Älkää ottako tätä vakavasti
Missä kaikkialla olet suudellut ... osa 2
Missä kaikkialla olet suudellut ... osa 2
Missä kaikkialla olet suudellut 1 pojo - harrastanut hyvin läheistä kanssakäyntiä kumppanisi kanssa 2 pojoa. Tämän listan pitäisi herättää ideoita, koska minulla oli todella hauskaa kootessani sitä. Aloitettuani en voinut lopettaa, näitä tulee vielä muutama äänestys
Montako pojoa saat?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Missä kaikkialla olet suudellut ... osa 2
En nyt ihan tarkkaan muista mitä nuoruudessa rietasteltiin, mutta varmaan noin 13 pistettä.
Minä voitin sinut 1 pisteellä
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Nyt kyllä oikein hävettää oma (ja kumppanin) mielikuvituksettomuus - vain 12 pojoa. 
5 pojoa luettelosta, mutta tuosta listalta puuttui muutamia kohteita joissa on tullut pussattua, laivalla, ravintolassa ja hiihtomajalla...tai sitten en vain enää muista missä on tullut pusuteltua...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
-
Elämänsankari
- Reactions:
No nyt tuli peräti 10, täyden kympin mies siis.
Ja hyvin vaatimaton.
Lämpimällä auton konepellilläkin olen, mutta silloin ei satanut. Ja vielä kirkon pihassa uskovan tytön kanssa seksiä, suuren synnin teimme. Nykyiselle emännälle en ole tuota kertonut enkä kerro, en usko että hyväksyisi asiaa. Ja onhan siitä kauan eikä kaikkea tarvi menneestä edes kertoa.
Oi aikoja, oi muistoja.
Ja hyvin vaatimaton.
Lämpimällä auton konepellilläkin olen, mutta silloin ei satanut. Ja vielä kirkon pihassa uskovan tytön kanssa seksiä, suuren synnin teimme. Nykyiselle emännälle en ole tuota kertonut enkä kerro, en usko että hyväksyisi asiaa. Ja onhan siitä kauan eikä kaikkea tarvi menneestä edes kertoa.
Oi aikoja, oi muistoja.