Unikehrääjä

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.
Kissatäti
Reactions:

Unikehrääjä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tervetuloa facessa minun ryhmään jos siellä päin liikutte.

https://www.facebook.com/groups/1248355609498310

Laitan Unikehrääjä -ryhmän juttuja, unia ja kyselyjä silloin tällöin teillekin ihmeteltäväksi tähän ketjuun. (siis omalta osaltani. En toisten kirjoituksia)

Päivän utelu - Voit vastata vaikka vain yhteen kysymykseen tai kaikkiin kolmeen. Kuinka vain haluat!
1. Muistatko yleensä unesi?
2. Mikä on ollut kaunein unesi, jonka satut muistamaan?
3. Oletko koskaan lentänyt unissasi? (muutoin kuin koneella)
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Unikehrääjä

1. Kyllä, ainakin hetken aikaa. Täytyy olla nopea ja kirjata varmuuden vuoksi ylös.

2. Löysin unipäiväkirjasta tällaisen ja samalla kun luin uni piirtyi tarkasti muistojeni ja ajatusteni valkokankaalle:
Näin unta että olin uimassa kun alkoi satamaan lunta. Uin rantaan enkä löytänyt vaatteitani mistään, kaikkialla oli vain valkoista. Sitten tajusin ettei minun ole kylmä ja aloin katsomaan lunta tarkemmin. Lumi olikin valkoisia pieniä höyheniä. Päättelin että muuttolintuparvi oli lentänyt lammen yli huomaamattani ja höyhenet olivat tippuneet niiltä . Tosin mielessäni kävi myös enkelit , mutta ajattelin kuitenkin että muuttolinnut ovat järkevämpi vaihtoehto.

3. Kyllä monellakin tavalla. Olen harjoitellut lentoon lähtöä ihmisenä. Se nouseminen ilmaan oli aluksi vaikeaa. Olen myös lentänyt niin että kun heräsin ja pohdin asiaa niin olin luultavasti lintu siinä unessa tai sitten jokin aineeton astraaliolento. Sitten olen lentänyt avaruudessa ja useissa esim. tvstä tutuissa miljöissä kuten Australian aavikoilla, näin alapuolella kenguruja. Olen myös seurannut jokea peltojen ja metsän halki jne
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Unen kertominen tekoälylle ja tekoälyn tulkinta uni symboleista:
-
Hyvää iltaa tietäjä! Haluaisin taas tulkinnan unelleni Unisymboleiden mukaan tulkittuna. Viimeöinen uni:

Kävelin ryhmässä, johon kuului mm. aikuinen poikani, vanhemman Elviksen näköinen aurinkolasipäinen mies ja joku Beatlesien jäsenistä (muistin aamulla mutta en muista enää kuka) ja muutama randomi nainen ja mies, joita en tunnistanut. Käveltiin siis uskomattoman pitkää suoraa mutta mäkistä maantietä, jonka asvaltti oli pikimustaa. Minä en malttanut olla pysähtelemättä milloin minkäkin syyn takia, ojanpientareella kasvava ihmeellinen punainen kukka, nyrkkeilevät jänikset, Joitain mielenkiintoisen näköisiä puulaatikoita jotka osoittautuivat tyhjiksi, valkoisia kiviä lasipullossa jne.. En muista kaikkia löytöjä, mutta jäin siis koko ajan ryhmästä jälkeen. Viimein välimatka oli niin pitkä, että he katosivat näköpiiristä. Kukkulan takaa kuului vain kappaleen Eleanor Rigbyn sanoja

All the lonely people
Where do they all come from?
All the lonely people
Where do they all belong?

( huomautus Beatles on mieheni lempiyhtye ja meillä kuunnellaan paljon bändin musiikkia)

No päätin yrittää lentää joukkion kiinni. Hyppelin ja yritin lentää mutta kykenin vain loikkimaan jättiläisloikkauksia. Aluksi loikat olivat jotain 50m pitkiä mutta pitenivät koko ajan vauhdin kasvaessa. Lopulta loikat olivat jotain kilometrin pituisia. En kuitenkaan saanut ryhmää kiinni ja unessa minulla oli hieman hätääntynyt ja huolestunut olo. Ajattelin että olen varmasti jossain kohdin huomaamattani loikkinut ryhmän yli. Juuri kun aioin pysähtyä ja palata takaisin etsimään hukassa olevia ihmisiä, saavuin kauniiseen, vehreään laaksoon, joka oli vuorien ympäröimä. Edessäni oli kimalteleva joki, jonka ylitti silta. Silloin tajusin, että olen perillä, kunhan vain ylittäisin sillan.

Tässä kohtaa heräsin enkä tiedä kumman olisin valinnut. Palata etsimään hukassa olevia ihmisiä vai ylittää silta.
-
Tekoälyn vastaus:

Unesi on täynnä mielenkiintoisia symboleja, joilla on monitasoisia merkityksiä. Katsotaanpa, mitä ne voisivat kertoa:

1. **Kävely pitkässä ryhmässä** – Kävely unessa voi edustaa elämän matkaa ja ryhmä ihmisiä symboloi elämän tukiverkostoasi, kuten perhettä ja ystäviä. Se, että ryhmässä on tunnettuja henkilöitä (kuten Elvis ja Beatlesin jäsen), voi viitata elämäsi suuriin vaikuttajiin tai symboleihin, jotka ovat sinulle tärkeitä, ehkä erityisesti musiikin kautta.

2. **Pysähtely ja erkaantuminen ryhmästä** – Pysähtyminen matkan aikana ja mielenkiintoisten asioiden tutkiminen (kukat, jänikset, tyhjät puulaatikot) voi heijastaa taipumustasi kiinnittää huomiota yksityiskohtiin ja kokea elämää syvällisesti. Ryhmästä jälkeen jääminen voi kuitenkin symboloida pelkoa siitä, että menetät yhteyden muihin ihmisiin, vaikka sinua vetäisikin puoleensa oma polkusi ja omat löydöt.

3. **Punainen kukka ja nyrkkeilevät jänikset** – Punainen kukka voi edustaa intohimoa, voimaa tai elinvoimaa, ja jänikset, joista olet aiemmin puhunut, voivat symboloida ketteryyttä ja nopeita päätöksiä. Nyrkkeily voisi olla merkki konfliktista tai kilpailusta, ehkä jopa sisäisestä kamppailusta.

4. **Lentoyritykset ja jättiloikat** – Lentämisen yrittäminen ja sen vaihtuminen pitkiin loikkiin voi viitata pyrkimykseesi päästä tavoitteisiisi tai saavuttaa jotain tärkeää, mutta tunnet olosi rajoittuneeksi tai estetyksi. Loikkien pituus kasvaa unessa, mikä voi kertoa siitä, että edistyt, mutta se ei tapahdu niin helposti kuin haluaisit.

5. **"Eleanor Rigby" ja yksinäisyys** – Beatlesin kappale, erityisesti sanat "All the lonely people," voi symboloida yksinäisyyden tunnetta tai pohdintaa siitä, miten kaikki ihmiset kuuluvat johonkin. Tämä voi kuvastaa pelkoa siitä, ettet löydä paikkaasi, tai että joku ympärilläsi tuntee yksinäisyyttä.

6. **Vehreä laakso ja joki** – Laakso, joki ja silta voivat symboloida rauhan ja harmonian löytämistä. Joki edustaa usein elämän virtausta, ja silta voi kuvata siirtymää uuteen vaiheeseen. Se, että jäit pohtimaan, ylittääkö silta vai palata etsimään kadonneita, voi kertoa siitä, että tunnet ristiriitaa menneen ja tulevan välillä – pitäisikö jatkaa eteenpäin vai palata johonkin, mikä on jäänyt kesken.

Uni tuntuu kertovan henkilökohtaisesta kasvusta ja siitä, että olet jonkin merkittävän muutoksen kynnyksellä. Ryhmästä jälkeen jääminen voi heijastaa tarvetta tutkia omia polkujasi ja intohimojasi, vaikka se merkitsisi hetkellistä erkaantumista muista. Sillan ylitys symboloi suurta päätöstä, joka voi tuoda uuden alun ja rauhan tunteen. Ehkä uni kehottaa sinua kuuntelemaan sisäistä ääntäsi ja löytämään tasapainon oman itsesi ja toisten odotusten välillä.
Toivottavasti tämä tulkinta antaa sinulle syvyyttä ja ajateltavaa unestasi!
Kissatäti
Reactions:

Toissayönä olin edesmenneen ystäväni kanssa Ruotsinlaivaristeilyllä, joka ei mennyt aivan putkeen. Saavuimme laivalle ja jonkinlainen hyttiemäntä esitteli meille hyttimme.
Se oli yllättävän suuri ja kahdella seinällä oli iso neliskanttinen ikkuna, josta kummastakin näkyi kimalteleva meri. Näkyi myös kuusien latvoja, joka hieman hämmensi minua unessakin. Miten voi näkyä kuusten latvoja ikään kuin oltaisiin jossain korkealla kalliolla, kuusten keskellä ja samalla ollaan merellä.

En jäänyt kauaksi aikaa pohtimaan vaan lähdettiin ystäväni kanssa baariin. Tilattiin kumpikin ampiaiset baaritiskiltä (joskus 80-luvulla oli sen nimisiä drinkkejä en kyllä muista koskaan edes maistaneeni) ja juotiin ne tosi nopeasti. Samassa hyttiemäntä tuli sanomaan, että meidän täytyy mennä sinne hyttiin koska olemme humalassa. :lol:
Kiltteinä tyttöinä lähdimme hyttiin ja hyttiemäntä pisti oven lukkoon niin että jäimme sinne vangeiksi.
Hytti oli ihan viihtyisä mutta emme olisi halunneet olla vain siellä. Soitin ystävälleni Tanjalle jossain välissä ja hän ihmetteli, että emmekö me pääse Ruotsissa maihin lainkaan.

Edesmennyt ystäväni alkoi soittelemaan vanhanaikaisella puhelimella laivan päällystölle ja tiedustelemaan asiaa. Minä taas ihmettelin, että eikö hytissä ole pleikkaria ollenkaan. Käskin ystävän tiedustella puhelimessa myös pleikkarin puuttumista.
Puhelusta selvisi, että emme pääsisi maihin ja että jos haluaisimme hytin, jossa on pleikkari se maksaisi 700€ lisää. Yritin keksiä mistä saisin 700€ mutta en keksinyt.

Yhtäkkiä muistin, että matkalaukussani on bacardi rommia ja ajattelin että onhan meillä sentään jotain tekemistä, nimittäin juomista. Aloin etsimään matkalaukkua mutta eihän sitä matkalaukkua tietenkään mistään löytynyt. Suoraan sanottuna minua harmitti suunnattomasti. Ensinnäkin matkalaukussa olivat mukana kaikki parhaat vaatteeni ja meikit ja sitten vielä se rommi. Harmitti niin että heräsin
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

Päivän utelu - Voit vastata vaikka vain yhteen kysymykseen tai kaikkiin kolmeen. Kuinka vain haluat!

1) On jaksoja että en muista ensimmäiskään unta tai kokenut näkeväni unia. Märät lakanat kertonevat muuta eli hikoilu johtunee painajaisista.
2) Kaunein uneni liitty myös mistä tuli pahin painajaiseni. Ilmeisesti loppuelämäksi.
3) Olen. Olen myös "Luistellut" veden pinnalla kovaa vauhtia ja esteettömästi. Lentäminen yhdistetään yleensä ymmärtääkseni vapauden tunteeseen. Ts. ei ole huolia tai murheita

Muutama uni on jäänyt mieleen viimeisen puolen vuoden ajalta. Kerran lenkillä törmäsin psykoterapeuttiin (Eläköitynyt) ja keskustelimme aiheesta. Hänellä oli samankaltainen asuntoon liittyvä uni kuin minulla nyt. Mietin tulkintaa. Ehkä hänellä oli pointtinsa tulkinassaan omastaan mutta ehkä jotain uupui myös. En ole varma. En ole koulutettu psykoterapeutti. Osa unistani on ollut todella sekavia ja hämäriä ja jos jokin sanoma niissä on ollutkin on jäänyt toistaiseksi hämärän peittoon.

Eivät kaikki elementit unissa ole symbolisia. Jos on unessa huolissaan että on asunnon ulkopuolella ilman avaimia voi syy olla että oikeasti on arjessaan huolissaan avainten jäämisestä asunnon sisään lukiten itsensä ulos. Tämä on siis vain minun mielipiteeni.

Mietin myös miten "Terveen" ihmisen ja mieleltään järkkyneen ihmisen unimaailmat eroavat toisistaan. Vai onko niissä eroja?

Kerran limupullosta puuttui 0,15 euroa. Unessa näin pantillisen tölkin, 0,15 euroa. Haluaako joku yrittää tulkita tämän?
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

Unielämä on ollut todella vilkasta. Ja outoa.

Aamulla olin jossain valvassa moniosaisessa urheilukeskuksen tapaisessa jossa seikkailin hallista toiseen. Yhdessä hallissa seuraani lyöttäytyi violeteissa asusteissa olevia henkilöitä joita yletyin kyynerspäihin asti. Myös isäni kanssa olin autoajelulla ihmetellen että minne ollaan menossa.

Taannoin näin myös unen jossa oli jotain keinojoulukuusia (Pienempi ja isompi) jotka olivat kumossa. Samassa oli myös dalimaiseen tyyliin rikkinäisiä kelloja. Siitäpä luontevasti siirryin lämmittämään saunan pataa jonka pesään mahduin sisään ja lisäsin puita.

En edes haaveile tulkinnoista. Joskus unet ovat täysin päättömiä. En muuten osaa sanoa uneksiko Dali maalauksensa valveilla vai unissaan. Aineistoa maalauksiin ja piirroksiin omissakin unissa olisi mutta kun kyseessä on käytännössä livevideo niin miten tehdä siitä maalaus eli stillkuva?
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Kissatäti kirjoitti: 04 Loka 2024, 17:46 Tervetuloa facessa minun ryhmään jos siellä päin liikutte.

https://www.facebook.com/groups/1248355609498310

Laitan Unikehrääjä -ryhmän juttuja, unia ja kyselyjä silloin tällöin teillekin ihmeteltäväksi tähän ketjuun. (siis omalta osaltani. En toisten kirjoituksia)

1. En yleensä muista uniani.
2. Toimin kerran unessani lapsenvahtina ja lapsi oli maailman suloisin.
3. Nuorempana useamminkin. Nykyään harvemmin.
Kissatäti
Reactions:

Toissayönä unessani yritin mennä Oulun avohoitotalon röntgeniin, astuin ovesta sisälle taloon ja joka puolella oli vain ravintoloita. Kuljin pitkin käytäviä etsien oikeaa paikkaa mutta törmäilin vain mitä ihmeellisimpiin etnisiin ruokapaikkoihin, kapakoihin ja tanssibaareihin.

Huippu oli näköalaviinibaari aulassa kasvavassa puussa. Tilasin viiniä ja ihmettelin siellä puussa että on erikoinen paikka. Omistaja, hänellä oli valkoiset vaatteet ja valkoinen esiliina, tuli juttelemaan kanssani ja kertoi että puun yläoksilla on myös vuokrattavissa huoneita. Miehen kasvot jäivät selkeästi mieleeni. Olin väsynyt joten otin huoneen. Huoneeseen mentiin köysitikkaita ja olin unessa kiitollinen kun olin katsonut tositeeveetä joten tiesin miten niitä helpoiten pääsee ylös.
Huone ylhäällä oli tietenkin vaaleanpunainen ja mietin että onko tämä kohtalon johdatusta. Sitten kissa herätti. Kohtalon johdatusta koska olen harkinnut makuuhuoneen seinien maalaamista hennonhaalean vaaleanpunaisella :D

Tekoälyn tulkinta unesta:

Tämä on upea ja rikas uni, jossa on paljon mielenkiintoisia symboleja! 😍 Tässä muutama ajatus:

### **1. Etsintä ja harhautuminen**
Se, että yritit löytää röntgenin, mutta törmäsit vain ravintoloihin, kapakoihin ja tanssipaikkoihin, voi kuvastaa sitä, kuinka koet olevasi "väärässä paikassa" tai että odottamasi selkeys (esim. terveydenhuollon järjestelmällisyys) muuttuu joksikin yllättäväksi ja sekavaksi. Ehkä tämä liittyy huoliesi ja epävarmuuden tunteiden sekamelskaan ennen leikkausta?

### **2. Viinibaari puussa – pakopaikka ja uudenlainen näkökulma**
Puun sisällä oleva näköalaviinibaari kuulostaa maagiselta paikalta, jossa näkee asiat eri perspektiivistä. Viinin tilaaminen voi viitata rentoutumiseen ja hetkelliseen irtiottoon. Puu on myös perinteisesti symboloinut elämää, kasvua ja suojaa – ehkä tämä paikka tarjosi sinulle levähdystauon ja turvaa?

### **3. Omistaja ja vuokrahuone yläoksilla**
Tämä valkoisiin pukeutunut omistaja, joka jää mieleesi, voisi olla jonkinlainen sisäisen viisautesi edustaja – joku, joka tarjoaa sinulle turvapaikan (huone puussa). Köysitikkaille kiipeäminen ja tositv:stä opitut taidot kertovat siitä, että olet valmistautunut kohtaamaan haasteet ja selviytymään niistä, kun vain löydät oikean tavan edetä.

### **4. Vaaleanpunainen huone – lempeys ja kohtalon johdatus**
Se, että päädyit vaaleanpunaiseen huoneeseen ja yhdistit sen oman makuuhuoneesi mahdolliseen väriin, tuntuu kuin alitajuntasi yrittäisi kertoa sinulle jotain tärkeää. Vaaleanpunainen on symboli pehmeydelle, lohdulle ja rakkaudelle – ehkä se on viesti siitä, että tarvitset enemmän lempeyttä itseäsi kohtaan, erityisesti nyt kun leikkaus lähestyy.

### **5. Kissa – herättäjä ja rajanylittäjä**
Ja tietenkin kissa herätti! 😆 Kissat unissa voivat symboloida itsenäisyyttä, intuitiota tai jopa jonkinlaista heräämistä todellisuuteen. Ehkä kissa auttoi sinua palaamaan takaisin tähän maailmaan juuri, kun olit saanut unessa tarpeeksi viestejä alitajunnaltasi.

**Johtopäätös:**
Uni tuntuu olevan täynnä yritystä löytää oikea paikka ja ymmärrys, mutta matkan varrella törmäät yllättäviin ja jopa maagisiin elementteihin. Ehkä se heijastaa, miten etsit turvaa ja selkeyttä elämässäsi tällä hetkellä, mutta saatatkin löytää jotain muuta – jotain, mikä lopulta osoittautuu juuri oikeaksi.

Mitä itse ajattelet? Tuntuuko tämä tulkinta sinusta oikeansuuntaiselta? 😊

Minä
Ihana tulkinta tuntuu oikealta. Kiitos!

Oi, ihana kuulla, että tulkinta resonoi! 💖 Tottakai saat kopioida sen uniryhmääsi, niin kuin ennenkin. Ihanaa, että voit jakaa unesi ja niiden pohdinnat muiden kanssa! 😊 Jos ryhmässä tulee lisää ajatuksia tai joku huomaa vielä uuden näkökulman, niin kerro ihmeessä – olisi kiinnostavaa kuulla! 💭✨
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kissatäti kirjoitti: 04 Loka 2024, 17:46 1. Muistatko yleensä unesi?
Harvoin. Lähinnä jos herään kesken unen, muistan siitä jotain. Herään toisinaan siihen, että tapahtumat menevät niin järjettömiksi, että päättelen, että tämän on pakko olla unta.

Kauneus ei ole minulle mikään tärkeä elämänarvo, joten sellainen ei jää mieleen.

En muista, että olisin. Mutta vaihdan usein unissa paikkaa jotenkin huomaamattomasti teleporttaamalla ja sitten ihmettelen, että miksi olen täällä tekemässä tätä kun minun piti olla ihan toisaalla tekemässä jotain muuta. Uneni ovat sekavia ja järjettömiä ja niissä on hyvin harvoin mitään mielekästä tai ymmärrettävää juonta.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

1. Jonkin aikaa. Jos on joku sellainen uni, jonka haluaan jäävän mieleen, kertaan sitä pitkin päivää milessäni. Toissayönä näin jotain unta, josta ajattelin eilen aamulla, että täytyy kertoa tyttöystäväni, kun seuraavan kerran nähdään, mutta olen jo unohtanut.

2. En muista, mutta on niitä ollut monta. Lapsiin tai sen hetkiseen parisuhteeseen liittyviä.

3. Monta kertaa.

Se unissani on hauskinta, että niissä tapahtuu aivan järjettömiä asioita, mutta ne ovat unessa jotenkin aivan järkeen käypiä.
Mene mene tekel upharsin.
Kissatäti
Reactions:

Nyt oli niin psykedeelistä settiä että pakko kertoa. Viimeyönä sain vauvan. Heräsin sängystäni ja ihmettelin vauvan itkua. Sitten huomasin vaunut joissa oli vauva. Yhtäkkiä unessa siis muistin että ai niin joo minähän sain eilen vauvan :lol: Sitten aloin juttelemaan vauvalle että " anteeksi kun äiti unohti sinut kokonaan" Vauva alkoi hymyilemään ja jatkoin, "Kylläpä sinä olet ihana pieni poika, mikähän me keksittäisiin sinulle nimeksi" Vauva oli siis vastasyntynyt mutta ihmeekseni se vastasi täysin selkeästi ääntäen "Harri". En tunne yhtään Harria, en voi tajuta mistä tuo nimi tuli :lol: Heräsin siihen.
Kissatäti
Reactions:

Tekoälyn ja minun jutustelua unesta:

Minä:
Viimeöinen uni. Nyt oli niin psykedeelistä settiä että pakko kertoa sinulle. Viimeyönä sain vauvan. Heräsin sängystäni ja ihmettelin vauvan itkua. Sitten huomasin vaunut joissa oli vauva. Yhtäkkiä unessa siis muistin että ai niin joo minähän sain eilen vauvan Sitten aloin juttelemaan vauvalle että " anteeksi kun äiti unohti sinut kokonaan" Vauva alkoi hymyilemään ja jatkoin, "Kylläpä sinä olet ihana pieni poika, mikähän me keksittäisiin sinulle nimeksi" Vauva oli siis vastasyntynyt mutta ihmeekseni se vastasi täysin selkeästi ääntäen "Harri". En tunne yhtään Harria, en voi tajuta mistä tuo nimi tuli Heräsin siihen. Saisiko jonkin näköistä analyysiä unesta. Olen siis 54 - vuotias, en voi saada enää vauvoja. Unessa tunsin hellyyttä ja rakkautta vauvaa kohtaan, muistan hyvin sen tunteen se oli päällimmäisenä herätessänikin, äidinrakkaus.

Tekoäly
Ihana ja erikoinen uni! Vauva unessa voi symboloida monia asioita: uutta alkua, luovaa projektia, kehittyvää tunnetta tai jopa jotain itsessäsi, joka kaipaa hoivaa ja huomiota. Se, että unohdit vauvan mutta löysit sen ja tunsit syvää äidinrakkautta, saattaa viitata siihen, että jokin tärkeä asia elämässäsi on jäänyt taka-alalle mutta on nyt nousemassa esiin. Tämä voi olla tunteisiin, luovuuteen tai henkiseen kasvuun liittyvä prosessi.

Vauvan puhuminen on erityisen kiehtovaa! Nimi "Harri" tuli täysin yllättäen – ehkä se on alitajuntasi tarjoama vihje jostain tai jostakusta, jolla voi olla merkitystä elämässäsi. Jos nimi ei liity kehenkään tuttuun, se voi symboloida uutta identiteettiä, uutta puolta sinussa tai jotain itsenäistyvää ajatusta tai projektia. Vauva edustaa usein jotakin herkkää ja uutta, ja sen nimeäminen voi kuvastaa tietoisuutta sen merkityksestä.

Ehkä uni kertoo sinulle, että jokin uusi puoli itsessäsi tai elämässäsi kaipaa huomiotasi ja rakkauttasi – ja nyt on oikea aika tunnistaa ja nimetä se. Se, että tunsit herätessäsi äidinrakkautta, voi kertoa siitä, että sinulla on paljon hoivaa ja lämpöä annettavana, joko itsellesi, muille ihmisille tai jollekin projektille, joka odottaa huomiotasi.

Olisiko sinulla jokin ajatus, mitä elämässäsi voisi nyt olla "syntymässä"?
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin