Juu, siis yhdessä palvelussa olen. Mitähän nyt olen noin kahteenkymmeneen naiseen ottanut yhteyttä. Yksi jopa vastasi mutta sanoi että pitäytyy yhdessä suhteessa ja oli aloittanut seurustelun jo toisen miehen kanssa. Muuten saldo on pyöreät 0. Siis iseäni alkoi kiinnostaa tuo hiljaisuus. Tosin ikähaarukka taitaa olla pahasti pielessä. Vanhimmat ovat siinä 40 korvilla ja nuorimmat 30 korvilla. Ihan arvelen että naisen täytyy olla aika erityinen hyväksyäkseen 15-25 vuoden ikäeron. Se siinä on että senhän tietää ihan varmasti kumpi puskee koiranputkea aikaisemmin. Lähtökohta profiilissa on että haluan lapsia. Sain kohteliaisuuden kyllä että olin varsin komea nuorena enkä hirveän ruma vieläkään. Mikä oli sekä järkytys että yllätys. Naiset harvemmin jakavat tuolllaisia kohteliaisuuksia.
Olen lukenut nyt lähinnä miesten analyyseja deittailusta. Yhden kirjoitus oli aika osuva. Tosiasia on se että nainen odottaa aloitetta oli sitten minkälainen tasa-arvo maassamme. Se on de facto. Luulen että naiset haluavat tulla hurmatuksia ja tuntea itsensä haluttavaksi. Lähestyminen jos ei ole liian creep kohottaa itsetuntoa. Mies kutsui kuitenkin siis deittipalveluja sanalla "Lihatiski" mikä varmaan vastaa todellisuutta. Syitä palvelujen käyttämiseen ja motiiveja on monia. Yksi vaikka tarkistaa omaa markkina arvoaan. Jotkut etsivät vain yhden illan läheisyyttä eivätkä halua mitään sen vakavampaa. Osa etsii oikeaa parisuhdetta.
Toinen puoli tässä on sitten iän mukanaan tuoma kokemus puolin ja toisin. Kumpikin osapuoli on kokenut omat kolhunsa ja elämään on tullut tiettyä varovaisuutta. Mikä on täysin ymmärrettävää.
Ehkä pitäisi myös lukea naisten analyyseja. Niin ja tietenkin ketjussa saa kirjoitella eri deittiplaveluistakin. Siirtäkää psykologia-osioon jos ei kuulu miehet-osioon
Nuori nainen korjaili omaa profiiliani ja käski poistamaan muutamia juttuja sekä poistamaan tiettyjä kuvia lisäämään paremmat. Suositteli yhtä itse ottamaani kuvaa ja sanoi että tuo on hyvä. Tosin ehkä se on 21-vuotiaan mielestä sitten hyvä profiili mutta entä 30-45 vuotiaan?
PS. Muistan kyllä (Neutroni ja MooM?) tuon riman laskemisen. Lapset pois laskuista? Ja jussipussihan varoitteli hommaamasta lapsia noiden mielenterveyongelmian takia koska itsekin tiedän että sitä suvussa on ja ne perityvät (Voivat kyllä hypätäkin sukupolven yli). Niin taiteellisuus ja hulluus taitavat vähän kulkea käsi kädessä. Siis suvussa on ihan ammattitaiteilijoitakin. Ja en saanut vakuutettua eilen yhtä tuttua että työni ovat minun töitäni. Sanoi vain että valehten.