Mitä kirjaa luet nyt?
Re: Mitä kirjaa luet nyt?
Menossa Eleonore Holmgrenin Lindö-sarjan 3. ´Takaisin saarelle´ -osa.
Kuinka osuvasti nämä äänikirjat kohdalle sattuivatkaan...
Markku Henriksson: Tähtilipun maa, Yhdysvaltain alueen historia.
äänikirjana.
Inventoin vanhaa asuntoani. Kaikenlaisia kirjoja ja sälää lähti mukaan. Löysin tämänkin sieltä. Vilkuilin tekstiä, en lukenut.
Mutta ehkä kategoriaan "Kirja jota en aio lukea". En usko että tuo on omani tai exän. Mahdollisesti hieman pervon sen aikaisen ystäväni. Siis ainakin yritän vakuutella teille että minulla ei ole osaa eikä arpaa tuon kirjan kanssa. Helvetin pervoa juttua, siis pikaisesti silmäiltynä.
Mutta ehkä kategoriaan "Kirja jota en aio lukea". En usko että tuo on omani tai exän. Mahdollisesti hieman pervon sen aikaisen ystäväni. Siis ainakin yritän vakuutella teille että minulla ei ole osaa eikä arpaa tuon kirjan kanssa. Helvetin pervoa juttua, siis pikaisesti silmäiltynä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Hauska kirja. Kannattaa lukea silleen seikkailuhenkisesti. Mieleeni on jäänyt mm. erinäiset skenaariot munkkiluostarissaDeimos kirjoitti: ↑13 Marras 2025, 13:00 Inventoin vanhaa asuntoani. Kaikenlaisia kirjoja ja sälää lähti mukaan. Löysin tämänkin sieltä. Vilkuilin tekstiä, en lukenut.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Helena Wariksen fantasiatrilogia. Luvussa olevan osan kuvaus e-kirjaston apista
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Tuohon voisi ehtiessään tutustua.
Edit:
Vilkaisin Pirkanmaan kirjastoista ja on kovakantisena monessa toimipaikassa. Varmaan muuallakin Suomessa.
Mene mene tekel upharsin.
Ehkä mulle sopii paremmin Harlekiini-sarja. Mutta mietin. Tosin kaveri halusi lainata tuon välittömästi. On lukenut nuorenpana.MooM kirjoitti: ↑13 Marras 2025, 13:37Hauska kirja. Kannattaa lukea silleen seikkailuhenkisesti. Mieleeni on jäänyt mm. erinäiset skenaariot munkkiluostarissaDeimos kirjoitti: ↑13 Marras 2025, 13:00 Inventoin vanhaa asuntoani. Kaikenlaisia kirjoja ja sälää lähti mukaan. Löysin tämänkin sieltä. Vilkuilin tekstiä, en lukenut.
Mutta ehkä kategoriaan "Kirja jota en aio lukea". En usko että tuo on omani tai exän. Mahdollisesti hieman pervon sen aikaisen ystäväni. Siis ainakin yritän vakuutella teille että minulla ei ole osaa eikä arpaa tuon kirjan kanssa. Helvetin pervoa juttua, siis pikaisesti silmäiltynä.![]()
Etsin itseasiassa exällä ollutta "Nuoren ilotytön tarina", jotakin tuonne päin sen nimi oli. Kävin kysymässä täällä kun täällä oli kirjakauppa aikoinaan. Selvisi että tavallaan se oli kristillinen kirjakauppa vaikka oli siis paljon muutakin kuin jeesushömppäpömppää.
Aloitin lukemaan Sofie Sarenbrantin kirjaa Seuraaja.
Vaikuttaa ihan kiinnostavalta.
Vaikuttaa ihan kiinnostavalta.
Löysin muutakin. Olen kyllä lukenut tuon Heinleinin mutta en muista siitä yhtään mitään. No, sama pätee noihin kahteen muuhunkin. Onkohan Alivaltiosihteeri kestänyt aikaa?
Nolo on tunnustaa, että aika vähiin on nykyisin kirjojen lukeminen jäänyt ja aika paljon luettavaa kuitenkin on joka viikko ilmestyvästä Suomen kuvalehdestä jota olen tilannut ja lukenut vuosikymmenet. Jotakin kirjaa tietysti voisin toivoa joululahjaksi itselleni ja Lahtisen kirjaa "Läheltä piti" joillekkin läheisilleni olen ajatellut hankkia ennen joulua lahjaksi heistä jollekkin...
https://otava.fi/kirjat/lahelta-piti/
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Suomen Kuvalehti, Kotiliesi, jompikumpi maakuntalehdistä, paikall.lehti, äidille amm.lehti ja joku kristillisistä... tulivat meille ainakin vakit. kun asuin vielä kotonani. MN:kin aika usein, välillä joku muu silloinen naistenlehti. ´Virkani´ psta tuli mullekin n. 10 vtta SK, KL ja Me Naiset ja melk. kaikki.marjatta1 kirjoitti: ↑14 Marras 2025, 06:45 Nolo on tunnustaa, että aika vähiin on nykyisin kirjojen lukeminen jäänyt ja aika paljon luettavaa kuitenkin on joka viikko ilmestyvästä Suomen kuvalehdestä jota olen tilannut ja lukenut vuosikymmenet. Jotakin kirjaa tietysti voisin toivoa joululahjaksi itselleni ja Lahtisen kirjaa "Läheltä piti" joillekkin läheisilleni olen ajatellut hankkia ennen joulua lahjaksi heistä jollekkin...
V-kymmeniä SSKK:destäkin kirja kerran/kk peruuttamattomana... Harvoin ostetaan enää l.lapsillekaan kirjaa, kun niitä lojuu kirppareiltakin saatuina melk. ilmaiseksi kaikki mahdoll. paikat täynnänsä.
Muuten, vielä 5 tuntia jäljellä edellämainitsemaani äänikirjaa, jossa suomal.poliisimieskin Islannissa tikkuaa ja virkkaa.
Tinnaako luet? Mulla se on jo kirjahyllyssä. Tuskin maltan odottaa. Käyn käsiksi heti, kunhan saan tämän Kjell Westön kirjan luettua!E-M kirjoitti: ↑15 Marras 2025, 11:45Suomen Kuvalehti, Kotiliesi, jompikumpi maakuntalehdistä, paikall.lehti, äidille amm.lehti ja joku kristillisistä... tulivat meille ainakin vakit. kun asuin vielä kotonani. MN:kin aika usein, välillä joku muu silloinen naistenlehti. ´Virkani´ psta tuli mullekin n. 10 vtta SK, KL ja Me Naiset ja melk. kaikki.marjatta1 kirjoitti: ↑14 Marras 2025, 06:45 Nolo on tunnustaa, että aika vähiin on nykyisin kirjojen lukeminen jäänyt ja aika paljon luettavaa kuitenkin on joka viikko ilmestyvästä Suomen kuvalehdestä jota olen tilannut ja lukenut vuosikymmenet. Jotakin kirjaa tietysti voisin toivoa joululahjaksi itselleni ja Lahtisen kirjaa "Läheltä piti" joillekkin läheisilleni olen ajatellut hankkia ennen joulua lahjaksi heistä jollekkin...
V-kymmeniä SSKK:destäkin. kirja kerran/kk tilattuna. Harvoin ostetaan enää l.lapsillekaan kirjaa, kun niitä lojuu kirppareiltakin saatuina melk. ilmaiseksi kaikki mahdoll. paikat täynnänsä.
Muuten, vielä 5 tuntia jäljellä edellämainitsemaani äänikirjaa, jossa suomal.poliisimieskin Islannissa tikkuaa ja virkkaa.![]()
Lapsuuden kodissani myös oli noita mainitsemiasi lehtiä runsaasti ja kai se silloin oli tapana tilata hirmuinen määrä aika-kausi ja naistenlehtiä ja nyt ei tulis mieleenkään enää tilata sitä määrää mitä aikoinaan kotona oli...äänikirjat ovat kokonaan tuntematon alue mulle...E-M kirjoitti: ↑15 Marras 2025, 11:45Suomen Kuvalehti, Kotiliesi, jompikumpi maakuntalehdistä, paikall.lehti, äidille amm.lehti ja joku kristillisistä... tulivat meille ainakin vakit. kun asuin vielä kotonani. MN:kin aika usein, välillä joku muu silloinen naistenlehti. ´Virkani´ psta tuli mullekin n. 10 vtta SK, KL ja Me Naiset ja melk. kaikki.marjatta1 kirjoitti: ↑14 Marras 2025, 06:45 Nolo on tunnustaa, että aika vähiin on nykyisin kirjojen lukeminen jäänyt ja aika paljon luettavaa kuitenkin on joka viikko ilmestyvästä Suomen kuvalehdestä jota olen tilannut ja lukenut vuosikymmenet. Jotakin kirjaa tietysti voisin toivoa joululahjaksi itselleni ja Lahtisen kirjaa "Läheltä piti" joillekkin läheisilleni olen ajatellut hankkia ennen joulua lahjaksi heistä jollekkin...
V-kymmeniä SSKK:destäkin kirja kerran/kk peruuttamattomana... Harvoin ostetaan enää l.lapsillekaan kirjaa, kun niitä lojuu kirppareiltakin saatuina melk. ilmaiseksi kaikki mahdoll. paikat täynnänsä.
Muuten, vielä 5 tuntia jäljellä edellämainitsemaani äänikirjaa, jossa suomal.poliisimieskin Islannissa tikkuaa ja virkkaa.![]()
Elämä
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander