Hyvää Uuttavuotta

Tuttu
Reactions:

Hyvää Uuttavuotta

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Luulin, että vuosi 2024 olisi vuosi, jonka aikana monta unelmaa toteutuu.
Mutta tästä tulikin vuosi, joka on opettanut arvostamaan sitä mitä elämässäni on nyt.

Rauhallista ja onnellista Uuttavuotta jokaiselle.
MooM
Reactions:

Re: Hyvää Uuttavuotta

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ollut aika raskas, mutta kiinnostava vuosi. Ensi vuonna on hyvin todennäköisesti tiedossa hautajaisia. Mutta nämä (joista nyt puhun) koskevat ihmisiä, jotka ovat jo yliajalla keskimääräiseen nähden, joten vaikka se on surullista, se on samalla luonnollista.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Loistavaa tulevaa vuotta koko köörille, joo sulle kanssa.
Minun mielestä noin.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 31 Joulu 2024, 17:51
MooM kirjoitti: 31 Joulu 2024, 17:01 Ollut aika raskas, mutta kiinnostava vuosi. Ensi vuonna on hyvin todennäköisesti tiedossa hautajaisia. Mutta nämä (joista nyt puhun) koskevat ihmisiä, jotka ovat jo yliajalla keskimääräiseen nähden, joten vaikka se on surullista, se on samalla luonnollista.
Ilmoittaudun odotuksineni samaan seuraan. Ei varsinaisesti yliaikaa, mutta ei toisaalta aliaikaakaan. Eikä myöskään mitään odottamatonta. Vaan jotain luonnollista, kai. En oikein osaa arvioida. Enkä tiedä onko se olennaistakaan.
Hyvää uutta vuotta kuitenkin.
Kiitos samoin. Ja kaikille muillekin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

On aika hyvästellä vuosi 2024 ja tahdon kiittää kaikkia tiedepalstan asukkeja ja mörököllejä hyvästä seurasta, mielenkiintoisista jutuista ja siitä että olette jaksaneet minun juttujani. Superkiitokset kaikille niille, jotka osallistutte musiikkiaiheisiin äänestyksiin ja haasteisiin.
Hauskaa uudenvuoden aattoa ja hirmu hyvää uutta vuotta 2025 kaikille teille! Olette tärkeitä :sydänsykkii:

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Oli aika huippuja juttuja, mutta vähän raskaitakin. Ei erityisen raskaita kuitenkaan. Selvästi parempi vuosi kuin 2023. Ensi vuodesta pyrin tekemään vielä paremman. Nyt on kieltämättä vähän väsy parin viime kuukauden takia, mutta eiköhän se into sieltä taas löydy, kun vähän lepää ja kevät alkaa tulla.

Ja kaikille hyvää uutta vuotta!
Mene mene tekel upharsin.
Ertsu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Ertsu »

Jos olisin 30 vuotta nuorempi, niin matkustaisin ehdottomasti uudenvuodenmaahan Kiribatiin. Mää oon jotenkin rakastunut siihen maahan, vaikka oon nähnyt vain kuvia.
Paikalla
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Kohtalainen vuosi, jos ei huomioi syksyä. Pari normaalia tiukempaa tautia ja kun toipuminen on näillä vuosilla jo hitaampaa, niin se vähän painaa yleiskuntoa.
Joulukuussa riipaisi pikkusiskon kuolema. Aivosyövän ennuste on aina huono ja pikkusiskolla erityisen huono. Loppu tuli vaan paljon nopeammin, kuin vielä kesällä uskoin.
Oman syöpäläisyyteni viimeinen tarkastus piti olla marraskuussa, mutta jotain sieltä löytyi, mikä pitää vielä varmistaa. Tuskin on pahanlaatuista.

Ei muuta kuin uuteen vuoteen positiivisin odotuksin. Pitää pyrkiä nauttimaan siitä ajasta, minkä vielä täällä käppelehtii.

Hyvää uutta vuotta kaikille palstalaisille.
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Ertsu kirjoitti: 31 Joulu 2024, 19:52 Jos olisin 30 vuotta nuorempi, niin matkustaisin ehdottomasti uudenvuodenmaahan Kiribatiin. Mää oon jotenkin rakastunut siihen maahan, vaikka oon nähnyt vain kuvia.
Jaa-a. Onpa mielenkiintoinen maailman kolkka. Eipä taida suoraa lentoa Helsinki-Vantaalta Kiribatiin tosiaan olla. Miten tonne edes mennnään? Soudetaan itse vai.

Honolulusta pääsee näköjään ainakin ihan lentsikalla.
https://www.fijiairways.com/en-us/fligh ... o-kiribati
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Tomijk
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tomijk »

Kukahan tekisi kansalaisaloitteen ilotulitteiden kieltämisestä, allekirjoitan välittömästi, kun huomaan sellaisen. Loppuisi tuo uudenvuoden koirien ja kissojen kiduttaminen. Itselleni ei ole aloitteen tekoon riittävästi kirjallista lahjakkuutta.
Ertsu
Reactions:

Pattinero kirjoitti: 31 Joulu 2024, 20:13
Ertsu kirjoitti: 31 Joulu 2024, 19:52 Jos olisin 30 vuotta nuorempi, niin matkustaisin ehdottomasti uudenvuodenmaahan Kiribatiin. Mää oon jotenkin rakastunut siihen maahan, vaikka oon nähnyt vain kuvia.
Jaa-a. Onpa mielenkiintoinen maailman kolkka. Eipä taida suoraa lentoa Helsinki-Vantaalta Kiribatiin tosiaan olla. Miten tonne edes mennnään? Soudetaan itse vai.

Honolulusta pääsee näköjään ainakin ihan lentsikalla.
https://www.fijiairways.com/en-us/fligh ... o-kiribati
Kyllä siellä kansainvälinen lentoasema on.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bonrikin_ ... lentoasema
Ertsu
Reactions:

Tomijk kirjoitti: 31 Joulu 2024, 20:16 Kukahan tekisi kansalaisaloitteen ilotulitteiden kieltämisestä, allekirjoitan välittömästi, kun huomaan sellaisen. Loppuisi tuo uudenvuoden koirien ja kissojen kiduttaminen. Itselleni ei ole aloitteen tekoon riittävästi kirjallista lahjakkuutta.
Juu ehdottomasti kaikki iloa tuottava toiminta pitää kieltää. Mulle on jo lapsena opetettu, että kaikki hyvänmakuinen on epäterveellistä ja kaikki mielihyvää tuottava toiminta on haitallista.
Tosimiesten juhannus.jpg
Tosimiesten juhannus.jpg (47.6 KiB) Katsottu 346 kertaa
Koo
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Koo »

Ertsu kirjoitti: 31 Joulu 2024, 20:33
Tomijk kirjoitti: 31 Joulu 2024, 20:16 Kukahan tekisi kansalaisaloitteen ilotulitteiden kieltämisestä, allekirjoitan välittömästi, kun huomaan sellaisen. Loppuisi tuo uudenvuoden koirien ja kissojen kiduttaminen. Itselleni ei ole aloitteen tekoon riittävästi kirjallista lahjakkuutta.
Juu ehdottomasti kaikki iloa tuottava toiminta pitää kieltää. Mulle on jo lapsena opetettu, että kaikki hyvänmakuinen on epäterveellistä ja kaikki mielihyvää tuottava toiminta on haitallista.
Tosimiesten juhannus.jpg
Hei :)
Inspiroiduin kommentoimaan aihepiiriä katsottuani piirrosta, joka sisälsi myös totuuden siemenen. Mutta huumorilla ilmaistuna. Sain kuulla että naisten ulkonäön kehuminen on aina, siis aina, naisten esineellistämistä, toisinaan seksismiä, toisinaan jopa seksuaalista häirintää jo vuonna 1993. Kieltäydyin kulkemasta pää alaspäin ja alistumasta yleiseen misandriaan.
Ertsu
Reactions:

Koo kirjoitti: 31 Joulu 2024, 21:02
Ertsu kirjoitti: 31 Joulu 2024, 20:33
Tosimiesten juhannus.jpg
Hei :)
Inspiroiduin kommentoimaan aihepiiriä katsottuani piirrosta, joka sisälsi myös totuuden siemenen. Mutta huumorilla ilmaistuna. Sain kuulla että naisten ulkonäön kehuminen on aina, siis aina, naisten esineellistämistä, toisinaan seksismiä, toisinaan jopa seksuaalista häirintää jo vuonna 1993. Kieltäydyin kulkemasta pää alaspäin ja alistumasta yleiseen misandriaan.
Mikä on misandria? Kyllä minäkin ruma mies olen, mutta olen ajat sitten oppinut hyväksymään itseni enkä ole koskaan kulkenut siitä syystä pää alaspäin. Eihän noi Tarja Halonen mikään kauneuskuningatar ole eikä Hjallis Harkimo James Bondin näköinen.
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Kuva

Onnea Uudelle Vuodelle kaikille palstan kirjoittajille ja lukijoille!
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin