Oliko RAYGUN breakdancen asialla puhtain paperein ?
Oliko RAYGUN breakdancen asialla puhtain paperein ?
Aviomies ja hän vastasivat valinnoista Olympialaisiin ? 
Re: Oliko RAYGUN breakdancen asialla puhtain paperein ?
Ei siitä ole näyttöä. Kunhan olet taas lukenut valeuutisia. Mutta olisihan hänen pitänyt ymmärtää oma tasonsa.
Guild can only exist in a person who can act
Niin hän oli breakdance yhdistyksen perustaja.
Oli miten oli, niin aussiskene kusi kintuilleen. Jos oli lahjottu, oli lahjottu, jos ei, niin voehan.
Luin jostain puolihuolimattomasti, että kisoissa menestyneillä aussiurheilijoilla oli jotain teknisiä ongelmia osallistua (lisenssijuttuja?). Mutta sitä en tajua, miten tuo henkilö lähetettiin kisoihin, vaikka kuknka olisi suhteita kansalliseen järjestöön yms. Eihän hän ole lähelläkään kansainvälistä tasoa ja oli myös selvästi heikompi kuin muut häntäpään tanssijat. Ehkä laji on kilpailulajina niin nuori, että tuollainen voi tapahtua.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Millä rahalla hän on ketään lahjonut. Enkä nyt tiedä onko tähän yhtään hyvää vastausta. Hänen pilkka on ihan itseaiheutettua.
En minäkään usko, että ketään on lahjottu. Mutta jokuhan sen edustajan on sinne valinnut ja luulisi, että sitä on ollut päättämässä joku muukin kuin hänen puolisonsa. Ainakin vakiintuneissa lajeissa näin olisi.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Sitä voisi vaikka kuvitella että koska hän on ilmeisesti tuntenut kaikki tuomariston jäsenet, niin he ovat halunneet antaa hänelle opetuksen, joka toki on väärin, mutta uskottavampi selitys, kuin että hän olisi lahjonut kaikki. Selvästi hän pitää itseään muita parempina, joka käy väikkäristä ja jo pelkästä osallistumisestaan selville.
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
En seuraa breikkausta, mutta kyllä katutanssikisoja ainakin Etelä-Koreassa käydään. Itse seuraan Etelä-Korealaisia waacking-skaboja, joten miksei niitä käytäisi breikissäkin. En ole katsonut mitä muita lajeja, jos mitään, noissa skaboissa on ollut.MooM kirjoitti: ↑19 Elo 2024, 11:07Luin jostain puolihuolimattomasti, että kisoissa menestyneillä aussiurheilijoilla oli jotain teknisiä ongelmia osallistua (lisenssijuttuja?). Mutta sitä en tajua, miten tuo henkilö lähetettiin kisoihin, vaikka kuknka olisi suhteita kansalliseen järjestöön yms. Eihän hän ole lähelläkään kansainvälistä tasoa ja oli myös selvästi heikompi kuin muut häntäpään tanssijat. Ehkä laji on kilpailulajina niin nuori, että tuollainen voi tapahtua.
Tosin noissa, mitä olen joitain kymmeniä waacking-juutuubitallenteita katsonut, olen pannut merkille, että kovin usein ei ole skaboihin osallistuneet muut kuin Etelä-Korealaiset. Ehkä tosiaan sellainen kansainvälinen kilpailuorganisaatio puutuu. Tai sitten olen ollut niin haltioissani jostain piirimestaruuskisoista, että en näe metsää puilta. Veikkaan molempia vaihtoehtoja.
Kai tuohon breikkiin kuuluu se battle-touhu ihan oleellisesti, ja muutkin kilpailut, mutta tarkoitin nyt urheilulajina muiden urheilulajien joukossa. Lajijärjestöineen, karsintamenettelyineen jne.Stadin öljylanne kirjoitti: ↑19 Elo 2024, 12:44En seuraa breikkausta, mutta kyllä katutanssikisoja ainakin Etelä-Koreassa käydään. Itse seuraan Etelä-Korealaisia waacking-skaboja, joten miksei niitä käytäisi breikissäkin. En ole katsonut mitä muita lajeja, jos mitään, noissa skaboissa on ollut.MooM kirjoitti: ↑19 Elo 2024, 11:07Luin jostain puolihuolimattomasti, että kisoissa menestyneillä aussiurheilijoilla oli jotain teknisiä ongelmia osallistua (lisenssijuttuja?). Mutta sitä en tajua, miten tuo henkilö lähetettiin kisoihin, vaikka kuknka olisi suhteita kansalliseen järjestöön yms. Eihän hän ole lähelläkään kansainvälistä tasoa ja oli myös selvästi heikompi kuin muut häntäpään tanssijat. Ehkä laji on kilpailulajina niin nuori, että tuollainen voi tapahtua.
Tosin noissa, mitä olen joitain kymmeniä waacking-juutuubitallenteita katsonut, olen pannut merkille, että kovin usein ei ole skaboihin osallistuneet muut kuin Etelä-Korealaiset. Ehkä tosiaan sellainen kansainvälinen kilpailuorganisaatio puutuu. Tai sitten olen ollut niin haltioissani jostain piirimestaruuskisoista, että en näe metsää puilta. Veikkaan molempia vaihtoehtoja.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Raygunin aviomies
Kyllä tää oli joku kosto noille paikallisilta.
Kyllä tää oli joku kosto noille paikallisilta.
Mutta oliko huono breakdance-esitys?
Itse en erota hyvää huonosta.
Itse en erota hyvää huonosta.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Siinä oli jotakin hyvää. Tempo oli kuin dementoituneella vanhuksella.