Valitkaa minulle häämekko

MooM
Reactions:

Re: Valitkaa minulle häämekko

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2025, 17:45 Pukukoodi on kutsussa: Tumma puku/ Talvisen juhlava
Menetkö seuralaisen kanssa? Joka tummassa puvussa?

Silloin valinnanvaraa on juhlavasta polvipituisesta lattiapituiseen. Itse laittaisin pitkän puvun. 7 ja 8 on vähän arkisia imho. 5 taas on minusta pitkälle ja ei-super-hoikalle liian paljon kangasta. 10 on kiva sekin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

MooM kirjoitti: 21 Syys 2025, 19:00
Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2025, 17:45 Pukukoodi on kutsussa: Tumma puku/ Talvisen juhlava
Menetkö seuralaisen kanssa? Joka tummassa puvussa?

Silloin valinnanvaraa on juhlavasta polvipituisesta lattiapituiseen. Itse laittaisin pitkän puvun. 7 ja 8 on vähän arkisia imho. 5 taas on minusta pitkälle ja ei-super-hoikalle liian paljon kangasta. 10 on kiva sekin.
5 on kaunis mutta näytän se päällä morsiamen äidiltä, olen rintava. Ärhh tulen hupsuksi :D

Tuolla olisi minun ehdoin mekkoja monta sivua

https://www.jjshouse.com/fi/collection/ ... ter-sleeve
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Tämä näyttää kivalta mutta entä minulla?

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Nro 5 isomman naisen päällä. Näyttää pelottavalta.
haamekko5.jpg
MooM
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2025, 19:10 Nro 5 isomman naisen päällä. Näyttää pelottavalta.

haamekko5.jpg
Tuota mä just tarkoitin.

Ykkösen tyylinen on hyvä valinta, jos sulla on vyötärö. Ja jos puku pitää ostaa rintamuksen mukaan, vyötäröä voi ottaa sisään
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

MooM kirjoitti: 21 Syys 2025, 19:45
Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2025, 19:10 Nro 5 isomman naisen päällä. Näyttää pelottavalta.

haamekko5.jpg
Tuota mä just tarkoitin.

Ykkösen tyylinen on hyvä valinta, jos sulla on vyötärö. Ja jos puku pitää ostaa rintamuksen mukaan, vyötäröä voi ottaa sisään
1. Voisi olla täydellinen mutta aloin miettimään hihoja.
Naisen kohdalla "tumma puku" tarkoittaa juhlavaa ja tilaisuuteen sopivaa iltapukua, tyylikästä housupukua tai jakkupukua. Asun tulee olla valmistettu juhlavasta materiaalista, ja vaikka se ei välttämättä ole musta tai tumma, sen tulee olla selkeästi arkiasua juhlallisempi.
Yleiset periaatteet

Juhlavuus: Asun tulee olla selkeästi juhlavampi kuin arkipuku.

Materiaali: Materiaalin on oltava juhlavampaa, kuten silkkiä tai satiinia.
Tilaisuus: Asun pituus ja malli voivat vaihdella tilaisuuden ja kellonajan mukaan. Yleensä pitkä iltapuku on varmempi valinta virallisemmissa tai iltatilaisuuksissa, kun taas päiväsaikaan sopii myös lyhyempi tai kevyempi asu.

Eri tilaisuuksiin sopivia asuja

Iltatilaisuudet (kello 18 jälkeen):
Juhlavasta kankaasta valmistettu, nilkkaan ulottuva tai kokopitkä iltapuku on varma valinta. Voit valita myös juhlallisen housupuvun tai tyylikkään, kaksiosaisen mekon.

Päivätilaisuudet:
Voit pukeutua hillittyyn leninkiin, kevyeen jakkupukuun tai eleganttiin housupukuun.
Housupuvut:
Tyylikäs ja juhlava housupuku on erinomainen vaihtoehto naisille, jotka eivät halua pukeutua mekkoon.

Mitä välttää

Liian arkinen pukeutuminen: Vältä liian arkinen tai rento pukeutuminen, vaikka asu olisi väriltään kirkas.

Vääränlainen laukku ja kengät: Käytä pientä iltalaukkua ja siroja avokkaita tai sandaaleja.
MooM
Reactions:

Huivi ykkösen kanssa? Tai kolmonen, mutta ei mustana. Kymppikin on kaunis
D. Gabaldon
MooM
Reactions:

Eikä ysikaan ole huono.
D. Gabaldon
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Kiitos kaikille, varsinkin MooMille avusta. Olette ihania! Jään pohtimaan, onneksi ei ole kovin kiire.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Noni, se on kolmonen. Olisitte heti kuunnellut mua.
Mene mene tekel upharsin.
MooM
Reactions:

asdf kirjoitti: 21 Syys 2025, 20:38 Noni, se on kolmonen. Olisitte heti kuunnellut mua.
Kolmonen on tosi kaunis, mutta aika armoton makkaroille. Ja vaatii erikoisliivit tai muut systeemit. Hyvä korsetti ratkaisee tietysti molemmat, mutta maksaa mansikoita.
D. Gabaldon
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin