Missä asioissa naiset ovat vahvempia

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kissatäti
Reactions:

Missä asioissa naiset ovat vahvempia

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Naiset selviävät miehiä todennäköisemmin kovemmista olosuhteista, kuten nälänhädistä, äärimmäisistä ilmastonmuutoksista ja tautiepidemioista, ja heillä on myös vahvempi vastustuskyky.
Globaalin Gerontology Research Groupin ylläpitämien tietojen mukaan maailman 43 ihmisestä, jotka ovat ylittäneet 110 vuoden iän, 42 on naisia.
Mutta tieteellisesti katsottuna naiset elävät yleensä pidempään kuin miehet "biologisten, ympäristöllisten ja sosiaalisten tekijöiden monimutkaisen vuorovaikutuksen" vuoksi, kuten Proceedings of National Academy of America -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa todetaan.
Vaikka selkeää syytä poikkeukselliselle kestävyydellemme ei ole vielä löydetty, tutkijat katsovat sen mahdolliseksi, että äidin istukka työskentelee kovemmin raskauden ylläpitämiseksi ja infektioiden välttämiseksi naissikiön tapauksessa. Näin ollen naiset saavat sen ylimääräisen annoksen selviytymiskykyä äitimme kohdussa.

https://www.healthshots.com/…/are-women ... than-men…/
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
ID10T
Reactions:

Re: Missä asioissa naiset ovat vahvempia

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Testosteroni tekee miehistä kovempia riskinottajia. Esim. liikenteessä tämä on monesti kohtalokasta.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Naiset kestävät keskimäärin paremmin kaikenlaista kurjuutta, kuten köyhyyttä, sorron kohteena olemista tai sairauksia. Kärsivä mies lannistuu jossain vaiheessa ja kuolee pois ennenaikaisesti.
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Naisilla on korkeampi kipukynnys. Miehillä korkeampi pelon sietokyky.
Be stronger than your excuses
vahva_virtanen
Reactions:

Viesti Kirjoittaja vahva_virtanen »

Naisen suurimmat vahvuudet ovat kälättäminen, pälättäminen ja juoruaminen.
Toisaalta nuo ovat myös naisen suurimmat heikkoudet. Jos naisella ei ole ketään naiskaveria jonka kanssa hän pääsisi juoruamaan eikä mies halua kuunnella turhanaikaista ja iänikuista paskanjauhantaa, niiin nainen tulee epätoivoiseksi ja lopulta kuihtuu ja kuolee pois.
Kissatäti
Reactions:

vahva_virtanen kirjoitti: 21 Syys 2024, 12:16 Naisen suurimmat vahvuudet ovat kälättäminen, pälättäminen ja juoruaminen.
Toisaalta nuo ovat myös naisen suurimmat heikkoudet. Jos naisella ei ole ketään naiskaveria jonka kanssa hän pääsisi juoruamaan eikä mies halua kuunnella turhanaikaista ja iänikuista paskanjauhantaa, niiin nainen tulee epätoivoiseksi ja lopulta kuihtuu ja kuolee pois.
Kuulostaa surulliselta. Montako naista olet kuihduttanut?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Empatiakyvyssä
Guild can only exist in a person who can act
Paikalla
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Neutroni kirjoitti: 21 Syys 2024, 10:59 Naiset kestävät keskimäärin paremmin kaikenlaista kurjuutta, kuten köyhyyttä, sorron kohteena olemista tai sairauksia. Kärsivä mies lannistuu jossain vaiheessa ja kuolee pois ennenaikaisesti.
Kärsivä mies pyrkii korjaamaan tilanteen siinä missä nainen kestää eli sopeutuu. Sit jos se ei onnistu niin sama agressio kääntyy itseään vastaan.
Be stronger than your excuses
apetteri
Reactions:

Viesti Kirjoittaja apetteri »

ei missään. Miehet on aina vahvempia.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

KultaKikkare kirjoitti: 21 Syys 2024, 12:51 Kärsivä mies pyrkii korjaamaan tilanteen siinä missä nainen kestää eli sopeutuu. Sit jos se ei onnistu niin sama agressio kääntyy itseään vastaan.
Noin se varmaan toimii. Mies yrittää rimpuilla kärsimystä vastaan mutta jaksaa aikansa ja luovuttaa (nykyisessä yhteiskunnassa useimmiten hukuttautumalla päihteisiin). Nainen alistuu, sopeutuu sen minkä pystyy ja sinnittelee loput.
vahva_virtanen
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2024, 12:24 Kuulostaa surulliselta. Montako naista olet kuihduttanut?
Ei minun tarvitse naisia kuihduttaa. Kyllä ne osaa kuihtua ihan itse.
Kun ne huomaa että turhanaikainen paskanjauhanta ja juoruaminen ei minua kiinnosta niin sitten ne rupeaa tuijottamaan jotain älytöntä saippuaoopperaa telkkarista ja väittää opiskelevansa ulkomaankieltä tai rupeaa jauhamaan paskaa jollain treffipalstalla.
Kissatäti
Reactions:

vahva_virtanen kirjoitti: 21 Syys 2024, 13:18
Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2024, 12:24 Kuulostaa surulliselta. Montako naista olet kuihduttanut?
Ei minun tarvitse naisia kuihduttaa. Kyllä ne osaa kuihtua ihan itse.
Kun ne huomaa että turhanaikainen paskanjauhanta ja juoruaminen ei minua kiinnosta niin sitten ne rupeaa tuijottamaan jotain älytöntä saippuaoopperaa telkkarista ja väittää opiskelevansa ulkomaankieltä tai rupeaa jauhamaan paskaa jollain treffipalstalla.
Mistä sinä tykkäät keskustella tai puhua?
vahva_virtanen
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2024, 13:38 Mistä sinä tykkäät keskustella tai puhua?
Minua kiinnostavat asiat niinkuin miehiä yleensä. Minua eivät kiinnosta naisten juorut ja tilitykset siitä mitä joku sanoi ja mitä nainen siihen sanoi tai pälätti.
Kissatäti
Reactions:

vahva_virtanen kirjoitti: 21 Syys 2024, 14:02
Kissatäti kirjoitti: 21 Syys 2024, 13:38 Mistä sinä tykkäät keskustella tai puhua?
Minua kiinnostavat asiat niinkuin miehiä yleensä. Minua eivät kiinnosta naisten juorut ja tilitykset siitä mitä joku sanoi ja mitä nainen siihen sanoi tai pälätti.
Vaikutat hieman yksisilmäiseltä. Kovasti yleistäen kuten sinäkin tein arvion. Miehiä kuten naisiakin on erilaisia. Mietin vain että millä perustein valitset kumppanisi kun sinulla tuntuu olevan niin huono käsitys meistä naisista. Vai perustuuko arviosi muihin kuten esim äiti suhteeseen?
Kissatäti
Reactions:

Kuudenkympin paremmalla puolella oleva aviopari oli juhlimassa 35-vuotis hääpäiväänsä ravintolassa.

Yhtäkkiä pieni kaunis keiju ilmesty pöydälle ja sanoi:

Koska olette niin esimerkillinen aviopari ja olette olleet toisillenne uskollisia, täytän yhden toivomuksenne.

Oi! – haluaisin matkustaa maailman ympäri rakkaan aviomieheni kanssa – sanoi vaimo.

Keiju heilautti taikasauvaansa ja pof – kaksi lippua luksusristeilylle maailman ympäri ilmestyi heidän käsiinsä.
Sitten oli aviomiehen vuoro.

Koska tällainen tilaisuus ei tule toistumaan, sorry rakkaani, mutta haluaisin itselleni 30 vuotta nuoremman vaimon.

Sekä vaimo että keiju olivat pettyneitä mutta toivomus oli toivomus. Joten keiju heilautti taikasauvaa ja Pof

- Aviomies vanheni 92 – vuotiaaksi

Tarinan opetus – Miesten, jotka ovat epäkiitollisia paskiaisia tulisi muistaa että keijut ovat naisia.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin