Toisin sanoen Marjatta ei tiedä onko Raamatussa ristiriitaisuuksia, kunhan vain papukaijana toistelee kuulemiaan väitteitä.marjatta1 kirjoitti: ↑12 Touko 2024, 08:14Me ihmiset olemme ristiriitaisia ja Raamattukin on vain ihmisten kirjoittama ja siinä mielessä ristiriitainen ja mielestäni se ei sovellu ainakaan miksikään lakikirjaksi ja ohjeistuksesi avioliitosta ja siihen, että Raamatun perusteella vähätellään seksuaalisia vähemmistöjä ja heidän oikeuksiaan. Raamatut faktat? Sitä pitää kysyä heiltä, jotka ovat lukeneet kaiken Raamatusta. Uskonnoton olen ja en ole Raamatun asiantuntija.Susa kirjoitti: ↑12 Touko 2024, 08:03Mutta et vieläkään osoittanut niitä väittämiäsi Raamatun ristiriitaisuuksia.marjatta1 kirjoitti: ↑12 Touko 2024, 07:50 Fariseushan tietysti olen, jos niin sanot, mutta en paljon muutenkaan perusta tuista muinaisen paimentolaisheimon eepoksesta ja sieltähän löytyy toinen toistaan hullumpia näkemyksiä, että niistä vaan ohjeita elämääns ottamaan! Mikäpäs tässä miehen kylkiluuna ollessa!![]()
Enkä väitä ettei sellaisia voisi olla olemassa, mutta itse en sellaisia muista olevan.
Olisi hyvä tapa tuoda esille väitteidensä perustat.
![]()
Vaiko ihan itse keksimiä?