"Mies seisoi peilin edessä alastomana ja sanoi vaimolleen:
-Tässä näet 100 kg silkkaa tynamiittia.
-Eikö se ole vaarallista, kun on noin lyhyt sytytyslanka, vaimo kuittaa"
https://sketsi.net/2024/05/mies-seisoo- ... nnattanut/
"Mies seisoi peilin edessä alastomana ja sanoi vaimolleen:
Toki, olenhan nimennyt rakkaat kulumnit Kulumneiksi, niin kuin rakas lapseni on antanut pupulle nimen Pupu.Wisti kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 11:24Kannattaako sinun sitten Kulumnista kirjoittaa, jos et tiedä kuka hän on?apetteri kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 11:12No totta. Tosin en kyllä itse tiedä edes kuka Kulumni on, tiedän vain kulumnit.
Eikä aikaakaan, kun se löytäisi tiensä kaikkien naisrekkakuskien hytteihin.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 15:52 Senkin tuhmeliinit. Haaveilette aivan selvästi Tiedepalsta-poikakalenterista, mutta ette vaan kehtaa pyyttää.
Se on myöhästä nytte. Ehkä ens vuonna sitten, jos olette kiltisti.
Lentäisit pyrstöllesi, kun näkisit minut lihaksikkaassa vartalossani, mustassa tiukassa The Beatles-t-paidassani ja mustissa farkuissani. Eikä tuossa ole kovin paljon ylisanoja. Näin mulle on uskoteltu.Kissatäti kirjoitti: ↑03 Maalis 2025, 19:02 Minä pidän mustasta t-paidasta miehilläTai kauluspaitakin käy jos on hienommat tilaisuudet. Farkut on aina seksikkäät jos on oikeanlaiset. Siniset tai mustat. Kengät ovat myös tärkeät, ei niinkään tyylillisesti vaan että on siistit. Hiukset on minusta ihan sama. Hän esimerkiksi on kalju. Koitin kovasti kuvitella millaiset hiukset miehellä olisivat kivat niin ehkä sellainen viikinkitukka jos on partakin. Jos ei ole partaa niin kovin pitkät hiukset voivat olla nou. En osaa oikein kuvitella. . Parta, leveät hartiat, isot kämmenet, lihaksikkaat, (mutta ei liian) , kädet: Komea ei tarvitse olla mutta itsevarmuutta ja karismaa olisi hyvä omistaa edes jonkin verran.
asdf kirjoitti: ↑03 Maalis 2025, 20:21Lentäisit pyrstöllesi, kun näkisit minut lihaksikkaassa vartalossani, mustassa tiukassa The Beatles-t-paidassani ja mustissa farkuissani. Eikä tuossa ole kovin paljon ylisanoja. Näin mulle on uskoteltu.Kissatäti kirjoitti: ↑03 Maalis 2025, 19:02 Minä pidän mustasta t-paidasta miehilläTai kauluspaitakin käy jos on hienommat tilaisuudet. Farkut on aina seksikkäät jos on oikeanlaiset. Siniset tai mustat. Kengät ovat myös tärkeät, ei niinkään tyylillisesti vaan että on siistit. Hiukset on minusta ihan sama. Hän esimerkiksi on kalju. Koitin kovasti kuvitella millaiset hiukset miehellä olisivat kivat niin ehkä sellainen viikinkitukka jos on partakin. Jos ei ole partaa niin kovin pitkät hiukset voivat olla nou. En osaa oikein kuvitella. . Parta, leveät hartiat, isot kämmenet, lihaksikkaat, (mutta ei liian) , kädet: Komea ei tarvitse olla mutta itsevarmuutta ja karismaa olisi hyvä omistaa edes jonkin verran.
Palstan tytöt siinä tapauksessa myös kuvakavalkadiin mukaan rekkalesbojen silmäniloksi.Jäärä kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 21:26Eikä aikaakaan, kun se löytäisi tiensä kaikkien naisrekkakuskien hytteihin.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 15:52 Senkin tuhmeliinit. Haaveilette aivan selvästi Tiedepalsta-poikakalenterista, mutta ette vaan kehtaa pyyttää.
Se on myöhästä nytte. Ehkä ens vuonna sitten, jos olette kiltisti.