Kuinka pitkä olet?
Re: Kuinka pitkä olet?
En tiedä, jos ei ole tyytyväinen pituuteensa, minkä sille voi? Jotain hormoonia vois varmaan vetää. Vähän sama jos surkuttelee kaljuaan, ehkä tostakin vois kyselyn tehdä, montako prosenttia päälaesta kaljuna?
-
Brainwashed
- Reactions:
En tiedä kuinka pitkä olen nykyisin, ehkä 175, mutta armeijan tarkastuksessa sama kuin Neutroni, eli 179, mutta epäilen että siinä oli lapinlisää.
Poikamiehenä ollessani harrastin kerran seksiä itseäni reilusti pidemmän naisen kanssa, ja se oli erityisen kivaa.

Poikamiehenä ollessani harrastin kerran seksiä itseäni reilusti pidemmän naisen kanssa, ja se oli erityisen kivaa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Pituus onkin kummallinen määre nykyään, tai siis nimenomaan miesten pituus. Naiset kun katsovat treffipalveuissa oikeudekseen esittää vaikka sellaisen vaateen että "Olen itse 173 senttiä pitkä, olethan ainakin 185 senttiä pitkä", niin miten tuo on olevinaan ok nykypäivänä? Kävisikö siis se päinsä jos joku mies kirjoittiais bioonsa että "Painan itse 80 kiloa, olethan vähintään 20 kiloa kevyempi".
Joo ja olen pätkä, luulin olevani 173 mutta tässä...Hmph, tänä vuonna kun kävin lääkärissä konsultoimassa verenpainelääkkeistä niin hän mittasi vähän muutakin ja lääkärin mittaus antoi pituudekseni 172 senttiä. Että oonkohan mennyt vähän kasaan vuosien varrella.
On mulla ollut kyllä itseäni pidempiä naisystäviä, pisin on ollut 182 cm pitkä.
Joo ja olen pätkä, luulin olevani 173 mutta tässä...Hmph, tänä vuonna kun kävin lääkärissä konsultoimassa verenpainelääkkeistä niin hän mittasi vähän muutakin ja lääkärin mittaus antoi pituudekseni 172 senttiä. Että oonkohan mennyt vähän kasaan vuosien varrella.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Samapa se mitä ämmät vaatii. Yksi tuhannesta naisesta on jo liiaksi. Minäkään ole sinua pitempi, mutta siitä ole ollut merkittävästi haittaa, paitsi pitemmät usein pitävät jotenkin itseään enemmän ihmisinä, eli oikeuttavat likaisen pelin jos pärjäänkin liian hyvin. Lyhyyteni ei edes ole geneettistä.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑20 Elo 2024, 05:51 Pituus onkin kummallinen määre nykyään, tai siis nimenomaan miesten pituus. Naiset kun katsovat treffipalveuissa oikeudekseen esittää vaikka sellaisen vaateen että "Olen itse 173 senttiä pitkä, olethan ainakin 185 senttiä pitkä", niin miten tuo on olevinaan ok nykypäivänä? Kävisikö siis se päinsä jos joku mies kirjoittiais bioonsa että "Painan itse 80 kiloa, olethan vähintään 20 kiloa kevyempi".
Guild can only exist in a person who can act