Bored kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 07:20Just tuo. Se on nappivalinta mulle. Ttetän myös Deimos-mukin lähivalokuvaamossa. Jos ei tule kovin tiukkaa niin pistän palstalle 10 euroa nyt kuun alussa. Ei se palstaa pidä pystyssä mutta edes jotain.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 07:11No sit sen on oltava tää koska painatus ei saa olla samaa väriä kuin tausta. https://xyz11.myspreadshop.fi/tekstilog ... =2&size=29Bored kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 06:55Yesh! Musta... Niin kuin Metallica aikoinaan. Kaikki mustaa, fanin pyynnöstä. Metallican Black Album.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 06:50Tässä useampi muki jos haluut semmosen. https://xyz11.myspreadshop.fi/asusteet+ ... keet?q=P49
![]()
Spreadshirt Fanituotepuoti avattu! Jee!
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Re: Spreadshirt Fanituotepuoti avattu! Jee!
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
- Bored
- Reactions:
Jos muuten tästä pelienkehityskoulutuksesta joskus ura urkenee tarvitsisin ehkä musiikkia ja äänitehosteita. Yksi moduuli on kyllä pelkästään siitä. Jos julkaisee oman pelin niin kaiken pitää olla itse tehtyä. Toki Unreal Engine ja Unity ottavat royaltit ja vaikka Steam jos se on julkaisukanava. Sä, Deep, osaat tehdä hyvää musaa. Mahdollisesti myös äänitehosteita.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Olen äänitehosteita myynyt yli 500, about 4200 saundia siis. Ja juu, mun musaosaamisen yksi vahvuus on että osaan tehdä mitä tahansa kamaa. Myös coverosaaminen löytyy.Bored kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 07:30 Jos muuten tästä pelienkehityskoulutuksesta joskus ura urkenee tarvitsisin ehkä musiikkia ja äänitehosteita. Yksi moduuli on kyllä pelkästään siitä. Jos julkaisee oman pelin niin kaiken pitää olla itse tehtyä. Toki Unreal Engine ja Unity ottavat royaltit ja vaikka Steam jos se on julkaisukanava. Sä, Deep, osaat tehdä hyvää musaa. Mahdollisesti myös äänitehosteita.
- Bored
- Reactions:
Orjatyötä en sulla ala teettämään. Kaikki mun softat, myös musasoftat, ovat open sourcea. Nyt aluksi tehtävänä on ihan yksinkertainen tekstiseikkailu. Seuraava on Space Invaders klooni. En tiedä tarvitseeko tehtävä ääniä ollenkaan.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 07:39Olen äänitehosteita myynyt yli 500, about 4200 saundia siis. Ja juu, mun musaosaamisen yksi vahvuus on että osaan tehdä mitä tahansa kamaa. Myös coverosaaminen löytyy.Bored kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 07:30 Jos muuten tästä pelienkehityskoulutuksesta joskus ura urkenee tarvitsisin ehkä musiikkia ja äänitehosteita. Yksi moduuli on kyllä pelkästään siitä. Jos julkaisee oman pelin niin kaiken pitää olla itse tehtyä. Toki Unreal Engine ja Unity ottavat royaltit ja vaikka Steam jos se on julkaisukanava. Sä, Deep, osaat tehdä hyvää musaa. Mahdollisesti myös äänitehosteita.
Muki on siis noin 23 euroa postikuluineen, jotain sellaista. Ja ehkä tumma T-paita Tiede-logolla. Collegehousut olisivat myös ok. Tuo essu? Löytyykö sekin mustana?
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Ota ihmeessä yhteyttä kun musaa tarvit.
Ai tää essu? https://xyz11.myspreadshop.fi/tekstilog ... =2&size=29
- Bored
- Reactions:
Mä löysin vain punaisen mutta se on mustanakin?? Näköjään on. Juuri tuo.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 07:49 Ota ihmeessä yhteyttä kun musaa tarvit.
Katotaan. Valuutta on todella tiukoilla. Ensi kuussa menee 60 euroa saliin ja Polarin sykevyö tarvitsee uuden vyön. Prismassa noin 40 euroa. Kontrollifriikkinä mitaan kaiken treeneistä.
Taisin hävittää taas kerran aika paljon numeroita. Tai en tiedä. Täytyy katsoa.
Treenit ottivat voimille. Olen kuin kännissä edelleenkin. En muista ruuan jälkeen mitään. Olin mennyt vain sänkyyn vaatteet päällä ja heräsin yöllä sängystä kello kaksi.
- Bored
- Reactions:
No, löysin numerosi, Deep, ja palautin sen. Siis jos joskus vaihdellaan kuulumisia. Alko vain saa nyt jäädä. Ei sovi mulle. Toimii valtaosalla ihmisistä mutta ei mulla.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Deimos, ota iisisti ja älä osta kaikkee kerrallaan - jos yhen ees ostat nii hyvä jo on. Pitäähän sulla olla ensisijaisesti itelläs sitä fyrkkaa.
Yritin ostaa hupparin, mutta ei pysty maksamaan kortilla. Tapahtuma menee kyllä läpi pankkivarmennukseen ja saan sen tehtyä, mutta verkkokauppa ei saa siitä kuittausta:
Valitettavasti maksua ei voitu suorittaa. Ole hyvä ja tarkista syöttämäsi tiedot. Jollei verifiointi onnistu sittenkään, valitse toinen maksumenetelmä.
Pankkisiirtoja en lähde kikkailemaan eikä paypal ole vaihtoehto minulle.
Valitettavasti maksua ei voitu suorittaa. Ole hyvä ja tarkista syöttämäsi tiedot. Jollei verifiointi onnistu sittenkään, valitse toinen maksumenetelmä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
- Bored
- Reactions:
En, otan iisisti. Ensi kuussa se 10 euron lahjoitus. Katson ensi kuussa jos olisi varaa ostaa se kahvi/teemuki.deep purpose kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:17 Deimos, ota iisisti ja älä osta kaikkee kerrallaan - jos yhen ees ostat nii hyvä jo on. Pitäähän sulla olla ensisijaisesti itelläs sitä fyrkkaa.
Ja katson vähän nyt kun MooMkin kertoi että maksuissa on ongelma. Katson nyt ensiksi miten tuo lahjoitus tehdään. PayPalia ei ole mutta eikös se mennyt MobilePaylla?
Tupakkaa tartten mutta otan vain yhden 60 euron kartongin. Ei ole ensimmäinen kerta kun röökaaminen loppuu kun treeni alkaa.
- Bored
- Reactions:
Vaihtoehto 2) lahjoittaa toimii Mobilepayllä: Eli lahjoitus-puhelin-numero on: +358466373400
Eli tuo on helpoin mulle.
Eli tuo on helpoin mulle.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Pitää paikkansa! Toi numero siis mun ollut jo varmaan 8 vuotta.
Ikävää. Mä maksoin kortilla kanssa, ja meni läpi ilman ongelmia. Jos siellä on jokin tilapäinen häiriö?MooM kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:59
Yritin ostaa hupparin, mutta ei pysty maksamaan kortilla. Tapahtuma menee kyllä läpi pankkivarmennukseen ja saan sen tehtyä, mutta verkkokauppa ei saa siitä kuittausta:
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Pitää kokeilla. Työ vähän estää harrastuksia
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Mulla oli jokin vastaava tilanne yhdessä nettikaupassa kans ja evästeiden poistaminen sai maksamisen takas kuntoon. Selaimen evästeitä pyyhin pois aina CCleaner ilmaisohjelmalla.Purdue kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 10:33Ikävää. Mä maksoin kortilla kanssa, ja meni läpi ilman ongelmia. Jos siellä on jokin tilapäinen häiriö?MooM kirjoitti: ↑29 Elo 2025, 09:59