Vittu mikä horo
Vittu mikä horo
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009285981.html
En edes pysty lukee tota tekopyhää paskaa paria lausetta pitemmälle.
Sanna oot HUORAAAAA....huomiohuoraa, tekopyhyä apina.
Hyvää joulua.
Vitun kana.
Tuli pilaamaan mun joulumielen.
En edes pysty lukee tota tekopyhää paskaa paria lausetta pitemmälle.
Sanna oot HUORAAAAA....huomiohuoraa, tekopyhyä apina.
Hyvää joulua.
Vitun kana.
Tuli pilaamaan mun joulumielen.
Re: Vittu mikä horo
Sääliksi käy sun lapsia. Toivottavasti niiden äiti osaa opettaa käytöstapoja.
Toivottavasti mun lapset oppii välttelemään tekopyhiä ihmisiä niinkuin SANNA.
Lolz palstan blokkaustoiminto on rautaa. Eipä tarvitse enää lukea säälittävien urpojen aivopieruja. Voit Raspu sylkeä sappeasi ihan rauhassa. Tsekkaan tilanteen uudestaan ehkä kesällä.
Eilen oltii akan kanssa tytön joulujuhlissa koululla. Niillä oli joku ryhmätanssiesitys.
Oli myös kukkia myynnissä joita sitten voi antaa lapsille. Vaimo kävi hakee 6kpl ja anto tytölle, mä otin kuvaa. Vieressä oli tyttö jolla ei yhtään kukkaa, en tiedä oliko vanhemmat katsomossa. Se melkein itkua väänsi. Seiso siinä vaan urhoollisesti ja yritti pidätellä parkua. Otin meidän tytön nipusta kukan ja annoin sille. Ilme kirkastu.
Käytiin sitten viemässä tyttö seuraavaan paikkaan ja se kaveri oli meidän tytön vieressä. Se katso mua suurilla silmillä ja hymyilin sille. Vaimo likisti sitä poskesta.
Näki selvästi että tytölle tuli hyvä mieli.
Ehkä sun ei kandee sääliä mun lapsia, kuinka mä niitä kasvatan.
Sääli omias.
Se toiminto ilmottaa sulle että tässä on mun viesti ja saat sen auki klikkaamalla.
Teet vaan kiusaa itelles kun nyt et kehtaa enää vastata, kun oot tuulettanu...
Kiitos HUORA Sanna.
Karkoitit perskärpäsen.
Sanna puhuu asiaa. Hyvä Sanna! Vielä kun oppisi talousmatematiikka niin voisin vaikka äänestää. Talousmatematiikkaa ei muutenkaan ole nykydemarien vahva osaamisalue (kts punapääoman tuho), toista oli Tannerin aikaan. Paras hallituspohja olisi Kok + Sdp. Apupuolueeksi voisi aina saada Rkp;n. Jos se ei muuten suostu, niin voisi vihjata että pakkoruotsi ja/tai maataloustuet Närpiön tomaatin kasvattajilta poistetaan. Tosin ei demareilla eikä kokkareilla ole mitään aikeita pakkoruotsia poistaa enkä minäkään sellaista kannata.
Tekopyhä huoratuuliviiri ompi hän.
Lyöpi nyrkkiä pöytään silloin kuin on kaikki samaa mieltä. Semmonen jälkivetonen leaderi.
Ei mikään suunnannäyttäjä.
Nyt pitää kerätä pisteitä uhrien kustannuksella ennen vaaleja.
Multa lentää yrjöt tuosta huorasta.
Lyöpi nyrkkiä pöytään silloin kuin on kaikki samaa mieltä. Semmonen jälkivetonen leaderi.
Ei mikään suunnannäyttäjä.
Nyt pitää kerätä pisteitä uhrien kustannuksella ennen vaaleja.
Multa lentää yrjöt tuosta huorasta.
Malissa on huumeongelma. Ehkä Malin voisi muuttaa sinne?
Äiti vainaa opetti aikoinaan että jos jostain ihmisestä ei ole mitään hyvää sanottavaa on parempi olla hiljaa. Siksi en Sannan touhuja kommentoi.
Ei tarvitse ihmetellä, että miksei todellinen järjen ääni tullut alkuperäiseltä Tiede keskustelupalstalta perässä tänne. Monet varmasti arvasivat, että just tollaset Raspun kaltaiset määkijät pääsevät liikaa ääneen koska kunnon moderoinita ei ole. No, koitanpa piruuttani poistattaa tämän ketjun totaalisen asiattomana paskana.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Vittu sä oot Raspu TYHMÄ!
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Siinähän koitat.Pattinero kirjoitti: ↑25 Joulu 2022, 16:40 Ei tarvitse ihmetellä, että miksei todellinen järjen ääni tullut alkuperäiseltä Tiede keskustelupalstalta perässä tänne. Monet varmasti arvasivat, että just tollaset Raspun kaltaiset määkijät pääsevät liikaa ääneen koska kunnon moderoinita ei ole. No, koitanpa piruuttani poistattaa tämän ketjun totaalisen asiattomana paskana.
Luulen että sun nappi ei toimi.
Mä oon kuitenkin palstan ykkös sisällöntuolttaja. Revi siitä.
Viimeksi muokannut Poistettu, 25 Joulu 2022, 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.