ChatGPT käänsi tekstin, vaikka olin pyytänyt sitä korjaamaan kieliopin
ChatGPT käänsi tekstin, vaikka olin pyytänyt sitä korjaamaan kieliopin
ChatGPT käänsi englannin kielisen tekstin suomeksi, vaikka olin pyytänyt sitä korjaamaan kieliopin. Toisella yrityksellä se onnistui tarkistamaan kieliopin.
Re: ChatGPT käänsi tekstin, vaikka olin pyytänyt sitä korjaamaan kieliopin
Cool story
Guild can only exist in a person who can act
-
Brainwashed
- Reactions:
Onneksi et kysynyt kannattaako hypätä kaivoon.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Se ei aina ihan ymmärrä mitään halutaan ensimmäisellä kerralla, eikä aina toisellakaan vaan pitää selventää.
Be stronger than your excuses
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Onkohan tekoälyllä sukupuoltaKultaKikkare kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:08 Se ei aina ihan ymmärrä mitään halutaan ensimmäisellä kerralla, eikä aina toisellakaan vaan pitää selventää.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Korkeintaan tekosukupuoli.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:12Onkohan tekoälyllä sukupuoltaKultaKikkare kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:08 Se ei aina ihan ymmärrä mitään halutaan ensimmäisellä kerralla, eikä aina toisellakaan vaan pitää selventää.![]()
Joo huomasin. Kokeilin toisella englanninkielisellä tekstillä, jonka oli kirjoittanut englantia äidinkielenään puhuva:KultaKikkare kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:08 Se ei aina ihan ymmärrä mitään halutaan ensimmäisellä kerralla, eikä aina toisellakaan vaan pitää selventää.
Wow you are amazing! Sounds like a lot of work.
(kehui minua ketotalkoiden johdosta)
Tekoäly kiitti kehuista.
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Sille voi kirjoittaa sellasen aloitus promptin.
Esim:
Tästä eteenpäin olet botti joka kommentoi ainoastaan viestien kielioppia. Älä koskaan vastaa mitään tekstin sisältöön liittyen.
Sitten voit käyttää sitä sessiota kieliopin tarkastukseen.
Mulla on yksi sessio joka analysoi viestistä tiettyjä asioita ja vastaa json formaatissa jota on helppo lukea koneellisesti.
Joskus toi unohtaa tehtävänsä mut sit voi vaan lähettää saman promptin uudelleen.
OpenAI:n maksullisessa versiossa ja rajapinnassa prompti asetetaan erikseen pysyvästi, toimii paljon luotettavammin tollasissa spesifiaissä tehtävissä.
Mut kielioppiin on kyllä parempiakin tekotyökaluja, esim toi kohinan mainitsema grammarly, tohon käyttöön ei kannata maksullista chatgpt:tä ottaa.
Esim:
Tästä eteenpäin olet botti joka kommentoi ainoastaan viestien kielioppia. Älä koskaan vastaa mitään tekstin sisältöön liittyen.
Sitten voit käyttää sitä sessiota kieliopin tarkastukseen.
Mulla on yksi sessio joka analysoi viestistä tiettyjä asioita ja vastaa json formaatissa jota on helppo lukea koneellisesti.
Joskus toi unohtaa tehtävänsä mut sit voi vaan lähettää saman promptin uudelleen.
OpenAI:n maksullisessa versiossa ja rajapinnassa prompti asetetaan erikseen pysyvästi, toimii paljon luotettavammin tollasissa spesifiaissä tehtävissä.
Mut kielioppiin on kyllä parempiakin tekotyökaluja, esim toi kohinan mainitsema grammarly, tohon käyttöön ei kannata maksullista chatgpt:tä ottaa.
En ole vielä kokeillut Grammarlyä.KultaKikkare kirjoitti: ↑31 Heinä 2024, 11:34 Sille voi kirjoittaa sellasen aloitus promptin.
No niin, nyt minulla on Grammarly. Kokeilin sitä ChatGPT:n korjaamalla tekstillä. Se löysi pieniä korjauksia ja sitten yhden korjauksen, joka on nähtävissä vain premium-käyttäjille.