Kansainvälinen kissanpäivä

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Kansainvälinen kissanpäivä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kansainvälistä kissanpäivää vietetään joka vuosi 8. elokuuta. Teemapäivän tarkoitus on kiinnittää huomiota kissojen hyvinvointiin ja lisätä tietoisuutta kodittomista kissoista.

Päivän viettämisen aloitti vuonna 2002 kansainvälinen eläinsuojelujärjestö International Fund for Animal Welfare. Nykyisin päivän järjestämisvastuu on brittiläisellä International Cat Care -yhdistyksellä, joka on pyrkinyt parantamaan kotikissojen terveyttä ja hyvinvointia maailmanlaajuisesti vuodesta 1958 lähtien
Lähde - Wikipedia

Laitetaan tänne kissojemme kuvia, kissa videoita ja tarinoita ja kerrotaan kissoistamme.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Tässä viettää kissanpäiviään minun Milli.
millinukkuusopostipieni.jpg
Kattila on hauska leikkipaikka
milli-kattilassapieni.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Elämänsankari
Reactions:

Re: Kansainvälinen kissanpäivä

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Milli on kaunis tyttö.

Minulla ei ole kissaa, 2 on ollut kyllä aikoinaan mutta jäivät tyttöystävälle aikoinaan kun erottiin. Muut eläimet mulle.

Ei ole kuvia, se harmittaa suuresti. Aika heistä on toki jo jättänyt mutta mielessä tytöt ikuisesti pysyvät, ja sydämmessä.

Oon aina pärjänny kissojen kanssa paremmin kuin koirien, ehkä siksi et ne on niin itsenäisiä yms ja itsekin olen sellainen luonteeltani. Ja onhan ne myös pirun hyvän näköisiä sekä hassun hauskoja.
Elämänsankari
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Käyn mä kyllä yhtä tyttöä välillä kaitsemassa, veljen kissa nykyään kun hänet adoptoi. Veljen kaveri kuoli yllättäen ennen aikojaan ja kaveri oli kotia vailla.

Huono kuva kyllä..
Liitteet
20230731_062130.jpg
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Marie.jpg
Hän on Marie Curie. Neiti Marie Curie. Valloittava persoona.
Mene mene tekel upharsin.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

asdf kirjoitti: 08 Elo 2025, 14:52 Marie.jpg

Hän on Marie Curie. Neiti Marie Curie. Valloittava persoona.
Oi mikä kaunotar ja hieno nimi!!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin