Ensinnäkin Marin on pääministeri ja Rydman kansanedustaja. Toisekseen Marinin sekoilusta on julkisuuteen vuotanutta videomateriaalia mitä taas Rydmnista ei ole. On vain sana sanaa vasten missä Rydman on vahvoilla koska hänellä on kaikki viestiketjut tallessa. Mutta eiköhän edelleenkin mennä oikeusvaltion periaatteiden mukaisesti eli syytön kunnes toisin todistetaan. Kuka tahansa voi väittää mitä tahansa kun kerran asiaa ei pystytä todistamaan. Uskallan jopa lyödä vetoa että jos Rydman olisi vihreiden poliitikko niin koko kohua ei olisi edes syntynyt.
Nykyään tuntuu siltä että kaikki poliittiset vastustajat leimataan heti oli asiassa perää tai ei. Sitten on vielä tämä käsite ahdistava käyttäytyminen. Jopa minultakin on joskus kysytty naisten puolesta suoraan että lähdettäisiinkö paneen. Vaikka en lähtenytkään koska olin naimisissa niin en kyllä kokenut sitä ahdisteluna vaan olin lähinnä otettu siitä että kelpaisi muillekin kuin vaimolle. Mutta jos minä olisin julkisuuden henkilö ja kysyisin hienovaraisesti että mentäisiinkö meille ja oltaisiin alasti niin kyseessä onkin jo seksuaalinen ahdistelu. Tasan ei mene nallekarkit.
Miten helvetissä ihmiset voi pariutua jos ei vastakkaiselta sukupuolelta saa kysyä että olistko mun kanssa sillai? Ja vaikka olenkin jo yli 50 niin olen varmaan täysi perverssi jos pääsääntöisesti koen parikymppisen naisen haluttavammaksi kuin kuuskymppisen? Anyone?