Vanhan ajan rokkifestarit. Olet promoottori. Mitkä bändit haluaisit festareillesi ja voit halutessasi laittaa vuosiluvunkin että miltä aikakaudelta saapuvat esiintymään juhliisi. Valitse vähintään 4 ja enintään 10 bändiä.
Ehdokkaat:
Vanhan ajan rokkifestarit
Vanhan ajan rokkifestarit
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Vanhan ajan rokkifestarit
Deep Purple, Black Sabbath, The Cult, Budgie, Rainbow, Judas Priest, Mötothead, Queen, Lynyrd Skynyrd, Nirvana.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Mun festari olisi vuonna 1970, ja se olisi yhden päivän ja illan kestävä tapahtuma, jossa olisi 5 esiintyjää. Konsepti siis sama kuin esim. 80-luvulla pidetyissä Monsters of Rock tapahtumissa.
Keikan aloittaa yhtye nimeltä Mountain (joka ei ole sun listalla), joka muuten esiintyi siellä vuoden 1969 legendaarisella Woodstock festarilla, ja tämä biisi/video on omistettu tuolle festivaalille:
1. Esiintyjä: Mountain
2. Esiintyjä: Status Quo
3. Esiintyjä: Free
4. Esiintyjä: Black Sabbath
5. Esiintyjä: Led Zeppelin
Noiden videoiden avulla varmaankin pääsee siihen oikeaan fiilikseen, joka tuolla festarilla olisi ollut!
Keikan aloittaa yhtye nimeltä Mountain (joka ei ole sun listalla), joka muuten esiintyi siellä vuoden 1969 legendaarisella Woodstock festarilla, ja tämä biisi/video on omistettu tuolle festivaalille:
1. Esiintyjä: Mountain
2. Esiintyjä: Status Quo
3. Esiintyjä: Free
4. Esiintyjä: Black Sabbath
5. Esiintyjä: Led Zeppelin
Noiden videoiden avulla varmaankin pääsee siihen oikeaan fiilikseen, joka tuolla festarilla olisi ollut!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Oh, kattauksesta saa heti omalla levylautasella 80-luvulla pyörineitä (tai no osa tuli kasetilta). Vaikkapa:
Queensrüche
King Diamond
Megadeth
Manowar
Lisäksi sitten Dream Theater, jota kuuntelin vähän myöhemmin
Queensrüche
King Diamond
Megadeth
Manowar
Lisäksi sitten Dream Theater, jota kuuntelin vähän myöhemmin
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon