"Suomi on ahdasmielinen maa eikä täällä saa olla oma itsensä"
Re: "Suomi on ahdasmielinen maa eikä täällä saa olla oma itsensä"
Mielestäni viimeinen presidentin vaalin eräs tulema oli, jotta kansalaiset ei anna sukupuolisuuntautuneisuudelle sen kummempaa erityistä merkitystä, vaikka sukupuolikysymys on joillekin merkityksellinen älämölö aihe.
Sen verran tasan pr kisa meni.
Kummmlisin moka haastattelijoilla sattui vielä, sillä.setä haastattelija parilla jotka tulosillan lopuilla kysyi Pekalta, oliko tällä merkitystä. Fiksu haastattelija olisi osannut ynnätä merkityksettömäksi.
Oman ahdistuneisuuden tunteen julkituominen heteroilla ja homoilla on yksilökohtaisesta tuntemuksesta kumpuavaa.
Tuossa valtakunnallisessa poliittisesti merkittävässä kisassa painoi ehdokkaiden oman osaamisen näytöt ja mielikuvat mitä tulemaan saattaisi olla.
Sen verran tasan pr kisa meni.
Kummmlisin moka haastattelijoilla sattui vielä, sillä.setä haastattelija parilla jotka tulosillan lopuilla kysyi Pekalta, oliko tällä merkitystä. Fiksu haastattelija olisi osannut ynnätä merkityksettömäksi.
Oman ahdistuneisuuden tunteen julkituominen heteroilla ja homoilla on yksilökohtaisesta tuntemuksesta kumpuavaa.
Tuossa valtakunnallisessa poliittisesti merkittävässä kisassa painoi ehdokkaiden oman osaamisen näytöt ja mielikuvat mitä tulemaan saattaisi olla.
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Minä haluan pitää raidallisia kalsareita. Monet ovat sitä mieltä, että olen aivan liian vanha pitämään iloisenvärisiä raidallisia kalsareita.
Mitä se kenellekään kuuluu?
Mitä se kenellekään kuuluu?
.. Mulla on punaiset pikkarit , ja punainen Haisuli kuvalla oleva pyjama...
Haisuli pyjamassa nukkuu hyvin..
Haisuli pyjamassa nukkuu hyvin..
Hemuli on kyllä mun suosikki.. Mutta ei ole satunut pyjama a Hemuli kuvalla kohdalle..
Pohjavärinä voisi olla viestin suosima violetti.. Noin Vink, jos Muumipuulaaki miettii tuotteistusta..
Pohjavärinä voisi olla viestin suosima violetti.. Noin Vink, jos Muumipuulaaki miettii tuotteistusta..
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Eli se sanonta "tee niinkuin haluat, - Suomi on vapaa maa" ei ole ollut enää kovinkaan tottako enään? What a shame jos näin.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
-
kokeellinen tiede
- Reactions:
mitä on tapahtunut .. ? Kuka estää vapautta. .. ?
………………………………………………………..
Muutoin olen sitä mieltä että Yle tulee lakkauttaa
Muutoin olen sitä mieltä että Yle tulee lakkauttaa
Päinvastoin, valtaosalle väestä elää juuri näin "antaa mennä vaan.." tyyliin porskuttaen..deep purpose kirjoitti: ↑28 Kesä 2024, 16:13 Eli se sanonta "tee niinkuin haluat, - Suomi on vapaa maa" ei ole ollut enää kovinkaan tottako enään? What a shame jos näin.
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Jaa, vaikea mennä sanomaan kun mielipiteet ja totuus asiasta riippuu kokiasta.Molli kirjoitti: ↑28 Kesä 2024, 16:17Päinvastoin, valtaosalle väestä elää juuri näin "antaa mennä vaan.." tyyliin porskuttaen..deep purpose kirjoitti: ↑28 Kesä 2024, 16:13 Eli se sanonta "tee niinkuin haluat, - Suomi on vapaa maa" ei ole ollut enää kovinkaan tottako enään? What a shame jos näin.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Työpaikan kahviossa Matti kaatoi reilun annoksen grillausmaustetta kahvisuodattimen pohjalle ja siihen kaffeporot päälle. Hän ei itse ollut paikalla, kun pari ensimmäistä juojaa tuli maistille. Kun minulla suupielet väkisinkin nykivät kahvittelijoiden ilmeen nähdessäni, niin minuahan siitä syytettiin. Kiistin jyrkästi syyllisyyteni, mutta sen jälkeen alettiin tivata, että sinä kuitenkin tiedät kuka sen teki. Sanoin tietäväni, mutta en kerro, kun Matti kielsi.
-
AimoJortikka
- Reactions:
Minäkin tälleen vanhemmiten alkanut pitää muodikkaita kaksivärisiä kalsareita. Edestä keltaiset ja takaa ruskeat.
Varmasti paremmat kuin olisi tullut niistä tumpeista jota kerran löytyi sieltä, tai jostain epämääräisistä roskista joita on kanssa ollut antamassa aromeita. Mummeli keräilee roskia, jonka takia kutsun häntä roskisprinsessaksi. Mitään ei saa heittää pois.
Duunipaikassani oli mies, joka aina vähän yritti hiplailla naisia ohikulkiessaan ja yks työkaveri sitten laittoi työhuoneen oven pieleen hienosti tekstatun virallisen näköisen plakaatin, jossa luki Erno Ponsio ja oikeusjuttuhan siitä melkein nousi, kun hän kyseinen Erno kyseli lapun laittajaa ja uhkasi kunnianloukkauksesta ja yritti keksiä kuka oli lapun laittaja, mutta eipä sitä hänelle kerrottu!Märkäruuti kirjoitti: ↑28 Kesä 2024, 16:57Työpaikan kahviossa Matti kaatoi reilun annoksen grillausmaustetta kahvisuodattimen pohjalle ja siihen kaffeporot päälle. Hän ei itse ollut paikalla, kun pari ensimmäistä juojaa tuli maistille. Kun minulla suupielet väkisinkin nykivät kahvittelijoiden ilmeen nähdessäni, niin minuahan siitä syytettiin. Kiistin jyrkästi syyllisyyteni, mutta sen jälkeen alettiin tivata, että sinä kuitenkin tiedät kuka sen teki. Sanoin tietäväni, mutta en kerro, kun Matti kielsi.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander