Boldatun osalta sekä TIRSK! että FACEPALM reaktio. Nyt meillä on boomermummujen ja vaarien lisäksi satoja tuhansia matupaskasakkiin kuuluvia "hoidettavia", erona noitten kesken se että mummut ja vaarit kuolevat pois seuraavan kymmenen vuoden sisällä, jolloin case solved and closed sen osalta, mutta paskasakki on tullut tänne jäädäkseen ja lisääntyy eksponentiaalisesti. KPPPT.Moilanen kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 07:08Perusoptimisti kun olen, niin ei se herkästi hyydy. Nyt on tietty paljon haasteita nimenomaan suomalaisessa yhteiskunnassa. Maahanmuuttajien kotoutuminen ja yleiset periaatteet on osa tätä ongelmavyyhti. Selvä asia kuitenkin on, että maahanmuuttoa tarvitaan paikkaamaan eläköityvä työväestö.RaspuReturn kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 07:01Moilanen kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 06:47Kuten todettu, ei näistä sun tunteellisista höpötyksistä mitään hyötyä agendallesi ole. Hyökkäävä sävy vaan kertoo siitä, että ei mitään oikeaa argumenttia keskusteluun ole tuoda. Naurettavaksi sinut sen sijaan tekee perseesi pyörittely videoilla ja palstalaisten testosteronitasoista arvuuttelu.RaspuReturn kirjoitti: ↑01 Syys 2025, 01:51Ikinä ei ole mamutuksesta mitään hedelmää tullut. Pelkkää paskaa.Moilanen kirjoitti: ↑31 Elo 2025, 17:01 Muuten maahanmuuttokeskustelu ei nyt kovin hedelmällistä ole, jos avaukset on tämän otsikon luokkaa. Itse olen sitä mieltä, että rikolliset voi Suomesta herkemmin karkottaa ja pakolaisstatusta voi tarkastella jos lähtönsä on rauhoittunut. Työperäistä maahanmuuttoa Suomi joka tapauksessa tarvitsee ja sen vaikeuttaminen sääntelyn kiristämisellä, tai rasistisella öyhötyksellä on junttien puuhastelua.
Jatka valisemallasi tiellä ja tee tyttärestäsi islamin orja.
Fanipojut myy oman jälkikasvunsa.
Nämä puolella testolla käyvät pikku nilkit.
Miksi muuten olet päättänyt kasvattaa omat lapsesi siellä muslimien keskellä, kun ne niin pelottaa?
Kyllä sullakin hymy vielä hyytyy.
Mutta kun nyt perheeni otit puheeksi, niin vastaisitko miksi asut lapsinesi siellä 8 miljoonan muslimin keskellä ja miten se vaikuttaa teihin?
Moilasen tavalla ajattelevat ovat osa tätä ongelmaa, mutta eivät he näköjään sitä tajua.