Counter Strike + muut eeppiset FPS pelit

Kirjat, kirjallisuus ja videopelit
KultaKikkare
Reactions:

Re: Counter Strike + muut eeppiset FPS pelit

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Action Quake 2 tuli pelattua paljon, se oli ennen CS aikaa. Pikkuveli oli Suomen TOP10 ja ite pelasin paljon sen kanssa. Siihen aikaan ei vielä edes oikein haaveiltu työkseen pelaamisesta.

En ole pelannut yli 20vuoteen netti fps, online mp mitä tällä hetkellä pelaan COH2, IRacing VR ja Dirt Rally 2.0 Rallycross VR. En ole kärkikaartia missään noissa.
Be stronger than your excuses
Felix91
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Felix91 »

KultaKikkare kirjoitti: 23 Tammi 2023, 09:04 Action Quake 2 tuli pelattua paljon, se oli ennen CS aikaa. Pikkuveli oli Suomen TOP10 ja ite pelasin paljon sen kanssa. Siihen aikaan ei vielä edes oikein haaveiltu työkseen pelaamisesta.

En ole pelannut yli 20vuoteen netti fps, online mp mitä tällä hetkellä pelaan COH2, IRacing VR ja Dirt Rally 2.0 Rallycross VR. En ole kärkikaartia missään noissa.
Ensimmäisen persoonan pelit ovat todella mielenkiintoisia, mutta en pidä niistä kovin paljon. Ainakin minusta ei ole niin kiehtovaa pelata niitä tietokoneella tai pelikonsolilla. Pidän pelaamisesta VR-laseilla. Poikkeuksena on RUST. Siksi pelaan yleensä tietokoneella jotain kuten Genshin Impact tai Siberia. Mutta pian ilmestyy CS2-päivitys, joten tulen pelaamaan sitä aktiivisesti :)
KultaKikkare
Reactions:

Mihinkähän tän ketjun muut viestit on kadonnut. :shock:
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

KultaKikkare kirjoitti: 20 Kesä 2024, 13:07 Mihinkähän tän ketjun muut viestit on kadonnut. :shock:
Henkka on muiden meriittiensä ohessa ninja. Älä kysele typeriä.
https://hikipedia.info/wiki/Kiltamestari
Jos alkuperäiset ninjat ovat olleet salaisia, niin ei ole muuta keinoa saada tietoa. Kun ryhtyä itse ninjaksi. Ja jos olet ollut aikaisemmassa elämässäsi ninja, niin voit myös sitä kautta saada tietoa.
Ehkä minä olen keksinyt koko ninjutsun? Olenhan Lännen Valkoinen Tiikeri. Ja ehkä sitä kautta tunnen niin vahvasti, että tämä esittämäni asia on oikea.
Jos sinun lähde on länsimainen roskalehti ninjutsun alkuperälle, niin mielestäni olet aika heikoissa kantimissa etsintäsi suhteen.. Kun tosi tieto tulee sisältä.

Tosiaan hän on myös solipsismin riemumaisteri.
Guild can only exist in a person who can act
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

En pidä FPS-peleistä mutta olen pelannut PUBG:ia 5 000 tuntia. Kolmannen persoonan kuvakulmasta.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
KultaKikkare
Reactions:

Kohina kirjoitti: 20 Kesä 2024, 13:58
KultaKikkare kirjoitti: 20 Kesä 2024, 13:07 Mihinkähän tän ketjun muut viestit on kadonnut. :shock:
Henkka on muiden meriittiensä ohessa ninja. Älä kysele typeriä.
https://hikipedia.info/wiki/Kiltamestari
Jos alkuperäiset ninjat ovat olleet salaisia, niin ei ole muuta keinoa saada tietoa. Kun ryhtyä itse ninjaksi. Ja jos olet ollut aikaisemmassa elämässäsi ninja, niin voit myös sitä kautta saada tietoa.
Ehkä minä olen keksinyt koko ninjutsun? Olenhan Lännen Valkoinen Tiikeri. Ja ehkä sitä kautta tunnen niin vahvasti, että tämä esittämäni asia on oikea.
Jos sinun lähde on länsimainen roskalehti ninjutsun alkuperälle, niin mielestäni olet aika heikoissa kantimissa etsintäsi suhteen.. Kun tosi tieto tulee sisältä.

Tosiaan hän on myös solipsismin riemumaisteri.
Ai sekö tän ketjun avas, niin tais ollakin.

Kiltamestarin kaikki viestit poistettiin.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin