En tiedä sanomalehteä mutta Flash Gordon seikkail sarjakuvalehdessä Agentti X 9 . Muita lehden asukkeja oli Rip Kirby, Taika Jim ja Modesty Blaise ja Blueberry.
Mikä supersankari on suosikkisi tai oli suosikkisi kun olit pieni?
Re: Mikä supersankari on suosikkisi tai oli suosikkisi kun olit pieni?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Ohukainen ja Paksukainen seikkaili myös sarjakuvissa, Cocco Bill oli hauska, Älli ja Tälli taisi tulla 80-luvulla, kuten Harald Hirmuinen
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
-
Brainwashed
- Reactions:
Kummisetäni tilasi minulle Zoomin joululahjaksi, ja suosikkini oli Mic Vaillant, tietenkin.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Zoom_(sarjakuvalehti)

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Uusi hahmo minulle!Brainwashed kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 18:39 Kummisetäni tilasi minulle Zoomin joululahjaksi, ja suosikkini oli Mic Vaillant, tietenkin.
![]()
Vaillant on terävä ja kylmähermoinen rallikuski, jonka seikkailut liittyvät usein kilpa-autoilun maailmaan. Sarja tunnetaankin vauhdikkaista takaa-ajoista sekä huolellisesti piirretyistä kulkuneuvoista.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Simon Templar eli Pyhimys oli myös yksi mikä piti lukea jos käteen sattui osumaan.
Teräsmies, Hämähäkkimies ja Lepakkomies. Siinä olivat ykkössuosikit. Lepakkomies oli ainoa, jolla ei ollut mitään yliluonnollisia voimia, vaikka täysin yliluonnollinen olikin.
Sitten oli se Tex Willer kausikin jossakin vaiheessa. Hänkin periaatteessa hahmo, jolta puuttuivat yliluonnolliset avut. Entinen konna ja ylijärkevä rangeri kavereineen. Oli ne aikoja.
Sitten oli se Tex Willer kausikin jossakin vaiheessa. Hänkin periaatteessa hahmo, jolta puuttuivat yliluonnolliset avut. Entinen konna ja ylijärkevä rangeri kavereineen. Oli ne aikoja.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Asterix on monelta Obelixilta unohtunut 
Obeesi = Lihava.
Obeesi = Lihava.
Jep. Unohdin totaalisesti Asterixin. Ja Umpah-pah se vasta kova inkkari olikin.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Zorro on ykkönen kuiteskin!! 
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
-
Märkäruuti
- Reactions:
..Buster sarjis on mainitsematta
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
- Tuomari Hurmio
- Reactions:
Herlokki Solmunen (engl. Shamrock Bones).
Noin siinä käy jos ei osaa Ruotsia. Ajautuu rähisemään apinoiden ja alkuasukkaiden kanssa Afrikan viidakkoon.Rere kirjoitti: ↑26 Heinä 2024, 17:04 Minulla se oli Tarzan. Monien muiden kykyjensä ohella Tarzan oppi helposti kieliä. Suomikin sujui häneltä ongelmitta. Lienee saanut jostain käsiinsä suomen sanakirjan ja kieliopin? Varmaan on lukenut suomalaiset klassikotkin kuten Seitsemän veljestä.
"Tarzan can learn a new language in days, ultimately speaking many languages, including that of the great apes, French, Finnish, English, Dutch, German, Swahili, many other Bantu languages, Arabic, Ancient Greek, Ancient Latin, and Mayan, as well as the languages of the Ant Men and of Pellucidar."