger than your excuses
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

KultaKikkare kirjoitti: 25 Kesä 2025, 18:13
marjatta1 kirjoitti: 25 Kesä 2025, 17:16

Eli 17. Bugatti Divo

Joo siinä on. Noi Ferrarit ja McLarenit on sellasia tusinamiljonäärien leluja, jonka periaatteessa vois itsekin vuokrata päiväksi jos yolottaa. Bugatilla taas ajelee lähinnä öljysheikit sun muut joilla on vähintään satoja miljoonia ylimääräistä. Niin kovaa mua ei voi yolottaa että laittaisin 30000€ päivän autovuokraan.
Päiväunelmaks mie lähinnä vain aattelinkin, kun nimi bugatti tuli esiin...menneitten aikojen charmia. Ei realismia todellakaan....
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

2. ja 8. ovat "sama" mallia, eli nro 2. on nro 8. Alfa Romeo 33 Stradalen uudelleenlämmitys sillee huonolla tavalla.
Valitsisin noista Ferrari GTO eli nro 6. ja Ferrarin nokka kohti Nordschleifea...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Trabi ?
Phobos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Phobos »

Onko tuossa jotain uutta Ford Mustangia? En välitä muista. Jos ei Mustangia niin sitten ei mitään. Ja nykyaikainen täysin pakasta vedetty Ford Mustang, kaikilla herkuilla. Kaikella kunnioituksella Shelbyä kohtaan mutta ei Shelbyä. Museoautot ei kiinnosta. Jalat alkaa toimia ja en tarvitse autoa.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin