Levyraati #6
Sunnuntain levyraati on tässä. Ja tämä eka biisi tämän päivän levyraadissa on nimimerkki Kohinan toivoma.
Ja päivän biisit on tässä:
Levyraati #6
Levyraati #6
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Re: Levyraati #6
Ensimmäinen on Rokkia folk vaikutteilla. Kuuli heti mistä maasta bändi on
Hmm pidin tästä, kuuntelin kaksi kertaa. Annoin mielessäni numeron 8.
Toinen biisi oli yllättävä. En tajunnut kun en katsonut että tämä on Dr Feelgood, niin erilainen kuin mitä olen heidän biisejä kuunnellut. Mietin vain, että tässä ei musiikillisesti ollut oikein mitään uutta tai sellaista että kuuntelisi useamman kerran. 6
Kolmas oli kivaa rokkia, pidin laulajan tavasta laulaa ja artikuloida. Ei tässäkään mielestäni ollut mitään uutta mutta kivalla lailla tuttua, pidin tästä, kirjoitan tätä kuunnellessani toista kertaa biisiä, ja kirjoitusnopeuteni kasvaa koko ajan mitä pidemmälle biisi etenee. Ihan uusi bändi minulle. Niin antaisin tällekin 8 mutta kun pitää valita mikä biisi voittaa niin annan 8,5. Eli tätä äänestän koska pidin eniten.
Toinen biisi oli yllättävä. En tajunnut kun en katsonut että tämä on Dr Feelgood, niin erilainen kuin mitä olen heidän biisejä kuunnellut. Mietin vain, että tässä ei musiikillisesti ollut oikein mitään uutta tai sellaista että kuuntelisi useamman kerran. 6
Kolmas oli kivaa rokkia, pidin laulajan tavasta laulaa ja artikuloida. Ei tässäkään mielestäni ollut mitään uutta mutta kivalla lailla tuttua, pidin tästä, kirjoitan tätä kuunnellessani toista kertaa biisiä, ja kirjoitusnopeuteni kasvaa koko ajan mitä pidemmälle biisi etenee. Ihan uusi bändi minulle. Niin antaisin tällekin 8 mutta kun pitää valita mikä biisi voittaa niin annan 8,5. Eli tätä äänestän koska pidin eniten.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Joo, Dr. Feelgood sekä Ducks Deluxe olivat 70-luvulla kumpikin englantilaisen Pub Rock genren isoja nimiä:Kissatäti kirjoitti: ↑03 Maalis 2024, 08:01 Ensimmäinen on Rokkia folk vaikutteilla. Kuuli heti mistä maasta bändi onHmm pidin tästä, kuuntelin kaksi kertaa. Annoin mielessäni numeron 8.
Pub rock on rockmusiikin tyylilaji, joka kehittyi 1970-luvun puolivälissä Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Pub rock oli vastalause progressiiviselle rockille ja glam rockille. Lyhytikäisellä pub rockilla oli huomattava vaikutus, sillä pub rock -yhtyeet kieltäytyivät stadionkeikoista ja päättivät palata soittamaan pieniin pubeihin ja klubeille.
Tuo sitaatti on suomen kielisestä Wikipediasta, mutta tuossa on linkki laajempaan englannin kieliseen artikkeliin:
https://en.wikipedia.org/wiki/Pub_rock_(United_Kingdom)
Jaahas. Sokkotesti on pilalla. Vähän sama kuin eräät äänestivät vastaehdokastani siitä syystä että hän ei ollut minä, joka teki voitostani entistä makeampaa. Toinen ehdokas kieltäytyi varajäsenyydestä koska hävisi minulle. Parempi siis voitti. Tällä kertaa ei.
(Tosin oli eräälläkin erittäin hyvä syy olla äänestämättä minua, vaikka hyvin henkilökohtainen olikin. Kiusasin nimittäin häntä. Hän oli ihan vitun tyhmä ja syyti siitä kätilöä joka oli tiputtanut hänet vauvana lattialle, joka oli tietenkin vain bensaa liekkeihin. Kusipäistä kyllä, mutta kyllä hänkin hyötyi enemmän minun jäsenyydestä kuin olisi toiseksi tulleen jäsenyydestä hyötynyt.)
(Tosin oli eräälläkin erittäin hyvä syy olla äänestämättä minua, vaikka hyvin henkilökohtainen olikin. Kiusasin nimittäin häntä. Hän oli ihan vitun tyhmä ja syyti siitä kätilöä joka oli tiputtanut hänet vauvana lattialle, joka oli tietenkin vain bensaa liekkeihin. Kusipäistä kyllä, mutta kyllä hänkin hyötyi enemmän minun jäsenyydestä kuin olisi toiseksi tulleen jäsenyydestä hyötynyt.)
Guild can only exist in a person who can act
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Kyl ykkönen oli ainoa minkä jaksoin kuunnella kokonaan.
Be stronger than your excuses
No hyvä että joku nappas! Sulle ei sitten taida aito englantilainen Pubi Rokki maistua.KultaKikkare kirjoitti: ↑03 Maalis 2024, 10:20 Kyl ykkönen oli ainoa minkä jaksoin kuunnella kokonaan.