Mikä se ois puhtaasti fyysisen vetovoiman kannalta?

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
marjatta1
Reactions:

Re: Mikä se ois puhtaasti fyysisen vetovoiman kannalta?

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Wisti kirjoitti: 17 Helmi 2025, 09:04 Tätä ketjua olen odottanut!
6 puoli. Vähemmän läskiä kuin seiskalla, mutta vatsan lihakset eivät juuri erotu.
Peilin edessä pullistelu on harvoja harrastuksiani. Puolustukseksi sanon, että pullistelen vain itseäni varten, en turhamaisuuttani.
"Mies seisoi peilin edessä alastomana ja sanoi vaimolleen:

-Tässä näet 100 kg silkkaa tynamiittia.

-Eikö se ole vaarallista, kun on noin lyhyt sytytyslanka, vaimo kuittaa"

https://sketsi.net/2024/05/mies-seisoo- ... nnattanut/

:hulvatonta:
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
apetteri
Reactions:

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Wisti kirjoitti: 17 Helmi 2025, 11:24
apetteri kirjoitti: 17 Helmi 2025, 11:12
MooM kirjoitti: 17 Helmi 2025, 10:58
apetteri kirjoitti: 17 Helmi 2025, 10:51 Mielenkiintoista että miesten kropasta voidaan puhua tähän malliin rennosti, mutta autappa armias kun joku alkaa palstoilla läähättämään Kulumnien perään, ni johan on woken terävä veitsi kurkulla.
Eri asia arvostella piirroskuvia kuin tiettyä ihmistä. Varsinin, jos tämä ei ole julkisuudessa nimenomaan ulkonäkönsä kannalta (esim. missejä voi ruotia enemmän, vaikkei miten tahansa heitäkään)

Ihan hyvin voi naisistakin laittaa vastaavan kuvasarjan.
No totta. Tosin en kyllä itse tiedä edes kuka Kulumni on, tiedän vain kulumnit.
Kannattaako sinun sitten Kulumnista kirjoittaa, jos et tiedä kuka hän on?
Toki, olenhan nimennyt rakkaat kulumnit Kulumneiksi, niin kuin rakas lapseni on antanut pupulle nimen Pupu.
Jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 17 Helmi 2025, 15:52 Senkin tuhmeliinit. Haaveilette aivan selvästi Tiedepalsta-poikakalenterista, mutta ette vaan kehtaa pyyttää.
Se on myöhästä nytte. Ehkä ens vuonna sitten, jos olette kiltisti.
Eikä aikaakaan, kun se löytäisi tiensä kaikkien naisrekkakuskien hytteihin.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kysellään lisää ja kysytään nyt molemmista sukupuolista vaikka iltalehdessä kyseltiin vain miehistä mutta siis:

Nainen (tai mies jos tykkäät miehistä), millainen vaate tekee mielestäsi miehestä todella kuuman? Entä hiusmalli, tai partatyyli? Millaiset miehen ominaisuudet sytyttävät oikeasti?
ja
Mies (tai nainen jos tykkäät naisista) , millainen vaate tekee naisesta todella kuuman? Entä meikki ja hiusmalli? Millaiset naisen ominaisuudet sytyttävät oikeasti?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Minä pidän mustasta t-paidasta miehillä :D Tai kauluspaitakin käy jos on hienommat tilaisuudet. Farkut on aina seksikkäät jos on oikeanlaiset. Siniset tai mustat. Kengät ovat myös tärkeät, ei niinkään tyylillisesti vaan että on siistit. Hiukset on minusta ihan sama. Hän esimerkiksi on kalju. Koitin kovasti kuvitella millaiset hiukset miehellä olisivat kivat niin ehkä sellainen viikinkitukka jos on partakin. Jos ei ole partaa niin kovin pitkät hiukset voivat olla nou. En osaa oikein kuvitella. . Parta, leveät hartiat, isot kämmenet, lihaksikkaat, (mutta ei liian) , kädet: Komea ei tarvitse olla mutta itsevarmuutta ja karismaa olisi hyvä omistaa edes jonkin verran.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: 03 Maalis 2025, 19:02 Minä pidän mustasta t-paidasta miehillä :D Tai kauluspaitakin käy jos on hienommat tilaisuudet. Farkut on aina seksikkäät jos on oikeanlaiset. Siniset tai mustat. Kengät ovat myös tärkeät, ei niinkään tyylillisesti vaan että on siistit. Hiukset on minusta ihan sama. Hän esimerkiksi on kalju. Koitin kovasti kuvitella millaiset hiukset miehellä olisivat kivat niin ehkä sellainen viikinkitukka jos on partakin. Jos ei ole partaa niin kovin pitkät hiukset voivat olla nou. En osaa oikein kuvitella. . Parta, leveät hartiat, isot kämmenet, lihaksikkaat, (mutta ei liian) , kädet: Komea ei tarvitse olla mutta itsevarmuutta ja karismaa olisi hyvä omistaa edes jonkin verran.
Lentäisit pyrstöllesi, kun näkisit minut lihaksikkaassa vartalossani, mustassa tiukassa The Beatles-t-paidassani ja mustissa farkuissani. Eikä tuossa ole kovin paljon ylisanoja. Näin mulle on uskoteltu.
Mene mene tekel upharsin.
Kissatäti
Reactions:

asdf kirjoitti: 03 Maalis 2025, 20:21
Kissatäti kirjoitti: 03 Maalis 2025, 19:02 Minä pidän mustasta t-paidasta miehillä :D Tai kauluspaitakin käy jos on hienommat tilaisuudet. Farkut on aina seksikkäät jos on oikeanlaiset. Siniset tai mustat. Kengät ovat myös tärkeät, ei niinkään tyylillisesti vaan että on siistit. Hiukset on minusta ihan sama. Hän esimerkiksi on kalju. Koitin kovasti kuvitella millaiset hiukset miehellä olisivat kivat niin ehkä sellainen viikinkitukka jos on partakin. Jos ei ole partaa niin kovin pitkät hiukset voivat olla nou. En osaa oikein kuvitella. . Parta, leveät hartiat, isot kämmenet, lihaksikkaat, (mutta ei liian) , kädet: Komea ei tarvitse olla mutta itsevarmuutta ja karismaa olisi hyvä omistaa edes jonkin verran.
Lentäisit pyrstöllesi, kun näkisit minut lihaksikkaassa vartalossani, mustassa tiukassa The Beatles-t-paidassani ja mustissa farkuissani. Eikä tuossa ole kovin paljon ylisanoja. Näin mulle on uskoteltu.
:D ei voi varmasti tietää. Voi olla että juksaat :lol: Ei vaan kyllähän minä luotan kun kerran sanot :D
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Jäärä kirjoitti: 17 Helmi 2025, 21:26
Jalo Arkkivalo kirjoitti: 17 Helmi 2025, 15:52 Senkin tuhmeliinit. Haaveilette aivan selvästi Tiedepalsta-poikakalenterista, mutta ette vaan kehtaa pyyttää.
Se on myöhästä nytte. Ehkä ens vuonna sitten, jos olette kiltisti.
Eikä aikaakaan, kun se löytäisi tiensä kaikkien naisrekkakuskien hytteihin.
Palstan tytöt siinä tapauksessa myös kuvakavalkadiin mukaan rekkalesbojen silmäniloksi.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin