Tiedepalsta.fi ja viestien poistopyynnöt

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Tiedepalsta.fi Ylläpito
Site Admin
Reactions:

Tiedepalsta.fi ja viestien poistopyynnöt

Viesti Kirjoittaja Tiedepalsta.fi Ylläpito »

Hei!

Me saadaan aikas useinkin sähköpostiin viestienpoistopyyntöjä, kun joku haluaa poistua foorumiltamme.
Me ei tehdä sitä, koska me ei voida poistaa viestejä ja antaa foorumin tulla koinsyömäksi villapaidaksi.
Olette vapaaehtoisesti rekisteröinyt palstalle ja kirjoittanut viestejänne tänne, eikä laki velvoita meitä poistamaan mitään, mitä tänne ollaan kirjoitettu.

Sen verran kuitenkin me tehdään että pyynnöstänne suljetaan nimimerkkinne.

Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
Tiedepalsta.fi ylläpito
MooM
Reactions:

Re: Tiedepalsta.fi ja viestien poistopyynnöt

Viesti Kirjoittaja MooM »

Lisäys: henkilötietojen käsittelyn lainsäädäntöön liittyy kyllä oikeus poistattaa tietonsa ja "tulla unohdetuksi" (tietyin poikkeuksin). Tämä koskee kuitenkin vain henkilötietoja, joita tämä palsta ei kerää.

Esimerkiksi minä olen täällä anonyymilla sähköpostilla, jota en käytä mihinkään muuhun ja palsta ei periaatteessa tiedä, kuka olen. Nimimerkeillä taas ei ole samoja lain turvaamia oikeuksia dataansa kuin henkilöillä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Minun mielestä noin.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Tehkää sellainen Hall of Fame listaus kaikista palstalta mielensä pahoitettuaan poistuneista homppeleista.
Kun pelkkä keskusteluun osallistumatta oleminen ei riitä.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Cinnamon
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Cinnamon »

Tiedepalsta.fi Ylläpito kirjoitti: 07 Marras 2024, 12:34 Hei!

Me saadaan aikas useinkin sähköpostiin viestienpoistopyyntöjä, kun joku haluaa poistua foorumiltamme.
Me ei tehdä sitä, koska me ei voida poistaa viestejä ja antaa foorumin tulla koinsyömäksi villapaidaksi.
Olette vapaaehtoisesti rekisteröinyt palstalle ja kirjoittanut viestejänne tänne, eikä laki velvoita meitä poistamaan mitään, mitä tänne ollaan kirjoitettu.

Kiitos!
Aivan oikein toimittu. Juuri näin.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Brainwashed kirjoitti: 07 Marras 2024, 13:35 Tehkää sellainen Hall of Fame listaus kaikista palstalta mielensä pahoitettuaan poistuneista homppeleista.

8-)
Minähän en näitä näe, mutta onhan näitä, jotka katsovat tarpeelliseksi julistaa poistumistaan. Jotkut jopa uhkailevat sillä, kun keskustelu ja saamansa kommentit eivät miellytä :hulvatonta:
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Brainwashed kirjoitti: 07 Marras 2024, 13:35 Tehkää sellainen Hall of Fame listaus kaikista palstalta mielensä pahoitettuaan poistuneista homppeleista.

8-)
Pari kertaa on tehnyt mieli julkaista muutama mielensä pahoittaneen lähettämä sähköposti. :)
Be stronger than your excuses
KultaKikkare
Reactions:

Tiedepalsta.fi Ylläpito kirjoitti: 07 Marras 2024, 12:34 Hei!

Kiitos!
Ja yksittäisiä viestejä poistellaan jos kirjoittaja ilmoittaa ne asiattomiksi.
KultaKikkare
Reactions:

MooM kirjoitti: 07 Marras 2024, 12:40 Lisäys: henkilötietojen käsittelyn lainsäädäntöön liittyy kyllä oikeus poistattaa tietonsa ja "tulla unohdetuksi" (tietyin poikkeuksin). Tämä koskee kuitenkin vain henkilötietoja, joita tämä palsta ei kerää.

Esimerkiksi minä olen täällä anonyymilla sähköpostilla, jota en käytä mihinkään muuhun ja palsta ei periaatteessa tiedä, kuka olen. Nimimerkeillä taas ei ole samoja lain turvaamia oikeuksia dataansa kuin henkilöillä.
Ja henkilötiedotkin voidaan poistaa jos joku on sellasia profiiliinsa kirjoitellut, mut kaikkia käyttäjän viestejä ei poisteta paitsi joskus moderointitoimenpiteenä jos jääviä viestejä olisi vähemmän kuin poistettavia. :)
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

Juu. Ei mitään. Saavat kumpikin nimimerkkini olla ja tulevat olemaan. Deimosta ei enää voi käyttää vaikka haluaisinkin.

Eksyin ainoalle tutulleni ja mietin miten olen pahoinpidellyt kaikkia maailman tekoälyjä soopallani.

Jatketaan tuumaamista.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin