Kumpi voittaa - ketju kaikkien osallistua
Kumpi voittaa - ketju kaikkien osallistua
Tänne saa laittaa kaksi mitä vain ja kysyä kumpi voittaa ja miksi? Perustelujen kera vastataan kysymyksiin.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kumpi joskus aikoinani tekemistäni taidetöistä voittaa?
Enkelten sukua Rakastavaiset
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kumpi joskus aikoinani tekemistäni taidetöistä voittaa?
Enkelten sukua Rakastavaiset
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Kumpi voittaa - ketju kaikkien osallistua
varastettu:
Jumala vai Lucky Luke
Jumala keksi valon, mutta Lucky Luke on varjoaan (valoa nopeampi)
Kumpi siis voittaa, jos nämä ottavat kaksintaistelun, eikä Jumala käytä epärehellisiä keinoja?
Jumala vai Lucky Luke
Jumala keksi valon, mutta Lucky Luke on varjoaan (valoa nopeampi)
Kumpi siis voittaa, jos nämä ottavat kaksintaistelun, eikä Jumala käytä epärehellisiä keinoja?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
ja keskustelua, kumpi voittaa, lada vai tyttöystävä.
https://ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=16508
https://ladakerho.fi/ladaboard/viewtopic.php?t=16508
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Ja noista ykkönen, vaikka poistaisin sen sydämen, kun en tykkää symboleilla yliselittämisestä. Kakkosessa nainen näyttää kaatuvan tai jopa pakenevan, ja oranssit kukat (?) saa näyttää käsiltä, niin että mies käpälöi naista pervosti kumartuneena. Ja sen tukan pitäisi valahtaa alas.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
- Bored
- Reactions:
Ylempi. Sydän ja ne kuuluisat... Jätän sanomatta. Lämpimät värit. Hieno juttu myös että kasvoissa on vastaväriä eli sinistä. Oikeastaan pidän kummastakin hyvin paljon mutta jos on ihan pakko valita niin 1.
Ylempi.
Kasvotkin ovat tuossa varsin onnistuneet. Niistähän minä usein urputan.
Hmm... voisin kyllä olla MooMin kannalla tuossa sydän-asiassa.
Kasvotkin ovat tuossa varsin onnistuneet. Niistähän minä usein urputan.
Hmm... voisin kyllä olla MooMin kannalla tuossa sydän-asiassa.
Kiitos kommentoineille. Kyseessä on työt jotka tein en edes muista milloin. Vuosia sitten kuitenkin. Katson jos pystyn poistamaan melkein enkeliltä sydämen
Hurjan kuulosta. Etsin vanhojen töitten kautta inspiraatiota kun nyt tuntuisi hieman siltä että voisi alkaa taas räpeltämään jotain kuvaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Pilvipouta
- Reactions:
Enkelten sukua voittaa. Se on jotenkin raikkaampi ja positiivisempi. Tuossa alemmassa ajatukset menevät suoraan jostain syystä karkeaan ... öh ... noh, tiedättehän 
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Pahan pistit. vastaan Aatami Korpi !
Kiitos mielipiteestä. Kiva että tykkäsit ensimmäisestä. Onhan se vähän rietasPilvipouta kirjoitti: ↑18 Syys 2025, 16:26 Enkelten sukua voittaa. Se on jotenkin raikkaampi ja positiivisempi. Tuossa alemmassa ajatukset menevät suoraan jostain syystä karkeaan ... öh ... noh, tiedättehän![]()
-
Pilvipouta
- Reactions:
Noista väkivaltaisista, rumista miehistä en osaa valita voittajaa 
-
Pilvipouta
- Reactions:
Entäs kumpi voittaa; Turku vai Tampere?
Tampere.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Isä oli Tampereen läheltä kotoisin joten siellä on tullut pyörittyä. Turussa olen käynyt vain kaksi kertaa ja vaikka mukavalta kaupungilta vaikuttikin vastaan Tampere.
Pistetään vastakkain kaksi työtä joista itse pidän. Pitäminen ei ole välttämättä hyvä kun pitäisi olla itsekriittinen. Kertokaa mielellään myös mikä töissä häiritsee eniten.
Teoksen tiedot:
Teoksen nimi: Keiju
Vedosnumero 1/10
Valmistusvuosi: 2023
Omistuksessa (Pirkkalassa)
Koko: 90cm*120cm
Materiaali: Taide-canvas kiilakehyksissä
Tekniikka: Digitaalinen Grafiikka/sekatekniikka
Vedostaja: Dekoa
Teoksen tiedot:
Teoksen nimi: Lampi sarja: Öinen puutarha
Vedosnumero 1/10
Koko: 75cm*100cm
Omistuksessa (Kokkolassa)
Teoksen tiedot:
Teoksen nimi: Keiju
Vedosnumero 1/10
Omistuksessa (Pirkkalassa)
Koko: 90cm*120cm
Teoksen tiedot:
Teoksen nimi: Lampi sarja: Öinen puutarha
Vedosnumero 1/10
Koko: 75cm*100cm
Omistuksessa (Kokkolassa)