Päivän hypoteettinen mielikuvitusskenaario - valitse sormus

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen

Minkä sormuksen valitset?

Sormuksen jossa on sydän
0
Ei ääniä
Sormuksen jossa on kello
2
33%
Sormuksen jossa on ystävälliset kasvot
0
Ei ääniä
Sormuksen jolla on aivot
4
67%
En halua mitään sormuksista. En osaisi elää sormuksen vaatimalla tavalla.
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 6

Kissatäti
Reactions:

Päivän hypoteettinen mielikuvitusskenaario - valitse sormus

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Päivän hypoteettinen mielikuvitusskenaario.
Velho antaa sinun valita neljästä sormuksesta. Saat valita vain yhden. Minkä sormuksen valitset?

Nämä sormukset toimivat vain sinuun, etkä voi yrittää varastaa tai valtaa käyttämällä saada hallintaan muita sormuksia. Jos teet niin, ne tuhoutuvat itsestään. Et voi käyttää aikaa palataksesi takaisin ja valitaksesi toisen sormuksen.
-
1. Ensimmäisessä sormuksessa on sydän. Kun sormusta käytetään sydän ulospäin, se imee itseensä pikkuhiljaa, vähäisiä määriä, kaikkien ja kaiken elävän ympärilläsi olevien olentojen ja kasvien terveyttä 15 metrin säteellä. Kun sormusta käytetään sydän sisäänpäin, se säteilee ulos parantavaa terveyttä, joka parantaa sekä vanhoja että uusia, niin fyysisiä kuin henkisiäkin vammoja 15 m säteellä. Sormusta ei voi laittaa pois päältä.
-
2. Toisessa sormuksessa on kello. Kääntämällä rengasta oikealle siirrytään kuusi kuukautta eteenpäin tulevaisuuteen. Kääntämällä sitä vasemmalle siirrytään kuusi kuukautta taaksepäin menneisyyteen. Voit käyttää sitä useasti peräkkäin ja matkata monta kertaa 6 kuukautta kerrallaan.
-
3. Kolmannessa sormuksessa on ystävälliset kasvot. Kun sormusta käytetään, kaikki 15 metrin säteellä olevat pitävät sinusta välittömästi ja tulevat ystäviksesi. Voit myös antaa heille ideoita toimia, ja he pitävät toimiessaan ideaa omana ajatuksenaan. Voit toimia esim. politikkojen, lobbarien ja niin edelleen ”kannustamisisessa” paremman ja epäitsekkäämmän toiminnan puolesta tai muuta maailmoja mullistavaa.
-
4. Neljännellä sormuksella on aivot. Sen avulla voit oppia minkä tahansa taidon, jolle altistut, joko lukemalla sen kirjasta tai katsomalla sen tekemistä. Opit väkisinkin myös taitoja, joita et tarvitse tai haluaisi oppia.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Päivän hypoteettinen mielikuvitusskenaario - valitse sormus

Otan aivosormuksen :D Muut tuntuvat aika vaativilta. 1 sormus olisi oikealla osaavalla käyttäjällä paljon hyvää aikaansaava.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Vaikuttaako sydänsormus käyttäjäänsä? Jos parantaa muita ottaako silloin damagea itse ja päin vastoin?

Varmaan ottaisin aivot, kun pidän tietämisestä ja osaamisesta. Sydämestä voisi olla kanssa hyötyä, jos se ei toimi niin, että itse kärsii jos parantaa muita. Kello ja kasvot vaikuttavat vaarallisilta. Ajassa matkaamisessa on monta mahdollisuutta sössiä asiat pahemmin kuin pahasti enkä tiedä miten reagoisin siihen että olisin suosittu. Sekin voisi olla addiktoivaa ja turmiollista, niin kuin useimmille on.
Kissatäti
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 08 Touko 2025, 17:22 Vaikuttaako sydänsormus käyttäjäänsä? Jos parantaa muita ottaako silloin damagea itse ja päin vastoin?

Varmaan ottaisin aivot, kun pidän tietämisestä ja osaamisesta. Sydämestä voisi olla kanssa hyötyä, jos se ei toimi niin, että itse kärsii jos parantaa muita. Kello ja kasvot vaikuttavat vaarallisilta. Ajassa matkaamisessa on monta mahdollisuutta sössiä asiat pahemmin kuin pahasti enkä tiedä miten reagoisin siihen että olisin suosittu. Sekin voisi olla addiktoivaa ja turmiollista, niin kuin useimmille on.
Ei se on sormus josta voima tulee, ei kantaja. Sormus ei vaikuta kantajaan vain muihin 15 metrin säteellä.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Aikamatkustus-sormus mulle :P
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

"Sormuksen jolla on aivot" juu tarttis saada lisää aivokapasiteettiä...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin