Hemmitin tinnitus
Hemmitin tinnitus
Jokin aika sitten oli tulehdus korvassa ja sen jälkeen on iskenyt tinnitus.
Jos on taustamelua, niin silloin ei haittaa, mutta kun on hiljainen ympäristö, niin sitten vinkuu molemmissa korvissa.
Jos on taustamelua, niin silloin ei haittaa, mutta kun on hiljainen ympäristö, niin sitten vinkuu molemmissa korvissa.
Re: Hemmitin tinnitus
Oletko tehnyt nenästä sieraimet kiinni puhallus ja nielaisu konstit?
Tai onko niska jumissa?
Tai onko niska jumissa?
-
Rahikainen
- Reactions:
Paska nakki.
Mulla on ollu jo 30 vuotta, pakko olla joku toosa meluamassa ko menee nukkuu.
Ei lähde Susan tempulla.
Ei lähde Susan tempulla.
Ei varmasti lähde jos on meluvammasta kyse.
Mutta jos on niskajumi, niin lähtee niskajumpalla tai -niksautuksella.
Flunssan / tulehduksen jälkeen voi lähteä mainitsemillani tempuilla.
Mulla on meluvamma tinnitus ja toisinaan tinnitus pahenee tuntuvasti.
Toisinaan lähtee tuo pahentunut osio niskajumpalla ja toisinaan tuolla toisella.
Nuo tinnitukset ei kyllä ole muuten vaivanneet, mutta joskus heikentää kuulemista.
Kotonahan se on joskus ihan hyväkin.
Ja voi käyttää tinnitusta tekosyynäkin kuulemattomuudelleen.
Tuohan siinä onkin vittumaista, kun muutenkin nukkuu huonosti ja sitten siihen vielä tämä vinkuna päälle.Rahikainen kirjoitti: ↑29 Tammi 2025, 22:56 Paska nakki.
Ei lähde Susan tempulla.
Pitää kokeilla, jos jättäis vaikka töllön päälle, jos se peittäis tän hemmetin soidinmenot korvassa.
Tuttu kaveri, huutaa kuin pieni suihkumoottori 24/7, onneksi ei nukkuessa eikä metelissä haittaa, eikä oikein muutenkaan kaikkeen kun tottuu, antaa paskan viheltää.
Melusta varmaan tullut, muutama kunnon kahajdus tullut korville, kerran kaveri ampui haulikolla muutaman kymmen sentin päässä korvasta ja intissä 100mm tykillä pari kertaa parinkymmenen metrin päästä takaa yli rättilaukauksia.
Oli T-55 vaunun vääpelillä hölmistynyt ilme kun avasi luukun vaunusta, "saatana siinäkö te olette, varoetäisyys on 150m." Sanoin että anna palaa vaan, oli kuulkaas tekemisen tuntua.
Melusta varmaan tullut, muutama kunnon kahajdus tullut korville, kerran kaveri ampui haulikolla muutaman kymmen sentin päässä korvasta ja intissä 100mm tykillä pari kertaa parinkymmenen metrin päästä takaa yli rättilaukauksia.
Oli T-55 vaunun vääpelillä hölmistynyt ilme kun avasi luukun vaunusta, "saatana siinäkö te olette, varoetäisyys on 150m." Sanoin että anna palaa vaan, oli kuulkaas tekemisen tuntua.
Minun mielestä noin.
Voi joskus johtua jännityksestä leuoissa. Voisi auttaa kun vääntelee alaleukaa oikealta vasemmalle ja vasemmalta oikealle. Kuin matkisi lehmän märehtimistä.
Tyyppäsin tuota taktiikkaa.
Otin nenästä kiinni ja puhalsin.
Eka puhalsin kylläkin suun kautta, ei tuntunut missään.
Sitten puhalsin nenän kautta, tai siis yritin, tuli ilmaa toisesta korvasta ulos ja pieru.
Ja vähän rupes pyörryttää?
Taisin tehä väärin...?
Tuota pierua voinee pitää lupaavana oireena.
Jatka "voimistelua" eri variaatioilla.
Pyörrytys voi johtua hyperventilaatiosta.
Jatka "voimistelua" eri variaatioilla.
Pyörrytys voi johtua hyperventilaatiosta.
No minullakin kaveri ampui haulikolla lähellä korvaa. No se vähän aikaa vaan vitutti korvat lukossa. Haulikolla ampuminen muuten iskee siihen toiseen korvaan joka ei ole perän takana.
No siulla on reikä rumpukalvossa, eikös korvalääkäri kertonut reiästä?
Ei minusta oikein miestä tullut, semmoinen pojanketale vain, parta kuitenkin kasvaa hyvin.
Minun mielestä noin.