Kuulostaa käyttökelpoiselta ajatukselta!Ertsu kirjoitti: ↑09 Maalis 2025, 13:19Lentävää autoa ohjaa tietysti tekoäly ja törmäysvaaraa vähennetään sillä, että eri suuntiin pitää lentää eri korkeuksilla.Sulervo kirjoitti: ↑09 Maalis 2025, 13:02Ei riitä, että kuka tahansa tavallinen tappara saa sen rakkineen lentämään. Liikenneruuhkienkin tulisi pysyä turvallisina. Siinäpä sitä haastetta, kun jo nykyinenkin lentoliikenne on kovin tarkasti säädeltyä, ja onnettomuuksia sattuu vielä siinäkin, jopa kun puikoissa on ammattilentäjiä.
Olen aikamatkaaja tulevaisuudesta
Re: Olen aikamatkaaja tulevaisuudesta
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Olen aikamatkaaja tulevaisuudesta
Piti vielä lisätä, että lentävä auto pysyy ilmassa antigravitaation avulla. Mitään siipiä tai roottoreita ei tarvita.Kissatäti kirjoitti: ↑09 Maalis 2025, 14:13Kuulostaa käyttökelpoiselta ajatukselta!Ertsu kirjoitti: ↑09 Maalis 2025, 13:19Lentävää autoa ohjaa tietysti tekoäly ja törmäysvaaraa vähennetään sillä, että eri suuntiin pitää lentää eri korkeuksilla.Sulervo kirjoitti: ↑09 Maalis 2025, 13:02Ei riitä, että kuka tahansa tavallinen tappara saa sen rakkineen lentämään. Liikenneruuhkienkin tulisi pysyä turvallisina. Siinäpä sitä haastetta, kun jo nykyinenkin lentoliikenne on kovin tarkasti säädeltyä, ja onnettomuuksia sattuu vielä siinäkin, jopa kun puikoissa on ammattilentäjiä.