Ai transut ei meikkaa vai?Wiesti kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:57 Jutun pointtina on se, että oikeistolaiset kantavat huota itsestään ja myös lihaksistaan. Saattaa jopa pitää paikkansa jossain määrin. Samanlaisia asioita voidaan löytää muitakin. Veikkaisin, että oikeistolaiset ostavat kosmetiikkatuotteita meikäläisiä enemmän. En osaa ajatella, että pärstän kanssa tuhertaminen olisi kovin arvostettavaa.
Nimimerkki salit kyllä, meikit ei.
Miehet jotka käy salilla
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Re: Miehet jotka käy salilla
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
- RaspuReturn
- Reactions:
Eiköhän ne meikit ole enempi vassarimisujen ja hinttapulien mieleen.Wiesti kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:57 Jutun pointtina on se, että oikeistolaiset kantavat huota itsestään ja myös lihaksistaan. Saattaa jopa pitää paikkansa jossain määrin. Samanlaisia asioita voidaan löytää muitakin. Veikkaisin, että oikeistolaiset ostavat kosmetiikkatuotteita meikäläisiä enemmän. En osaa ajatella, että pärstän kanssa tuhertaminen olisi kovin arvostettavaa.
- Henry Borat
- Reactions:
Ei rassaa, mutta ei myöskään jaksa apinointia asian vuoksi. Sinänsä aika se ja sama, kun pysyy oikeissa asioissa, eikä hölmönä mölinänä.RaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:52Ai saatana, ja vielä vassari-ideologia rassaa?Henry Borat kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:51 Itsehän olen käynyt lähes parikymmentä vuotta. Oli pidempi tauko ja nyt taas noin 5 vuotta käynyt.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Re: Mihet jotka käy salilla
Ai sä oot joku raamattuvyöhykkeen juntti jonka mielestä seksin tulee aina johtaa raskauteen tai se on syntiä?Brainwashed kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:59Nussiminen "nussimisen takia" hipoo määritelmällisesti homppeliaktiviteetteihin kuuluvien kanssa, mutta koska runkkaaminen per se on sitäkin homppelimpaa, niin äänestän hyötyliikuntaan kuuluvaksi.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:53Mun gimmakaveri taas on tykännyt kun mulla on nyt alkanut lihakset kasvamaan. Ite oon tykännyt kun ei selkää kolota ja töissä jaksaa paremmin. Itse asiassa nyt perjantai-illan pohjalta voin todeta että jaksaa paremmin nussiakinRaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:51Mä oon saannu joskus aikoinaan suomessa tyttöystävän salilta.Henry Borat kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:49Tuli kyllä sellaisella kokemuksen syvällä rintaäänellä, vailla mitään epävarmuutta, että olettaisin näin varmasti tapahtuneen.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?![]()
![]()
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
???RaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 11:01Eiköhän ne meikit ole enempi vassarimisujen ja hinttapulien mieleen.Wiesti kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:57 Jutun pointtina on se, että oikeistolaiset kantavat huota itsestään ja myös lihaksistaan. Saattaa jopa pitää paikkansa jossain määrin. Samanlaisia asioita voidaan löytää muitakin. Veikkaisin, että oikeistolaiset ostavat kosmetiikkatuotteita meikäläisiä enemmän. En osaa ajatella, että pärstän kanssa tuhertaminen olisi kovin arvostettavaa.
Tossa kaikille salimiehille parasta Arnoldia! Täytyy sanoa, että Arska tulee mukavasti toimeen ihmisten kanssa, niin salilla kuin vierailulla vankilassakin.
Mulla oli muuten nuorena sellainen kirja kuin "Bodaa Arnoldin kanssa". Kävin silloin salilla, mutta nyt aikuisiällä vanhemmiten en ole käynyt juuri lainkaan.
Mutta salilla käynti on ihan yhtä kannatettavaa kuin mikä tahansa muukin liikunta. Poliittisesta suuntautumisesta riippumatta!
No Pain! No Gain!
Mulla oli muuten nuorena sellainen kirja kuin "Bodaa Arnoldin kanssa". Kävin silloin salilla, mutta nyt aikuisiällä vanhemmiten en ole käynyt juuri lainkaan.
Mutta salilla käynti on ihan yhtä kannatettavaa kuin mikä tahansa muukin liikunta. Poliittisesta suuntautumisesta riippumatta!
No Pain! No Gain!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Eiköhän kosmetiikkatuotteiden kulutus ole Espoossa toista luokkaa kuin Äänekoskella. Syyksi en ensimmäiseksi arvelisi Espoon vasemmistolaisia (?) transuja.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 11:00Ai transut ei meikkaa vai?Wiesti kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:57 Jutun pointtina on se, että oikeistolaiset kantavat huota itsestään ja myös lihaksistaan. Saattaa jopa pitää paikkansa jossain määrin. Samanlaisia asioita voidaan löytää muitakin. Veikkaisin, että oikeistolaiset ostavat kosmetiikkatuotteita meikäläisiä enemmän. En osaa ajatella, että pärstän kanssa tuhertaminen olisi kovin arvostettavaa.
Kyllä on typeriä olettamuksia muutaman ituhipin takia
Ei niin järjen hiventä.

- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Kovimmat jätkät ei kuulu mihinkään olemassaolevaan puoluemalliin vaan perustaa oman mallin ite.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
-
PaikallaMärkäruuti
- Reactions:
Miksi tässä iässä pitäisi tehdä ennätyksiä, tai missään muussakaan iässä? En kyykkää enää kolmeasataa, vaikka söisin mitä mömmöjä tahansa ja treenaisin seitsemänä päivän viikossa. Olen siirtynyt jo parikymmentä vuotta sitten lihasvoimatreenistä aerobisen kunnon kasvattamiseen, ylläpitämiseen ja nykyään lähinnä vääjäämättömän rappeutumisen jarruttamiseen.RaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:50 Hyötyliikunta on ihan ok, mutta ei sillä ennätyksiä tehdä.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Kovat jätkät ovat muskeliasioissa atleetikkoja eli treena tasapaksusti koko kroppaa timmiin muotoon olematta liian "Arnold".
Ja käy 60% testolla mutta loput jää dopamiinille sekä endorfiinille jotta luovuus sekä älypuolikin olisi kunnossa.
Ja käy 60% testolla mutta loput jää dopamiinille sekä endorfiinille jotta luovuus sekä älypuolikin olisi kunnossa.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Punttialin pitäisi olla samassa rakennuksessa, jotta siellä jaksaisi käydä. Siksi teen himassa kahvakuula ja kehopainoharjoittelua pari- kolme kertaa viikossa. Pysyy ihan hyvin kuosissa, kun tohon lisää muutaman tunnin fillarointia tai uintia päälle.
Aloitus ei näy, mutta oliko tässä jenkana politiikka tai vaan ventovieraille jaettu video omasta perseestä kyykyssä?
Aloitus ei näy, mutta oliko tässä jenkana politiikka tai vaan ventovieraille jaettu video omasta perseestä kyykyssä?
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Mihet jotka käy salilla
REPS!anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 11:01Ai sä oot joku raamattuvyöhykkeen juntti jonka mielestä seksin tulee aina johtaa raskauteen tai se on syntiä?Brainwashed kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:59Nussiminen "nussimisen takia" hipoo määritelmällisesti homppeliaktiviteetteihin kuuluvien kanssa, mutta koska runkkaaminen per se on sitäkin homppelimpaa, niin äänestän hyötyliikuntaan kuuluvaksi.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:53Mun gimmakaveri taas on tykännyt kun mulla on nyt alkanut lihakset kasvamaan. Ite oon tykännyt kun ei selkää kolota ja töissä jaksaa paremmin. Itse asiassa nyt perjantai-illan pohjalta voin todeta että jaksaa paremmin nussiakinRaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:51Mä oon saannu joskus aikoinaan suomessa tyttöystävän salilta.Henry Borat kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:49Tuli kyllä sellaisella kokemuksen syvällä rintaäänellä, vailla mitään epävarmuutta, että olettaisin näin varmasti tapahtuneen.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:25Ootko löytänyt helposti seuraa kuntosaleilta vai?![]()
![]()
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Kyllä se oma perse kyykyssä taitaa olla tämän(kin) jutun pihvi...Moilanen kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 12:46 Punttialin pitäisi olla samassa rakennuksessa, jotta siellä jaksaisi käydä. Siksi teen himassa kahvakuula ja kehopainoharjoittelua pari- kolme kertaa viikossa. Pysyy ihan hyvin kuosissa, kun tohon lisää muutaman tunnin fillarointia tai uintia päälle.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- RaspuReturn
- Reactions:
Mikä sinusta estää tavoitteelisen treenin ikämiehenä?Märkäruuti kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 11:59Miksi tässä iässä pitäisi tehdä ennätyksiä, tai missään muussakaan iässä? En kyykkää enää kolmeasataa, vaikka söisin mitä mömmöjä tahansa ja treenaisin seitsemänä päivän viikossa. Olen siirtynyt jo parikymmentä vuotta sitten lihasvoimatreenistä aerobisen kunnon kasvattamiseen, ylläpitämiseen ja nykyään lähinnä vääjäämättömän rappeutumisen jarruttamiseen.RaspuReturn kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 10:50 Hyötyliikunta on ihan ok, mutta ei sillä ennätyksiä tehdä.
Minusta ei yhtään mikään. Itse nimittäin olen täysin ehjä, enkä rikkonut paikkoja nuorena.
Siksi luultavasti olen ihan kilpailukykyisessä kondiksessa omassa ikäluokassani kuusikymppisenä.