Minkä laukun valitset? Itsellesi tai miehet naiselle lahjaksi. Valitkaa niin ettette lunttaile hintoja. Kerron sitten mitä valintanne maksaa. Tässä on monen hintaista laukkua.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
MooM kirjoitti: ↑06 Syys 2025, 15:43
Mä en juuri käytä käsilaukkuja, varsinkaan isoja. Mutta tuo 10 on nätti ja hyvän värinen. 8 on kätevän ja klassisen näköinen.
Käsilaukku on saatava olalle ja sen verran pitkällä hihnalla, ettei se ole kainalossa. Mutta mielummin kannan tavarat repussa.
Minä tykkäsin näistä kaikista 10 tiedot tulikin jo mutta 8 on ihan kohtuu hintainen:
Odense olkalaukku ruskea €199,00
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Numerot 1 ja 6 miellyttävät, sopivan kukkaisia ja sopivan kokoisia. Eihän käsilaukun tarvii mikään tavaratalo olla, joten noista vaihtoehdoista numero 1.
marjatta1 kirjoitti: ↑06 Syys 2025, 16:14
Laukku numerossa 4 viehätti silmää. Nahkassa sen salaisuus ja sen työstämisessä...ei liene mikään merkkilaukku jam tuskin kovin on kalliskaan?
Marjatan laukku on
Visby exclusive
Kasviparkittu olkalaukku
Utua
Ihana nahkainen satulalaukku, valmistettu kasviparkitusta nahasta!
229,00 €
Tuttu kirjoitti: ↑06 Syys 2025, 16:15
Numerot 1 ja 6 miellyttävät, sopivan kukkaisia ja sopivan kokoisia. Eihän käsilaukun tarvii mikään tavaratalo olla, joten noista vaihtoehdoista numero 1.
Tutulle kaunis laukku
1 on Butterfly Garden Mini Lea Bag €165.00
6 olisi ollit
Jackie 1961 leather handbag Gucci 1495 €
Merkki ilmeisesti maksaa jälkimmäisessä.
Nelosen minäkin valitsisin noista malleista ja värikin on mieleiseni. (Vaikka laukkuja mulle on vuosien saatossa kertynyt niin paljon, että on ollut kelle on kelvannut, jo antaakin. Kaupanpäällisiä enimmäkseen, Kotiliedeltä ja YR:lta.)
marjatta1 kirjoitti: ↑06 Syys 2025, 16:14
Laukku numerossa 4 viehätti silmää. Nahkassa sen salaisuus ja sen työstämisessä...ei liene mikään merkkilaukku jam tuskin kovin on kalliskaan?
Kuten minunkin. Omaani laukun muodon & värin yhdessä sopivan hyvin syksyyn. Arvelin materiaalin ja aukottomuuden pitävän myös sadetta + kiinn.mekanismin ansiosta laukun sisällön jäävän myös ns. taskuvarkailta rauhaan! Kuten huomaat - harkitsin tositarkkaan.