Levyraati #5

Alueella on kirjoittajien pitämiä levyraati ketjuja.

Levyraati #5: Mikä kappaleista on mielestäsi paras?

Äänestys päättyi 03 Maalis 2024, 06:19

1. John Mellencamp: Paper In Fire
3
60%
2. Kobra and the Lotus: Black Velvet
1
20%
3. Rob Zombie: We're An American Band
1
20%

Ääniä yhteensä: 5

Purdue
Reactions:

Levyraati #5

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Levyraati #5

Elikkä, taas on tarjolla 3 biisiä, joista voit valita äänestyksessä sen itsellesi mieluisimman kappaleen!

Tän päivän biisit on tossa:

~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Re: Levyraati #5

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Jee! Kuuntelin ensimmäisen biisin ensin silmät kiinni ja sitten vielä videon kanssa. Kaikki kohdallaan!! Ei mitään moitittavaa ja täältäkin löytyi viulua. Annoin 1. John Mellencamp: Paper In Fire biisille 9

2. Ei peittoa mielestäni alkuperäistä. Tästä puuttui pehmeys. Ihan hyvä kuitenkin 7. (Kobra and the Lotus: Black Velvet)

Luuin aluksi että tulen äänestämään 3. Rob Zombie: We're An American Band biisiä. Tykkään miehen kappaleista mutta mutta antaisin tälle 8 / 10 pistettä eli hilkulla hävisi Johnille. Ja se johtui biisistä.

Äanestin siis Paper in Fire biisiä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Purdue
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 02 Maalis 2024, 07:41 Jee! Kuuntelin ensimmäisen biisin ensin silmät kiinni ja sitten vielä videon kanssa. Kaikki kohdallaan!! Ei mitään moitittavaa ja täältäkin löytyi viulua. Annoin 1. John Mellencamp: Paper In Fire biisille 9

2. Ei peittoa mielestäni alkuperäistä. Tästä puuttui pehmeys. Ihan hyvä kuitenkin 7. (Kobra and the Lotus: Black Velvet)

Luuin aluksi että tulen äänestämään 3. Rob Zombie: We're An American Band biisiä. Tykkään miehen kappaleista mutta mutta antaisin tälle 8 / 10 pistettä eli hilkulla hävisi Johnille. Ja se johtui biisistä.

No mukavaa jos tykkäsit Mellencampistä! Hyvä biisihän se on. Ja ihan omanlaisensa fiilishän siinä on varsinkin kun kuuntelee sitä sen videon kanssa.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Purdue kirjoitti: 02 Maalis 2024, 08:46
Kissatäti kirjoitti: 02 Maalis 2024, 07:41 Jee! Kuuntelin ensimmäisen biisin ensin silmät kiinni ja sitten vielä videon kanssa. Kaikki kohdallaan!! Ei mitään moitittavaa ja täältäkin löytyi viulua. Annoin 1. John Mellencamp: Paper In Fire biisille 9

No mukavaa jos tykkäsit Mellencampistä! Hyvä biisihän se on. Ja ihan omanlaisensa fiilishän siinä on varsinkin kun kuuntelee sitä sen videon kanssa.
Ei näistä huono ollut mielestäni mikään :D Mutta 1 oli minun makuuni :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Nämä kyllä kannattaa kuunnella. Sanon vaan :D . Kukas pitää huomenna levyraadin?
Purdue
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 02 Maalis 2024, 13:23 Nämä kyllä kannattaa kuunnella. Sanon vaan :D . Kukas pitää huomenna levyraadin?
Jaa? Olisko se sun vuoro? Toki jos et halua pitää, niin voin mäkin sen tehdä.

Ja olis kyllä kiva saada tähän muitakin rohkeita nimimerkkejä vetämään Levyraatia. Esim. tuolta marjatta1 nimimerkiltä voisi tulla ihan mielenkiintoinen levyraati, jos hän tähän puuhaan innostuisi?
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Purdue kirjoitti: 02 Maalis 2024, 14:04
Kissatäti kirjoitti: 02 Maalis 2024, 13:23 Nämä kyllä kannattaa kuunnella. Sanon vaan :D . Kukas pitää huomenna levyraadin?

Ja olis kyllä kiva saada tähän muitakin rohkeita nimimerkkejä vetämään Levyraatia. Esim. tuolta marjatta1 nimimerkiltä voisi tulla ihan mielenkiintoinen levyraati, jos hän tähän puuhaan innostuisi?
Huhuu? Marjattaa!! Tai kuka nyt haluaakin. Jos kukaan ei halua pidä sinä Purdue. Minä voin pitää sitten maanantaina jos edelleenkään kukaan muu ei halua pitää. :D
Purdue
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 02 Maalis 2024, 14:16
Purdue kirjoitti: 02 Maalis 2024, 14:04

Huhuu? Marjattaa!! Tai kuka nyt haluaakin. Jos kukaan ei halua pidä sinä Purdue. Minä voin pitää sitten maanantaina jos edelleenkään kukaan muu ei halua pitää. :D
Ok! Mä pidän huomisen raadin jos ei kukaan muu ilmaannu paikalle? Pidä sä sitten maanantaina.

Mä kyllä luulen, että tää Levyraadin pito lankeaa aika pitkälti juurikin sulle ja mulle, mutta eipä tämä iso vaiva ole, ja ihan hauskaahan se on pohtia noita mahdollisia biisejä tähän raatiin.
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kobra and the Lotus: Black Velvet

Kakkosena ykkönen. Kolmosena kolmonen.
Be stronger than your excuses
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin