OlliS. Osallistuminen foorumilla

Pitäiskö OlliS:n saada tuoda kehiin omia aivoituksia meidän palstallamme?

Ei!
3
10%
Antaa palaa sitäkin Ollin muodossa.
23
77%
Kyllä, lopulliset bannit nyt!
4
13%

Ääniä yhteensä: 30

deep purpose
Reactions:
Viesti:

OlliS. Osallistuminen foorumilla

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

En edes kysyny muitten mielipiteitä kun ette osaa tätä muutenkaan hyvin.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Kohina
Reactions:

Re: OlliS. Osallistuminen foorumnilla

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Ignoressa niin ei haittaa.
Guild can only exist in a person who can act
Stalker
Reactions:

Re: OlliS. Osallistuminen foorumilla

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Ollin mielipiteet selvästi kiinnostavat palstalaisia.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Stalker kirjoitti: 04 Huhti 2025, 22:29 Ollin mielipiteet selvästi kiinnostavat palstalaisia.
En äänestänyt. Kun keskustelu alkaa olla ohi, äänestän nähdäkseni tulokset.

Olli aktivoi keskusteluja mielipiteillään, joita voisi pitää trollauksena, jos ei tuntisi Ollia. Mutta tosissaan hän varmaan on. En uskoa, että hänen mielipiteensä varsinaisesti kiinnostaisivat montaakaan keskustelijoista. Pantteri ei näköjään pääse pilkuistaan, joten tauotukset eivät asiaa korjaa. Lisäarvoa tai uusia ajatuksia Ollin saarnat eivät minun mielestäni palsalle tuo, mutta bittejähän nettiin mahtuu.
Saako palstalla olla myös yksi samaa jargoniaan toistava saarnaajaa, on moderaattorien ihan itse päätettävä. Minä tyydyn siihen päätökseen.
OlliS
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Tyydyn päätökseen, mikä onkin, mutta asdf ainakin on liika jyrkkä ja puolueellinen. Eikö se ole selvää?

Jos ei haluta, menen pois. Haluan noudattaa sääntöjä.
https://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Mielletsäni OlliS ei ole ongelmainen foorum-jäsen jolle pitäisi jatkuvasti antaa bännit. Hän on kristitty mies jolla on uskonnollisia mielipiteitä ja monessa paljon mielenkiitoisempi henkilö kuin monet "raaka-ateistit" ovat. Se sota uskonnollisuutta vastaan vois olla tosin olla agnostista, sen sijaan että olisi täys-uskonnollista. Mutta minä agoistikkona taas en pidä teistä täys-ateisteistakaan niin bännäänkö teidät kaikki sen semmoiset nyt?
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Näettekö pylväinä tai numeroina piilotustilastot? Luulisin ollin olevan suosituin nimi vihamieslistalla, koska ei kai kukaan täyspäinen jaksa lukea samaa viestiä loputtomasti uudestaan jokaisessa ketjussa.

En siis kysy siksi että tahtoisin tietää numerot. Ja kultasijasta olen aika varma.
Can I pet that dog?
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Ollin mekin ansaitsemme. Sananvapauden nimissä Olli takaisin kehiin, ilman mitään muttia, muuten teen valituksen palstan syrjivästä toiminnasta tasavertaisuusvaltuutetulle ja oikeusapumiehelle.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Stalker
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Minimus Yahves kirjoitti: 04 Huhti 2025, 22:59 Näettekö pylväinä tai numeroina piilotustilastot? Luulisin ollin olevan suosituin nimi vihamieslistalla, koska ei kai kukaan täyspäinen jaksa lukea samaa viestiä loputtomasti uudestaan jokaisessa ketjussa.

En siis kysy siksi että tahtoisin tietää numerot. Ja kultasijasta olen aika varma.
Vaikka ei Olli olisikaan ignore-listalla, ei hänen aivoituksiaan ole pakko lukea, minua ainakin naurattaa muiden reagointi Ollin postauksiin.
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Minimus Yahves kirjoitti: 04 Huhti 2025, 22:59 Näettekö pylväinä tai numeroina piilotustilastot? Luulisin ollin olevan suosituin nimi vihamieslistalla, koska ei kai kukaan täyspäinen jaksa lukea samaa viestiä loputtomasti uudestaan jokaisessa ketjussa.

En voi tietenkään vaikuttaa siihen että kuinka monta foorumilaista on laittanut Ollin ignore listalle, mutta tää palsta on mun nimissä ja itse suon hänelle uskonvapauden ja sen että voi kertoilla omia ajatuksiaan täysin vapaasti, niinkuin te ateistitkin näköjään itselleen suotte.
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kyllä maailmaan mölyä mahtuu, ei siinä.
Jossain vaiheessa ollin sananvapaus satuttaa ollia itseään. Paremoi se olisi ollin käyttää aikansa ihan muuhun kuin tänne kirjoitteluun, mutta ei kai se pystyisi enää muuttumaan, vaikka yrittäisi.
Can I pet that dog?
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Ollille toisaalta terveisiä että kerro julistuksesi agnostisesti että olisi asiat ymmärrettäviä.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

"Antaa palaa sitäkin Ollin muodossa."

Juu annetaan nyt vaan mormonin julistaa sanomaansa ja se on viestin lukijasta kiinni miten siihen suhtautuu. Vähän niin kuin savolaisten kanssa jutellessa, että vastuu jää kuulijalle...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Palsta vaatii mielestäni väriläiskiä. OlliS on yksi sellainen henkilö. Siinä mielessä joskus hiukan harmittaa, että jotkut näistä vähän turhankin värikkäistä tyypeistä ovat häipyneet palstoilta. Mutta toisaalta ymmärrän senkin, että liika provotrollailu on vain liikaa ja sillä siisti.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Hä? Mulla ei ole ketään teistä bannissa ja Ollin jorinat mahtuu tänne aivan yhtä hyvin kuin muittenkin.

Vaikka väärässä te kaikki olettekin :D
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin