Tässä ketjussa voi kertoa mitä on tilannut jos haluaa.

Kuulostaa hienoilta!!anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑21 Kesä 2024, 06:51 Mun mielestä tuossa on kauniit värit![]()
Mä tilasin tässä äskettäin itselleni todella päheät maiharit, tai briteissä niitä kutsutaan perinteisiksi työsaappaiksi. Tulee custom-väreillä kaksiväriset jalkineet. Niitä joutuu odottelemaan pitkään, oletettavasti saan ne vasta marraskuussa mutta onpahan sitten joululahja itselleni![]()
No nyt ne vihdoin saapuivatKissatäti kirjoitti: ↑21 Kesä 2024, 06:53Kuulostaa hienoilta!!anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑21 Kesä 2024, 06:51 Mun mielestä tuossa on kauniit värit![]()
Mä tilasin tässä äskettäin itselleni todella päheät maiharit, tai briteissä niitä kutsutaan perinteisiksi työsaappaiksi. Tulee custom-väreillä kaksiväriset jalkineet. Niitä joutuu odottelemaan pitkään, oletettavasti saan ne vasta marraskuussa mutta onpahan sitten joululahja itselleni![]()

Hienot!!!anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑14 Tammi 2025, 06:26No nyt ne vihdoin saapuivatKissatäti kirjoitti: ↑21 Kesä 2024, 06:53Kuulostaa hienoilta!!anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑21 Kesä 2024, 06:51 Mun mielestä tuossa on kauniit värit![]()
![]()