Henkilökohtaisia kysymyksiä

Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Henkilökohtaisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tänne saa esittää mutta pakko ei ole vastata.

Kuinka pitkät jalat teillä on? Mikä on etäisyys vyötäröltä maahan ilman kenkiä?

104 cm Olipa hankala mitata tuollaisella työmaamittarilla.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Re: Henkilökohtaisia kysymyksiä

Millaisessa äänimaailmassa viihtyisitte parhaiten juuri nyt. Miettikää silmät kiinni, en kysy kauneudesta vaan äänistä. esim Meri, millainen meri ranta vai aava, myrsky vai tyven?
Metsä, millainen metsä, kuusimetsä kuulostaa eriltä kuin lehtipuumetsä? Kaupunki, öinen vai päiväinen jne...

Minä haluaisin istua auton takapenkillä pään nojatessa ikkunaan ja kuunnella hiljaisella auton vaimeita ajoääniä, ohi kiitäviä viuhahduksia muista autoista joku Dire Straitsin vaikkapa telegraph road hiljaisella taustamusiikkina. Yöajelulla, ehdottomasti yöllä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Millaiseksi muutut kun suutut?
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Millaiset juhlat järjestäisit jos sinulle annettaisiin juhliin käytettäväksi 20000€? Pakko siis käyttää juhliin rahat.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin