Kumpi versio Leenan uni taulusta on parempi?

Maalaukset, grafiikat, runot ja muut taiteet

Kumpi voittaa?

1
4
100%
2
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 4

Kissatäti
Reactions:

Kumpi versio Leenan uni taulusta on parempi?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kumpi on parempi? Pieniä eroja! Uteliaisuudesta kysyn teidän mielipidettä koska työn tilaaja kuitenkin päättää.

Versio 1
Kuva

2. versio
Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
MooM
Reactions:

Re: Kumpi versio Leenan uni taulusta on parempi?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Eka. Tykkään, kun jutut sulautuu toisiinsa. Naisen kuuluukin olla vähän utuinen rajoiltaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kissatäti
Reactions:

MooM kirjoitti: 01 Loka 2025, 14:31 Eka. Tykkään, kun jutut sulautuu toisiinsa. Naisen kuuluukin olla vähän utuinen rajoiltaan.
Hienoa!! Olit samaa mieltä kun työn tilaaja!! :D Kiitos MooM!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Ykkösen katsoin paremmakai, vähän oli eroavaisuukaia ja lähinnä taustan takia pidin ensimmäistä parempana.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Minäkin tykkään enemmän tuosta ykkösversiosta.
Kissatäti
Reactions:

Kiitos paljon kaikille mielipiteistä ja kommenteista! .

Jaksaisiko kukaan heitellä minulle ideoita seuraavaan taidetyöhön. Tein jo naisen kasvojen sivuprofiilin sillee ei kovin tarkasti. MUTTA sitten ajattelin että teenkin sille jonkin eläimen kehon että olisi jotain uutta. Aluksi mieleeni tuli leijona, mutta en oikein tiedä. Kentauria en missään nimessä halua tehdä vaan jokin muu kuin hevonen. Mutta niin kuitenkin että siitä tulee mielikuvitusolento. Aloitin työstämään kasvoja sinisellä värillä mutta nyt siitä tulee vähän mieleen avatarelokuvan hahmo. Mikä eläin olisi mielenkiintoinen naisen päällä ja minkä värisen / sävyisen teen hahmosta jolla ei vielä ole nimeä. Laitan sivuprofiilin alun teille ihmeteltäväksi.
leijonanaisnen.jpg
Pilvipouta
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pilvipouta »

Meduusa tai mustekala. Värisävyiksi sellaista luonnollisen pastellin vaalean violettia ja siihen sopivaa.
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Kissatäti
Reactions:

Pilvipouta kirjoitti: 01 Loka 2025, 19:25 Meduusa tai mustekala. Värisävyiksi sellaista luonnollisen pastellin vaalean violettia ja siihen sopivaa.
:D Todella vaikean keksit! Eihän niillä ole päätä jonka tilalle laittaa naisen pään :D Mustekalan sivuprofiili hmm.. Pitää pohtia. Mustekalaan näistä tarttuisin minun taidoillani mieluummin mutta jään harkitsemaan vielä. En tiedä osaisinko.
Pilvipouta
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pilvipouta »

Kissatäti kirjoitti: 01 Loka 2025, 19:29
Pilvipouta kirjoitti: 01 Loka 2025, 19:25 Meduusa tai mustekala. Värisävyiksi sellaista luonnollisen pastellin vaalean violettia ja siihen sopivaa.
:D Todella vaikean keksit! Eihän niillä ole päätä jonka tilalle laittaa naisen pään :D Mustekalan sivuprofiili hmm.. Pitää pohtia. Mustekalaan näistä tarttuisin minun taidoillani mieluummin mutta jään harkitsemaan vielä. En tiedä osaisinko.
Ajattelin, että noi hiukset voisi olla meduusa tai mustekala, kun ei tuossa alkuperäisessäkään kroppaa ole. Entäs kroppa merihevoselta? Ei olisi ihan kentauri mutta kuitenkin pieni vinkki siihen suuntaan :D
It's the start of a brand new day, and I'm off like a herd of turtles.
Kissatäti
Reactions:

Pilvipouta kirjoitti: 01 Loka 2025, 20:05
Kissatäti kirjoitti: 01 Loka 2025, 19:29
Ajattelin, että noi hiukset voisi olla meduusa tai mustekala, kun ei tuossa alkuperäisessäkään kroppaa ole. Entäs kroppa merihevoselta? Ei olisi ihan kentauri mutta kuitenkin pieni vinkki siihen suuntaan :D
Se voisi olla jännä! :D
JeeSe
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Sammakko tietysti.
Ja prinssinakki.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Onko tämä taas joku Facebook juttu?? En näe mitään kuvia vaan tämän. Tuon alemman teoksen myöhemmin ketjussa kyllä näen.
Liitteet
Kissatäti.png
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Teddy
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Minäkin liityn ykkösen kannattajien joukkoon.
Minusta se on salaperäisempi kuin kakkonen, ja se on hyvä se.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kumpikin mulle on aika salaperäisiä kun on pelkkää mustaa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Tyttärentyttäreni on ilmeisesti ainakin jonkin verran taiteellisesti lahjakas (nti. ihan kohta 18 v.); on ainakin saanut jotain jo netissä myydyksi. Hän ihastui kuvakieleesi ja hänenkin mielestään ykkönen oli parempi.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin